Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Jeg borret i en tann i begynnelsen av desember. Siden hullet var dypt fikk jeg beskjed om at det kom til å gjøre vondt en stund. Det gjorde ikke vondt til å begynne med men etter en uke var det ille. Så har det igrunnen vært greit. De siste dagene har det vært så vondt på kvelden og natten men ikke på dagen. Det iser veldig. Men det da de var normalt og kunne gjøre i minst et år. Tok to Paracet da jeg la meg 2330 men disse har ikke hjulpet i det hele tatt. Da jeg hadde sterke smerter i magen fikk jeg 1g Paracet og 600mg Ibux. Tok en av hver av de nå. Er vel ikke altfor farlig? Tenkte på det etterpå. Hvis jeg har veldig vondt har det hendt at jeg tar 2 Paracet og 2 Ibux Anonymkode: beea1...976
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Ta kontakt med en tannlege snarest. Anonymkode: 7a5f2...716
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Kontakt tannlegen, si fra at du ta smertestillende og at disse ikke fungerer. Anonymkode: f7655...ad4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Det kan være vondt i en tann det er borret dypt i, men ikke så vondt. Jeg ville tatt turen til tannlegen, høres ut som den tannen skulle vært rotfylt. Jeg hadde også et veldig dypt hull i en tann så tannlegen borret så dypt at nerven ble blottlagt. Han la da et "nett" over rota og fylte igjen. Han regnet med det skulle bli bra, men om det ble vondt måtte han borre opp igjen og fjerne rota Det var ømt og vondt i tanna etterpå, men langt fra så vondt at jeg måtte ta smertestillende. Etterhvert gav det seg og jeg har ikke kjent noe fra tanna siden Høres ut som du har fått et trykk på nerven eller en betennelse så tanna bør borres opp igjen og jobben gjøres på nytt? Anonymkode: 951d1...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå