Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Leser mange tråder om hvor mye eller lite sex alle har, og mitt spørsmål går mest til de som har sjeldent sex (1 gang i uka eller sjeldnere) : Hvorfor har dere ikke mer sex? Det er godt, fint, deilig, viktig, sunt. Egentlig gir det jo ingen mening å ikke ha sex bortimot hver dag når muligheten er der. Skal vi ikke bare nyte hverandre gjennom sex mer enn de fleste av oss gjør? Skal vi når vi blir gamle angre på sexen vi ikke hadde eller glede oss over alle sexen vi hadde? Jeg har tenkt mye på dette i det siste og kommet frem til at jeg skal ha og nyte sex mer og oftere når jeg enda kan. Takk for meg. Anonymkode: 0967e...df5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Kan faktisk ikke forstå hvordan man kan holde sammen hvis sexlivet er helt fraværende. Har heldigvis en mann som er minst like kåt som meg 😂 Anonymkode: 85e61...ff6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 For min del er det fordi jeg ikke har noen å ha sex med😂 Anonymkode: c8d41...b81
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Vanskelig med sex når jeg er alene og ikke har noen å ha det med. Skulle hatt det ofte visst mulig eller jeg fant en å ha det med. Krysser fingrene for det. Anonymkode: 97f76...546
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Fordi jeg er singel og har kjønnsvorter Anonymkode: 648f4...a64
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 Har en 1 åring som gjerne vil sove mellom mamma og pappa om natta😂 Anonymkode: 7d6ac...4c8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 Fordi han tvang meg en gang for to år siden, og etter det er nesten all lyst borte. Han blir ordentlig gretten fordi jeg ikke har lyst nå, og den gretne mannen gjør at siste lille del av lyst kveles helt. Anonymkode: 944f2...0ba
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #8 Skrevet 4. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi han tvang meg en gang for to år siden, og etter det er nesten all lyst borte. Han blir ordentlig gretten fordi jeg ikke har lyst nå, og den gretne mannen gjør at siste lille del av lyst kveles helt. Anonymkode: 944f2...0ba 😢😢😢 uff så ubehagelig. Anonymkode: 85e61...ff6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #9 Skrevet 4. januar 2018 Fordi sex er oppskrytt, og gir meg veldig lite. Anonymkode: 3bec9...ef6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #10 Skrevet 4. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😢😢😢 uff så ubehagelig. Anonymkode: 85e61...ff6 Ja, det kan du så si... Det hjelper ikke at det ikke går å snakke om det, for han hevder alltid at jeg sendte blandede signaler, så han fikk liksom ikke med seg at det overhodet ikke var greit. Jeg vet jeg sa nei, høyt, flere ganger, og forsøkte å komme meg vekk fra ham. Det virker det som om han har glemt. Vurderer å gå fra ham. Anonymkode: 944f2...0ba
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #11 Skrevet 4. januar 2018 Fordi jeg er så tvers gjennom sliten at jeg ikke orker. Jeg må være mentalt tilstede om jeg skal nyte sexen og det er jeg ikke. Så da lar jeg være Anonymkode: 2323c...5f5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #12 Skrevet 4. januar 2018 Fordi jeg ikke har lyst. Krevende jobb + tre små, dårlige netter hver eneste dag de siste 5 åra og mye sykdom har tatt fullstendig knekken på meg. Jeg lever, men fungerer ikke optimalt, sliten og vil sove hele tiden. Siste jeg orker er å sette igang med sex oppi det hele. + at vi har vært sammen i 13 år, er liksom lei han. Anonymkode: db3a3...5ad
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #13 Skrevet 4. januar 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det kan du så si... Det hjelper ikke at det ikke går å snakke om det, for han hevder alltid at jeg sendte blandede signaler, så han fikk liksom ikke med seg at det overhodet ikke var greit. Jeg vet jeg sa nei, høyt, flere ganger, og forsøkte å komme meg vekk fra ham. Det virker det som om han har glemt. Vurderer å gå fra ham. Anonymkode: 944f2...0ba Det var jo voldtekt. Jeg hadde ikke greid å fortsette med en mann etter at han hadde voldtatt meg. Det virker som om du like gjerne kan gå, for du har det jo ikke godt sammen med ham, og når det har gått så lang tid så tror jeg det er liten sjanse for at dere skal greie å reparere forholdet. I så fall tror jeg dere måttet gå i parterapi og at han la seg helt flat og unnskyldte. Da kunne dere kanskje ha en sjanse til å reparere forholdet. Men ikke om han bagatelliserer det han gjorde. Anonymkode: 56c1a...13c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #14 Skrevet 4. januar 2018 Jeg er singel, så ingen å ha sex med. Orker ikke ons, og er langvarig syk, så få muligheter til å treffe en som jeg kan få et fast forhold til også. I forhold jeg har hatt tidligere har jeg alltid hatt sex minst en gang om dagen, så det er et stort savn å ikke ha sex! Anonymkode: 56c1a...13c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #15 Skrevet 4. januar 2018 Fordi han bor i "gokk". Når han er på besøk, eller omvendt har vi sex flere ganger om dagen. Som singel hadde jeg nok sex en gang i uka eller så, med fast partner. Anonymkode: 7e46b...bc6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #16 Skrevet 4. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi han bor i "gokk". Når han er på besøk, eller omvendt har vi sex flere ganger om dagen. Som singel hadde jeg nok sex en gang i uka eller så, med fast partner. Anonymkode: 7e46b...bc6 Hvor fant du den faste partneren? Anonymkode: 97f76...546
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #17 Skrevet 4. januar 2018 Fordi lille kommer til sengen vår ofte og fordi vi er sliten. Anonymkode: a291d...911
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #18 Skrevet 4. januar 2018 Dere som nevner barn i senga: man må da ikke ha sexen etter man har lagt seg og er i seng? Bare vær et sted man kan høre om ungen kommer slik at man ikke blir «fersket»? Gjerne et sted med en dør som lukkes, om det er stua, kjøkkenet, soverommet eller hva spiller da ingen rolle? Anonymkode: 5b42d...a9b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #19 Skrevet 4. januar 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere som nevner barn i senga: man må da ikke ha sexen etter man har lagt seg og er i seng? Bare vær et sted man kan høre om ungen kommer slik at man ikke blir «fersket»? Gjerne et sted med en dør som lukkes, om det er stua, kjøkkenet, soverommet eller hva spiller da ingen rolle? Anonymkode: 5b42d...a9b Åååå det er ingenting som å ha sex når man må ligge å lytte etter ungene! Anonymkode: 2323c...5f5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #20 Skrevet 4. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fordi sex er oppskrytt, og gir meg veldig lite. Anonymkode: 3bec9...ef6 Hør hør! Anonymkode: 1384c...e37
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #21 Skrevet 4. januar 2018 Fordi jeg er gravid og har for tiden NULL lyst på sex 😥 Prøver å gi mannen en liten "massasje" en gang i uka så han skal være fornøyd og slippe å leve i sølibat slik jeg gjør... Anonymkode: 13cdb...319
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #22 Skrevet 4. januar 2018 Fordi jeg er sammen med en som aldri tar initiativ til sex og som tydeligvis ikke er av det kåte slaget. Jeg tar initiativ til sex av og til og da blir det en runde, men kjedelig å alltid være den som setter i gang Anonymkode: 6835c...211
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #23 Skrevet 4. januar 2018 For jeg tenner ikke på han.. har sagt at jeg trenger et kyss eller en klem i hverdagen for at lysten skal komme, men nada niks. Har kysset kanskje to ganger i hele 2017. Anonymkode: f2add...65c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #24 Skrevet 4. januar 2018 Fordi jeg har vært igjennom et langvarig forhold med psykisk og fysisk vold og ikke lengre greier å stole på menn jeg møter. Jeg kan ikke forestille meg at jeg noen gang kommer til å stole nok på en mann til å ha sex med ham. Fem år singel nå. Anonymkode: 4110f...648
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #25 Skrevet 4. januar 2018 Jeg og kjæresten har sex så ofte vi kan.. Småkåt konstant! 🙊 han tenner meg så til de grader og er helt fantastisk i sengen. Nam nam! (Vi er nyforelskede ja, men begge har stor sexlyst sett bort fra det og. Tipp topp tommel opp👌😍) Anonymkode: 626a5...9be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå