Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Hvor land tid var det fra innsetting til du mistet menstruasjonen? Hvordan var syklusen i mellomtiden? Mistet du menstruasjonen gradvis eller brått? Anonymkode: f8769...7c8
Vicky 83 Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Det tok noen mnd. Uregelmessige blødninger frem til da.
mirredutt Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Blødde i ca 4 uker etter innsetting, har ikke blødd siden. 7 mnd siden jeg satt den inn.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Satt inn i august, hadde småblødninger de første 3 mnd. Deretter blødning ved mens i 7 mnd. Så stoppet det helt etter det. Anonymkode: 00b20...174
Gullunger Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 Jeg mistet mensen med en gang, men hadde noen småblødninger de første 2-3 månedene.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Blødde "vanlig mens" etter innsett. Fikk så ny mens to uker etter, men denne var liten. Har så hatt mensen to ganger, begge gangene har jeg blødd to dager, men så lite at jeg kun har brukt truseinnlegg for sikkerhetsskyld. Har sikkert blødd under en teskje pr gang... Så jeg har ikke mistet mensen fullstendig. Men skal virkelig ikke klage på slik det er nå. Har hatt spiral i 7 mnd. Anonymkode: 7e6c4...203
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 Spottet bortimot daglig i 4 mnd etter første innsetting, etter det forsvant all blødning. Hadde ikke større blødninger i denne perioden, men vurderte å ta ut spiralen pga. spottingen. Nå har jeg vært mensfri i straks 9 år, og kommer til å fortsette med spiral til overgangsalderen er over. Er 41 nå. Anonymkode: 05934...523
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 Hatt hormonspiral to ganger. Første gang holdt jeg på å gi opp og fjerne den. Jeg blødde daglig i tre mnd etter innsetting. Ikke mye, men konstant rødbrun utflod. Det gav seg, og jeg var blødningsfri så lenge jeg beholdt spiralen. Tre og et halvt år. Neste spiral, etter to fødsler, varte blødningen i to-tre dager. Deretter fem år uten blødning. Anonymkode: f806b...922
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #9 Skrevet 3. januar 2018 Håper virkelig jeg blir blødningsfri. Har hatt spiral siden august, blødde i 6 uker i strekk, så blødningsfri i 2 uker, og så blødde jeg igjen i 5-6 uker i strekk. De siste to gangene har jeg «bare» blødd i to uker i strekk, men så lite at det har holdt å bruke innlegg. Håper jeg fortsatt har en sjans til å bli blødningsfri 😫 Anonymkode: 38d41...8d7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #10 Skrevet 3. januar 2018 Jeg hadde noen veldig små bløninger helt uten smerter i ca 6 mnd. I 10 år etter det har jeg vært blødningsfri. Nå er jeg så gammel at det kan være det overgangsalderen som holder dem unna, men det er i hvertfall deilig å slippe. Anonymkode: b6509...7f3
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #11 Skrevet 4. januar 2018 Bare rot og tøyseblødninger i flere måneder, før den forsvant helt og har vært borte i 7 år. Herlig! Anonymkode: 23412...f7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå