Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Jeg gidder ikke å satse på noe som kan gå bra, som Mallorca😊 Anonymkode: f6059...2c1
KellyTaylor Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 13 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Rhodos! Vært der i mai og fikk 13 grader, regn og nordavind i 4 dager Måtte inn i gamlebyen og kjøpe meg tøfler, vindjakke m.m. Huff....men fikk også 30 grader, sol og vindstille.
tante grusom master of law Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 5 minutter siden, Pæddan skrev: Vært der i mai og fikk 13 grader, regn og nordavind i 4 dager Måtte inn i gamlebyen og kjøpe meg tøfler, vindjakke m.m. Huff....men fikk også 30 grader, sol og vindstille. Såpass ja! Det har vi aldri opplevd i mai der.
KellyTaylor Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 31 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Såpass ja! Det har vi aldri opplevd i mai der. Vi hadde orntlig uflaks i grunn. Heldigvis så hadde jeg pakket varme nok klær til ungene Bare ikke meg selv.
Blondzilla Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 Kanariøyene. Marbella bør også være ganske safe i mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå