Gå til innhold

Verdt å prøve puddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hundeallergi tydeligvis. Aldri hatt det så fikk det i voksen alder, symptomene er hevelser og tung pust. Går på medisin året rundt fra før av så kan ikke "starte på medisinering". Jeg aner ikke når jeg fikk dette her, men hadde hund selv for et par år siden (avlivet) og reagerte ikke på den. Har passet en hund av samme rase og reagerte plutselig på den. Så mye at jeg ikke kan passe mer. Passet en storpuddel for 1,5 år siden uten å reagere på den, men aner ikke om allergien har kommet etter jeg passet den hunden?... er det vanlig å tåle pudler eller? Noen som vet noe om det?

Anonymkode: ea2b6...58f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt surrete dette her... Passet en puddel for halvannet år siden - ingen reaksjon. Passet en annen rase nylig - reaksjon. Ingen i familien har puddel så får ikke sjekka det heller.

Skrevet

Om du ikke reagerer nå kommer du sansynlig vis til å gjøre det om en stund hvis du får den i hus.

Anonymkode: edb26...47a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du ikke reagerer nå kommer du sansynlig vis til å gjøre det om en stund hvis du får den i hus.

Anonymkode: edb26...47a

Du tenker på at jeg utvikler allergi?

Skrevet

Vet flere som "har prøvd" med puddel og reagert på den. Jeg inkludert☺ 

Anonymkode: 342a5...bc7

Skrevet

Nei

Anonymkode: 8bc7e...0a8

Skrevet

Du reagerer nok når den bor i huset. 

Anonymkode: 3f942...064

Skrevet

Svigerinnen min reagerer på hunder, men har puddel selv.

Anonymkode: 3b293...af5

Skrevet

Spør noen som har puddel om du kan få passe den :)

Anonymkode: 3b293...af5

Skrevet

Kanskje en bishon hadde vært noe, de er jo veldig allergivennlige. Pudler er ikke noe mer allergivennlige enn andre raser

Anonymkode: 8bc7e...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...