Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Når jeg leser her inne, så tenker jeg at han er langt fra den verste mannen som finns. Han er nok heller ikke den beste på mange områder. Sånn sett så passer vi jo godt sammen😉. Vi var vært sammen i 20 år, er gift og har tre (etterhvert store) barn sammen. Vi har hatt våre oppturer og nedturer. De siste par årene, og spesielt det siste, har han vært mer sint og sur. Han har brukt mye energi på jobb. Med meg snakker han omtrent kun jobb (vi jobber ikke sammen). Jeg greier nok ikke alltid å få med meg alt, og jeg greier ikke å engasjere meg 100% alltid. I jula var min lillebror på besøk, han viste seg å være syk. Normal virussykdom med feber og hodeverk. I ettertid har hele familien blitt syke, men med helt andre symptomer. Mannen har bestemt seg for at det er broren min som har smittet oss. Han ønsker at alle i familien min skal vite at det er broren min som har smittet oss. Han spør meg daglig om jeg har ringt foreldrene mine og gitt beskjed, og om jeg har gitt broren min beskjed. Jeg har sagt til han at jeg ikke gidder gjøre det, det har ingenting å si når det kommer til stykket. Ingenting positivt vil komme ut av at broren min får dårlig samvittighet. Ikke tror jeg at han har smittet hele gjengen heller, "alle" er småsyke rundt oss. I dag rundt middagsbordet, startet mannen igjen. "Syns det er dumt at onkel måtte smitte alle!". Eldstemann på 17 ser bare på faren sin og setter han på plass med symptomer og smitte, og hvorfor broren min ikke kan ha smittet oss alle. Mannen tidde brått stilt, og ble som en sur snørrunge. La seg på sofaen, har bare snakt i enstavelsesord. Så ser han snurt på meg og sier: "Jeg mener likevel det er broren din!" WTF?!? Mannen er jo verre enn hva dattera vår var i den verste fjortisperioden😳!!! OG ungene ser det også!! Andre som har menn som er blitt sære og sure? Som ikke evner å se det selv? Når jeg har prøvd å ta opp ting med han, blir han bare sur og hissig. Anonymkode: 7bc67...76d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Her er det vel noe mer som ligger bak? Hvordan går det ellers med forholdet deres? Virker som mannen strever med noe mer? Anonymkode: 338ca...c02
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Du får bare si "alle har rett til sin egen mening, men ikke til sine egne fakta - og her har du ingen fakta å bygge på". Han er bitter og sur, men han glemmer at ingen kan noe for at de blir syke. Anonymkode: 4b8a1...b6f
Nordisk Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Høres nesten ut som om han har kommet i puberteten igjen. 😁 La ham bare få sutre i fred, syke menn er som syke barn.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, Nordisk skrev: Høres nesten ut som om han har kommet i puberteten igjen. 😁 La ham bare få sutre i fred, syke menn er som syke barn. Verre! Anonymkode: 4b8a1...b6f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Jeg blir iallfall helsprø!!! Frykter han skal bli verre med årene🙈 Anonymkode: 7bc67...76d
Nordisk Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 Du får be ham skrive testamente i tilfelle han ikke overlever dette, og så legge til «jeg regner med at broren min ikke arver noe...?».
