Gå til innhold

Hva synes vi om det siste utspillet til Marna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Komikerfrue.no

Anonymkode: ef98f...fd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun er en hyklerisk idiot.

Jeg kjenner en som da var 17 som fikk slibrige meldinger fra mannen hennes.

Har mistet all respekt for henne.

Anonymkode: 5b50d...a4f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Komikerfrue.no

Kan du ikke fortelle hva det gjelder, i stedet for at vi skal gi dama klikk

Anonymkode: a8715...531

Skrevet

At hun tar opp ett viktig tema som alle foreldre bør snakke med sine barn om.

Anonymkode: 34dea...bc3

Skrevet

Hun driter seg ut så jævlig. "Se, jeg bryr meg også om overgrep og sånn!" 

De aller fleste respekterte henne før, og syntes hun var et kjekt innslag blant mange mindre begavede bloggere. Hun gav inntrykk av å ha bein i nesa og å være nokså oppegående. Hadde hun tatt avstand fra hele idioten da trakasserings- og overgrepsanklagene dukket opp, ville hun kommet sterkt og godt ut av det. I stedet legger hun ut tidenes mest jalla forsvarsinnlegg (der hun faktisk bekrefter at det er Ørjan det er snakk om i avisartikkelen), før hun sletter det og joiner han i å late som absolutt ingenting. Og nå dette? "Jeg ble utsatt for overgrep, og det er så fryktelig viktig at det blir tatt på alvor, se her er en link til Vixen"? 

Snakk om å ha spolert eget image for en liten gris. 

Skrevet

Er det enda flere bilder av den kjolekledde sønnen hennes? Og masse om hvor fantastisk det er at han blir styrt til å bli så femi som mulig?

Anonymkode: 77e3d...4c5

Skrevet

Flott at hun tar opp dette :) 

Anonymkode: 09a13...2e3

Skrevet

Hva har skjedd?? Hvilken artikkel?

Anonymkode: 7e6de...16d

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva har skjedd?? Hvilken artikkel?

Hun snakker om sitt overgrep, og så bor hun med en overgriper. 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det enda flere bilder av den kjolekledde sønnen hennes? Og masse om hvor fantastisk det er at han blir styrt til å bli så femi som mulig?

Anonymkode: 77e3d...4c5

Nope, skriver det er viktig å anmelde overgrep.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun snakker om sitt overgrep, og så bor hun med en overgriper. 

Har han en overgrepsdom på seg? Ikke det nei, da kan du faktisk ikke definere han som overgriper. Det kan fint hende at vedkommende har gjort alt som påstås, men vi kan ikke ha et samfunn hvor folk skal bli dømt så fort noen kommer med en påstand. Metoo kampanjen er viktig, men vi kan ikke godta at folk mister jobben og dømmes nord og ned før man faktisk har belyst alle sider av saken for så å ha en uavhengig dom. Vi kan bli berørt, forbannet mm av historiene, men jeg vil ikke ha et samfunn hvor alle kan bli dømt og få tildelt store konsekvenser uten å i det hele tatt ha belyst alle sakens sider.

Skrevet

What??? Leste artikkelen nå. Er det virkelig Ørjan???

Anonymkode: 29aac...9b3

Skrevet

Men hvordan vet man det er han det er snakk om artikkelen?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er det. Marna la ut et forsvarsinnlegg på bloggen rett etterpå, slik at hun innrømte at det var han... Innlegget ble plutselig slettet.

Anonymkode: fc34d...657

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan vet man det er han det er snakk om artikkelen?

Marna avslørte det ved å skrive et innlegg på bloggen sin, der hun tok ham i forsvar. Innlegget ble slettet.

Anonymkode: fc34d...657

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har Marna innrømmet, hun forsvarte han og skrev at det bare var uskyldig tøys osv. Når hun skjønte at hun gjorde ting verre med det innlegget slettet hun det.

Anonymkode: d0342...b59

Skrevet

De er så sykt opptatt av fasade og å opprettholde denne. Bladde gjennom se&hør/her&nå i julen og kom over den reportasjen hvor de snakker om at Ørjan har medfødt hjertefeil og mange andre ting som tydelig skulle bygge opp empati og sympati for fyren. Marna avslutter med at "livet kunne ikke vært bedre enn det er akkurat nå". 

Really?

Sist Ørjan ble konfrontert med sin usmakelige oppførsel skyldte han på sin "udiagnostiserte adhd". Kjenner jeg blir provosert. Det er virkelig ikke greit å bruke det som en unnskyldning for å droppe normal folkeskikk!! Diagnostisert eller ikke...

Anonymkode: 37979...e5a

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har han en overgrepsdom på seg? Ikke det nei, da kan du faktisk ikke definere han som overgriper. Det kan fint hende at vedkommende har gjort alt som påstås, men vi kan ikke ha et samfunn hvor folk skal bli dømt så fort noen kommer med en påstand. Metoo kampanjen er viktig, men vi kan ikke godta at folk mister jobben og dømmes nord og ned før man faktisk har belyst alle sider av saken for så å ha en uavhengig dom. Vi kan bli berørt, forbannet mm av historiene, men jeg vil ikke ha et samfunn hvor alle kan bli dømt og få tildelt store konsekvenser uten å i det hele tatt ha belyst alle sakens sider.

👏🏻 Helt enig! 

Anonymkode: b9a06...64f

Skrevet

Den avisartikkelen er uansett bare toppen av isfjellet. Det ligger bl.a. en podcast ute nå som sier mye om omfanget, og flere har stått fram med screenshots av heslige meldinger fra han. 

Skrevet

Hvor er disse screenshotsa. Mye rykter men lite som kan bevises enda.

Anonymkode: 98749...f92

Skrevet

synes folk er for opphengt i dette , la de være i fred

Anonymkode: 6c1bf...58e

Skrevet

Var vel derfor Atle Antonsen sendte Ørjan drittmeldiger i fylla. Da lager Ø et stakkars meg blogginnlegg. Husker han fikk MASSE sympati her inne da. 😂😂

Ting snur fort. 

Uansett, har han gjort dette fortjener han straff. 

Anonymkode: 580d7...474

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...