Gå til innhold

Wow! The good doctor!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så den nå, og FOR en serie! Gleder meg til fortsettelsen. 😃

Anonymkode: 419c0...cad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var helt rørt ❤️

Anonymkode: 39ceb...dfe

Skrevet

Første episode trillet bare tårene. 

Anonymkode: dc1f2...5e7

Skrevet

Jeg så intervju av hovedpersonen på et amerikansk talkshow for en liten stund siden, og ble så glad når jeg så at serien kom på tv2! Forventningene innfridde:)

Anonymkode: 9f439...e78

Skrevet

Å..... syns den var litt kjedelig, for opplagt......

Anonymkode: 0730e...f20

Skrevet

Binge watcha sesong en for en stund siden. Nydelig serie! Så mye følelser 😍

Skrevet

Gleder meg! Har tatt den opp.

Anonymkode: e7ca1...db5

Skrevet

Hele sesongen ligger på Sumo 😊

Anonymkode: b1eb6...447

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så den nå, og FOR en serie! Gleder meg til fortsettelsen. 😃

Anonymkode: 419c0...cad

Hvilken kanal gikk den på?

Anonymkode: 95bcc...99c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hele sesongen ligger på Sumo 😊

Anonymkode: b1eb6...447

Har den kommet nå? 

Sist jeg sjekket lå det 9-10 episoder. 

Anonymkode: dc1f2...5e7

Skrevet

mest oppskrytte tv serien noesinne

Anonymkode: 2a02e...5e2

Skrevet
På 3.1.2018 den 1.13, Anonym bruker skrev:

Hvilken kanal gikk den på?

Anonymkode: 95bcc...99c

Tv2 på tirsdager kl 21:40.

Anonymkode: 419c0...cad

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tv2 på tirsdager kl 21:40.

Anonymkode: 419c0...cad

Takk :)

Anonymkode: 95bcc...99c

Skrevet

Jeg så de fem første episodene, men synes faktisk at karakteren er litt for autist til å passere som fungerende kirurg. Blir litt for urealistisk for meg. Men, smaken er som baken ;)

Anonymkode: 7fc4f...1cb

Skrevet

Sett noen episoder. Litt for stereotyp Asperger (borsett fra at han er savant), men liker serien godt :) Har en sønn med Asperger, men de kan ikke sammenliknes, karakteren i serien er jo veldig dårlig fungerende - og som en nevner over her; litt for autist til å kunne komme unna som kirurg.

Atypical på Netflix er en annen Aspergerserie som er bra hvis noen er interessert. Stereotyp karakter der og, men bra serie!

Anonymkode: dfc1d...479

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...