Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Så den nå, og FOR en serie! Gleder meg til fortsettelsen. 😃 Anonymkode: 419c0...cad
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Jeg var helt rørt ❤️ Anonymkode: 39ceb...dfe
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Første episode trillet bare tårene. Anonymkode: dc1f2...5e7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Jeg så intervju av hovedpersonen på et amerikansk talkshow for en liten stund siden, og ble så glad når jeg så at serien kom på tv2! Forventningene innfridde:) Anonymkode: 9f439...e78
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 Å..... syns den var litt kjedelig, for opplagt...... Anonymkode: 0730e...f20
Marriet Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 Binge watcha sesong en for en stund siden. Nydelig serie! Så mye følelser 😍
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 Gleder meg! Har tatt den opp. Anonymkode: e7ca1...db5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #8 Skrevet 2. januar 2018 Hele sesongen ligger på Sumo 😊 Anonymkode: b1eb6...447
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #9 Skrevet 3. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Så den nå, og FOR en serie! Gleder meg til fortsettelsen. 😃 Anonymkode: 419c0...cad Hvilken kanal gikk den på? Anonymkode: 95bcc...99c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #10 Skrevet 3. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hele sesongen ligger på Sumo 😊 Anonymkode: b1eb6...447 Har den kommet nå? Sist jeg sjekket lå det 9-10 episoder. Anonymkode: dc1f2...5e7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #11 Skrevet 4. januar 2018 mest oppskrytte tv serien noesinne Anonymkode: 2a02e...5e2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #12 Skrevet 4. januar 2018 På 3.1.2018 den 1.13, Anonym bruker skrev: Hvilken kanal gikk den på? Anonymkode: 95bcc...99c Tv2 på tirsdager kl 21:40. Anonymkode: 419c0...cad
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #13 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tv2 på tirsdager kl 21:40. Anonymkode: 419c0...cad Takk Anonymkode: 95bcc...99c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #14 Skrevet 4. januar 2018 Jeg så de fem første episodene, men synes faktisk at karakteren er litt for autist til å passere som fungerende kirurg. Blir litt for urealistisk for meg. Men, smaken er som baken Anonymkode: 7fc4f...1cb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #15 Skrevet 4. januar 2018 Sett noen episoder. Litt for stereotyp Asperger (borsett fra at han er savant), men liker serien godt Har en sønn med Asperger, men de kan ikke sammenliknes, karakteren i serien er jo veldig dårlig fungerende - og som en nevner over her; litt for autist til å kunne komme unna som kirurg. Atypical på Netflix er en annen Aspergerserie som er bra hvis noen er interessert. Stereotyp karakter der og, men bra serie! Anonymkode: dfc1d...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå