Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Er "Du er sexy SOM gravid" egentlig et kompliment? Anonymkode: 79da9...e4d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Ja. Det er akkrat som "Du ser flott ut i den kjolen." Anonymkode: 42039...71f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Jeg tolker det dit hen at sammenlignet med andre gravide er en sexy, at en ikke en gang sammenlignes med "vanlige damer" lenger. At når en er gravid er en kun sexy med forbehold. At om du hadde gravidkroppen uten å være gravid ville du ikke akkurat vært sexy 🙈 Anonymkode: 79da9...e4d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tolker det dit hen at sammenlignet med andre gravide er en sexy, at en ikke en gang sammenlignes med "vanlige damer" lenger. At når en er gravid er en kun sexy med forbehold. At om du hadde gravidkroppen uten å være gravid ville du ikke akkurat vært sexy 🙈 Anonymkode: 79da9...e4d Voldsomt til overtenking.. Anonymkode: 15555...bfb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tolker det dit hen at sammenlignet med andre gravide er en sexy, at en ikke en gang sammenlignes med "vanlige damer" lenger. At når en er gravid er en kun sexy med forbehold. At om du hadde gravidkroppen uten å være gravid ville du ikke akkurat vært sexy 🙈 Anonymkode: 79da9...e4d Hormonell overreaksjon. Anonymkode: 58aef...ee5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tolker det dit hen at sammenlignet med andre gravide er en sexy, at en ikke en gang sammenlignes med "vanlige damer" lenger. At når en er gravid er en kun sexy med forbehold. At om du hadde gravidkroppen uten å være gravid ville du ikke akkurat vært sexy 🙈 Anonymkode: 79da9...e4d Nå er du helt på jordet! Selvfølgelig er det et kompliment, du kler å være gravid, du er sexy. Ikke noe mer analysering, han synes du er flott og sexy som gravid. Anonymkode: fed8d...004
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tolker det dit hen at sammenlignet med andre gravide er en sexy, at en ikke en gang sammenlignes med "vanlige damer" lenger. At når en er gravid er en kun sexy med forbehold. At om du hadde gravidkroppen uten å være gravid ville du ikke akkurat vært sexy 🙈 Anonymkode: 79da9...e4d Da ville vedkommende sagt "Du er sexy, til å være gravid". Anonymkode: f44d7...e31
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #8 Skrevet 4. januar 2018 Det er et kompliment. Anonymkode: cc343...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå