Gå til innhold

Hva mener folk med bollemus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt dette uttrykket. 

Menes noe spesielt? 

Anonymkode: db8d7...9eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er når venusbegeret er fyldig.

Anonymkode: 3ae3f...a37

Skrevet

God polstring på venusberget og ikke skranten mus.

Anonymkode: 9fb60...da5

Skrevet

Ok. Takk for svar. 

Skrevet

Og dette visste du virkelig ikke?

Anonymkode: 51b4b...f97

Skrevet

Var litt usikker på om det var fylde på kjønnet eller om alt ble kalt det. 

Skrevet

Bollemus er når omrisset av musa vises igjennom bunadsstakken!

Skrevet
2 minutter siden, Spanskeflua skrev:

Bollemus er når omrisset av musa vises igjennom bunadsstakken!

😂😂😂😂😂🍑🍑🍑🍑

Anonymkode: 1cabd...d92

Skrevet

En feit mus som er deilig å mose fjeset nedi og kose med. Kile litt med barten og si brrrrr mens man rister raskt på hodet. Beste som finnes. Bollemus. 

Anonymkode: 94a17...8d7

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er når venusbegeret er fyldig.

Anonymkode: 3ae3f...a37

Venusbegeret 😂

Anonymkode: 983a7...5ea

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Venusbegeret 😂

Anonymkode: 983a7...5ea

😂😂😂

Anonymkode: 1a709...16a

Skrevet

Jeg har skikkelig bollemus. Høyt skamben og et godt lag med «fett» over (er ikke lubben, tykk, overvektig). Den stikker VELDIG ut, og jeg skjemmes ekstremt av den. Viser meg aldri naken i garderobe, og bruker alltid hold-in badedrakt med et slags lite skjørt som akkurat dekker over.

men mannen min elsker den skikkelig mye, og snakker veldg varmt om den, men jeg klarer ikke like underlivet mitt. Har aldri sett noen med så utstikkende mus som jeg😩 mye klær jeg ikke tør bruke...

Anonymkode: d20bc...811

Skrevet

Jeg har skikkelig bollemus, ikke noe jeg liker så veldig godt. Jeg er slank og liker å ha på tettsittende kjoler, men ikke særlig vakkert når musa vises :legrine:

Men alle, absolutt alle menn jeg har hatt sex med har kommentert den og vært veldig fornøyd med bollemus. Mulig det er en mannegreie :)

Anonymkode: 612a5...e99

Skrevet

Når musa er det høyeste punktet på kroppen når du ligger på rygg.. 

Anonymkode: 3ee77...a57

• 1 måned senere...
Skrevet
På 1/4/2018 den 23.17, Anonym bruker skrev:

Jeg har skikkelig bollemus. Høyt skamben og et godt lag med «fett» over (er ikke lubben, tykk, overvektig). Den stikker VELDIG ut, og jeg skjemmes ekstremt av den. Viser meg aldri naken i garderobe, og bruker alltid hold-in badedrakt med et slags lite skjørt som akkurat dekker over.

men mannen min elsker den skikkelig mye, og snakker veldg varmt om den, men jeg klarer ikke like underlivet mitt. Har aldri sett noen med så utstikkende mus som jeg😩 mye klær jeg ikke tør bruke...

Lite egger meg mer enn ei lubben bollemus. Liker og den er synlig gjennom badedrakta. Alle menn liker det.

Anonymkode: ed865...db7

Skrevet
På 5.1.2018 den 0.46, Anonym bruker skrev:

Når musa er det høyeste punktet på kroppen når du ligger på rygg.. 

Anonymkode: 3ee77...a57

Vel kommer an på kroppen ellers. Jeg er overvektig og bollemagen er høyere enn bollemusa :)

Anonymkode: dd4cc...63c

• 1 måned senere...
Skrevet
På 1/4/2018 den 23.17, Anonym bruker skrev:

På 1/5/2018 den 0.34, Anonym bruker skrev:

Jeg har skikkelig bollemus, ikke noe jeg liker så veldig godt. Jeg er slank og liker å ha på tettsittende kjoler, men ikke særlig vakkert når musa vises :legrine:

Men alle, absolutt alle menn jeg har hatt sex med har kommentert den og vært veldig fornøyd med bollemus. Mulig det er en mannegreie :)

Anonymkode: 612a5...e99

Alle menn liker bollemus. Skikkelig tennende og deilig å trenge inn i om man er svær. Har med augene som ser. Jeg er mann og synest det er veldigt pent og sexy. Skjønner ikke at det skal være nødvendigt å gjemme bort.

Anonymkode: ed865...db7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...