Gå til innhold

Tror du at du og partneren din blir gamle sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tror du forholdet ryker før dere kommer så langt?

Anonymkode: 0311c...c73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært sammen i 20 år nå, gift i 17 år og har 4 barn sammen.

Ser ikke for meg at vi blir skilt nei, vi skal bli besteforeldre sammen også :)

Anonymkode: fec39...e33

Skrevet

Ja. Håper inderlig det. Vært sammen i 14 år, overlevd 3 småbarnsperioder. Oppturer og nedturer. Jeg syns han er en fantastisk mann. Han er min. Håper bare ikke vi går lei  på ordentlig en gang. 

Anonymkode: ec6c4...6ac

Skrevet

Nja, jeg er usikker. Vi kommer hvertfall til å holde sammen til alle ungene er ute. Minstemann er snart 5. Jeg trodde for et år siden at vår tid var kommet. Jeg så på leiligheter og planla fremtiden alene. Hadde det skikkelig dritt. Så lå jeg en kveld i senga og tenkte at om jeg gikk fra han kom jeg til å legge meg alene hver kveld, og den tanken var ikke til å holde ut. Jeg elsker han jo. Så da tok jeg et oppgjør med meg selv og nå har vi det på mange måter bedre enn på lenge. 

Anonymkode: 81c66...a53

Skrevet

Det håper og tror jeg!

Vært sammen i snart 20 år og har tre barn sammen. Han er Mannen i mitt liv! ❤️

Anonymkode: ef732...97c

Skrevet

Ja, det regner jeg med.

Anonymkode: 2ef27...efa

Skrevet

Ja, som det ser ut nå. Vi har sølvbryllup neste år og er i en god tralt. 

Anonymkode: d7bba...abe

Skrevet

Tja... Noen ganger er han mannen i mitt liv mens andre ganger gjør han meg gal, så gal at jeg ikke orker han mer. Men foreløpig har vi flere gode dager og har vært sammen i 10 år...

Anonymkode: 96791...dbd

Skrevet

Jeg tenker ofte at jeg vil skilles. Men jeg vil heller ikke være alene, alenemamma, singel eller uten barna annenhver uke... så vi får vel holde sammen. Han er ikke slem, men ganske egoistisk

Anonymkode: 76f83...af4

Skrevet

Nei. Han skal ut når barna blir større!

Anonymkode: 3e982...907

Skrevet

Ja❤️

Anonymkode: 5e0f7...c4b

Skrevet

Han er hele livet mitt, jeg elsker han, beundrer han, ser opp til han.. det er desverre ikke gjensidig og for det meste er jeg et irriterende element i livet hans, hver dag blir han irritert for ting jeg gjør/ikke gjør. Han irettesetter meg på linje med ungene, også forran dem. Han himler med øynene av meg og ler aldri hvis jeg prøver å være morsom. Vi snakker ikke, for uansett hva jeg sier, så sier han meg i mot.. alle samtaler svinner hen. Vi har ingen nærhet og ingen sex.. 

så nei; jeg tror det blir vanskelig.. 

Anonymkode: 6f514...2f2

Skrevet

Selvfølgelig tror jeg det. Ellers hadde jeg ikke vært sammen med han.

Anonymkode: 1e159...e4d

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er hele livet mitt, jeg elsker han, beundrer han, ser opp til han.. det er desverre ikke gjensidig og for det meste er jeg et irriterende element i livet hans, hver dag blir han irritert for ting jeg gjør/ikke gjør. Han irettesetter meg på linje med ungene, også forran dem. Han himler med øynene av meg og ler aldri hvis jeg prøver å være morsom. Vi snakker ikke, for uansett hva jeg sier, så sier han meg i mot.. alle samtaler svinner hen. Vi har ingen nærhet og ingen sex.. 

så nei; jeg tror det blir vanskelig.. 

Anonymkode: 6f514...2f2

Lurer på hvordan du klarer å elske, beundre og se opp til en som behandler deg så dårlig?

Anonymkode: 3ebff...9a4

Skrevet

Jeg håper det, men hvem vet. Ingenting varer evig. 

Skrevet

Sliter med å se det for meg, men håper og tror det.

Anonymkode: 8484d...666

Skrevet

Det var jeg sikker på, ja. Helt til han døde. Så nå blir jeg gammel alene - eller jeg må finne en ny?

Anonymkode: ab1d9...596

Skrevet

Det var jeg helt overbevist om - og han også. Men så fikk han kreft og døde. Så nå sitter jeg her på syvende året og går en ensom alderdom i møte....

Anonymkode: 02641...a81

Skrevet

Ja det tror jeg. 20 år og 2 barn sammen, har hatt både oppturer og nedturer.

Skrevet

Jeg vet rett og slett ikke... Akkurat nå er vi inne i en periode der jeg ikke orker tanken på å være gift med han lengre. Men vi har flere bra dager enn dårlige, i det store og hele. Og vi elsker hverandre og har et lite barn sammen, så jeg håper jo egentlig at vi kommer oss ut av denne dårlige perioden også.

Anonymkode: f2d42...cab

Skrevet

Usikker....ting fungerer bra og vi gjør en felles god jobb som foreldre. Jeg tror han elsker meg mer enn jeg elsker han og det kan skape litt problemer på lang sikt. Jeg savner endel ting i forholdet til han som kan vokse seg større når felleskapet om barn osv blir mindre viktig. Men jeg håper selvfølgelig på det motsatte. 

Anonymkode: 3c5cd...d1b

Skrevet

Tror det varer evig. Skybert og jeg elsker livet slik det er nå

Anonymkode: 0deb0...be1

Skrevet

Gift i snart 15 år og jeg tror faktisk at vi forblir gift til en av oss dør.

Skrevet

Nei,vi ble ikke gamle sammen,han døde.

Anonymkode: f24ff...24e

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet rett og slett ikke... Akkurat nå er vi inne i en periode der jeg ikke orker tanken på å være gift med han lengre. Men vi har flere bra dager enn dårlige, i det store og hele. Og vi elsker hverandre og har et lite barn sammen, så jeg håper jo egentlig at vi kommer oss ut av denne dårlige perioden også.

Anonymkode: f2d42...cab

Den verste perioden forholdsmessig er når barna er 0-3 år.  Ihvertfall hos oss. Vi rekker ikke å ha sex og vi rekker så vidt å utveksle en hel setning til hverandre. Vi har sagt at det roer seg. Vi elsker hverandre, og vi får ta opp " kontakten" når det blir litt roligere her hjemme.

Anonymkode: 1e159...e4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...