Gå til innhold

Hulken jakke og utebukse har 1. Og 2. klassingen deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå; Bergans bukse og Skogstad jakke. Vi har hatt Skogstad og Helly Hansen og Reima også(jeg har to eldre barnkr. Akt har vært bra, bortsett fra at Skogstadbuksene kanskje er litt stive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt i 1 klasse har utebukse fra Skogstad. Den har forsterkninger på knær og rompe. Veldig fornøyd. Har kjøpt to andre tidligere i vinter som jeg leverte tilbake fordi de fikk hull. Den ene etter kun 5 dagers bruk. Men husker ikke merket på de. Jakke fra HM. Fornøyd med den også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Stormberg. Billigere og like bra. Hadde reimadress i fjor og dressen ble ødelagt. Holdt nesten hele sesongen. Revnet mellom beina. Da gikk jeg tilbake til Stormberg. 

Anonymkode: 9b768...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm-jakke og ellos-bukse. Ikke helt optimalt, men ungen er tørr, varm og fornøyd, så da er det vel innafor. Selv syns jeg buksa virker litt dyne-aktig, og vannsøylen er lav etter tre vask, men til 300 kr er den bra. 

Anonymkode: 83cb6...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stormberg er gull verd. Jeg bruker det både selv og det samme gjør barnet i andre klasse (jeg er mye ute, jobber i friluftsbarnehage) han har også en reimadress som er veldig varm og praktisk :)

Anonymkode: 19865...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dress fra KappAhl, fornøyd med den.

Utebukse fra Stormberg, men den blir lite brukt da han ikke liker selene

Anonymkode: cc031...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogstad bukse, veldig fornøyd. En arva Helly Hansen jakke som fortsatt holder mål. Hun er god og varm 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...