Gå til innhold

Noen fysioterapeuter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 9 år som sliter med smerter i foten etter et overtråkk for 15 år siden. Smertene kommer ved trening. Har tatt MR og fikk beskjed om at det var en cyste, men var vist helt normalt. Legen hadde ikke noen plan eller gode råd videre. Jeg nevnte fysio, men legen hadde ikke noen tro at det hjalp. Treningsfri var eneste tipset. Så da sitter vi med en aktiv 9 åring, som har veldig lyst å være med å trene. Noen med erfaring/tips? Hun har tatt det med ro i perioder, men smerten er der fortsatt. 

Anonymkode: f06c5...1f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med det er 15 mnd og ikke 15 år ;)

Sønnen min hadde også et skade i ankelen (fotballspiller) og legen kalte det en blødvevsskade, antagelig begynte det med en forstuing som da ikke har "grodd" skikkelig.

Sønnen min fikk 2 mnd treningsforbud, skulle gå med støttebandasje eller tape også begynne forsiktig igjen, Det gikk over her.

Var aldri snakk om fysioterapi, bare hvile og støtte.

Anonymkode: 58d60...b73

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regner med det er 15 mnd og ikke 15 år ;)

Sønnen min hadde også et skade i ankelen (fotballspiller) og legen kalte det en blødvevsskade, antagelig begynte det med en forstuing som da ikke har "grodd" skikkelig.

Sønnen min fikk 2 mnd treningsforbud, skulle gå med støttebandasje eller tape også begynne forsiktig igjen, Det gikk over her.

Var aldri snakk om fysioterapi, bare hvile og støtte.

Anonymkode: 58d60...b73

15 mnd. ja ;) Ja, vi har teipt foten, tatt med ro og brukt støttebandasje. Synes likevel 1,5 år er lenge å gå slik.

Anonymkode: f06c5...1f3

Skrevet

Fysio med en gang. Eller enda bedre en osteopat som kan både behandle muskler og gjøre justeringer om det trengs. Går fint å behandle bort og gjøre mindre smertefullt. 

Min mann er toppidrettsutøver så ikke trening er ikke et alternativ. Har behandlet bort cyster i både ankel og håndledd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...