Gå til innhold

Beklager detaljer, men er dette sopp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har klødd og svidd i underlivet i det siste, og følt at jeg har hatt mer utflod med mer lukt! Klemte ut en kvise der for noen uker siden så har trodd det var den som grodde og var vond. Men har mistenkt uvi de siste dagene. Men jeg tok en titt der nede idag og ser at jeg har en slags rift, et rødt lite sår som mangler hud på en måte, og kan se ut som det væsker. Det er liksom helt på starten av mellomkjøttet, rett på innsiden av de ytre kjønnsleppene mot mellomkjøttet. Er dette sopp? Kan jeg smøre på litt canesten? Har slitt litt med herpes over leppa i ansiktet, men det er jo blemmer, og ikke et "rent" område med et sår som jeg fant der nede idag. Vet at dere ikke er leger eller kan vite, men spør fordet.

Anonymkode: 6ccff...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som herpes. 

Oppsøk lege du og ta en bakterieprøve av såret. 

Anonymkode: 6a002...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at jeg går ikke til gynekolog. Og ihvertfall ikke fastlegen. Det er ikke tema. Så må nesten bare prøve å medisinere det selv først. Men både canesten og herpes krem finnes reseptfritt. Bare litt usikker på hvilken jeg skal prøve først🤔

Anonymkode: 6ccff...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som herpes. Den kremen du får kjøpt reseptfritt virker ikke på herpes genitalis. Det kommer til å gi seg av seg selv, men det er viktig å få det diagnostisert med tanke på sexpartnere (nå og i fremtiden). Fastlegen din kan ta en prøve av såret, men det kan også diagnoseres gjennom blodprøve. Av legen kan du få tabletter som kan gjøre utbruddet noe kortere.

Anonymkode: c6fc7...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...