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, Nordisk skrev: Du får be ham skrive testamente i tilfelle han ikke overlever dette, og så legge til «jeg regner med at broren min ikke arver noe...?». 😂😂😂 Anonymkode: 4b8a1...b6f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #9 Skrevet 3. januar 2018 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når jeg leser her inne, så tenker jeg at han er langt fra den verste mannen som finns. Han er nok heller ikke den beste på mange områder. Sånn sett så passer vi jo godt sammen😉. Vi var vært sammen i 20 år, er gift og har tre (etterhvert store) barn sammen. Vi har hatt våre oppturer og nedturer. De siste par årene, og spesielt det siste, har han vært mer sint og sur. Han har brukt mye energi på jobb. Med meg snakker han omtrent kun jobb (vi jobber ikke sammen). Jeg greier nok ikke alltid å få med meg alt, og jeg greier ikke å engasjere meg 100% alltid. I jula var min lillebror på besøk, han viste seg å være syk. Normal virussykdom med feber og hodeverk. I ettertid har hele familien blitt syke, men med helt andre symptomer. Mannen har bestemt seg for at det er broren min som har smittet oss. Han ønsker at alle i familien min skal vite at det er broren min som har smittet oss. Han spør meg daglig om jeg har ringt foreldrene mine og gitt beskjed, og om jeg har gitt broren min beskjed. Jeg har sagt til han at jeg ikke gidder gjøre det, det har ingenting å si når det kommer til stykket. Ingenting positivt vil komme ut av at broren min får dårlig samvittighet. Ikke tror jeg at han har smittet hele gjengen heller, "alle" er småsyke rundt oss. I dag rundt middagsbordet, startet mannen igjen. "Syns det er dumt at onkel måtte smitte alle!". Eldstemann på 17 ser bare på faren sin og setter han på plass med symptomer og smitte, og hvorfor broren min ikke kan ha smittet oss alle. Mannen tidde brått stilt, og ble som en sur snørrunge. La seg på sofaen, har bare snakt i enstavelsesord. Så ser han snurt på meg og sier: "Jeg mener likevel det er broren din!" WTF?!? Mannen er jo verre enn hva dattera vår var i den verste fjortisperioden😳!!! OG ungene ser det også!! Andre som har menn som er blitt sære og sure? Som ikke evner å se det selv? Når jeg har prøvd å ta opp ting med han, blir han bare sur og hissig. Anonymkode: 7bc67...76d Kanskje bare ignorere det? Svigers er slike de også! Mååå finne smittesyndebukken . Sykt irriterende. Det verste er at de har 0 peiling på smitte og inkubasjonstid. Så den synsinga er det ikke hold i. Nå de maser om hvem , er jeg bare stille jeg. Har sluttet diskutere. Anonymkode: 49158...db7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #10 Skrevet 3. januar 2018 Sånn er mannen min også.. skylder alltid på søsteren min med familie om han blir syk. Det merkelige er at stort sett er det bare han i familien som blir dårlig😉 Anonymkode: d5f80...cb3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #11 Skrevet 3. januar 2018 Å kjære vene, han der altså! Hadde sagt at alle har selvfølgelig lov til å si sin mening, men ingen er pliktig til å høre på sure, usaklige og kjipe oppgulp. Ville viere fortalt klart å tydelig at han gjerne må gjenta meningene sine som om han var en alzheimerpasient, men ingen trives i hans selskap når ha driver på sånn. Deretter hadde jeg gått og gjort noe hygelig et sted der Herr Muligens Overgngsalderen ikke oppholder seg 🙄 Anonymkode: c0db1...b2d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #12 Skrevet 3. januar 2018 Tenker han at dere blir friske hvis synderen blir stemplet? Skulle tro dere har fått aids alle mann. Ja du får melde inn til staten i samme slengen og fortelle at dere har blitt smittet av virus i jula, dere er sikkert de eneste 😂 Anonymkode: a6aca...24e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #13 Skrevet 3. januar 2018 Overgangsalder? De kan jo bli litt sutrete da Anonymkode: 640ee...8c2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #14 Skrevet 3. januar 2018 40 års krise? Anonymkode: ce780...e79
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #15 Skrevet 3. januar 2018 Herregud jeg hadde ikke klart å holde meg her altså. Hadde kjeftet han huden full etter den 4. gangen han tok det opp. Makan til irriterende fyr 😬😂 Anonymkode: 48bba...42c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #16 Skrevet 3. januar 2018 Har ei venninne som er sånn hun og, MÅ finne ut hvem som har smitta! Er det så jævla nøye lissom. Nå er alle syke. Jeg er syk. Sønnen min var syk. Sikkert broren din sin feil alt sammen 😁 Anonymkode: 961c9...067
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #17 Skrevet 3. januar 2018 Det har vært flere liknende, barnslige episoder. Tro meg, jeg har kjeftet, sparket i leggen (om vi har vært på besøk), tatt opp på tomannshånd mm. Han har bare fått sånne rare innfall, som han ser seg helt blind på. Jeg forstår virkelig ikke hva det er som skjer!! Midtlivskrisa hadde han i 30-årene, men overgangsalderen? Kan de bli sære og mugne av den?! Anonymkode: 7bc67...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå