Fru Banderas Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 ..og Antonio og jeg har kommet oss opp på hesten. God vår!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Nydelig❤️ Bor du i Spania? Fastlandet eller øyene? Anonymkode: b1edc...9b9
sug lut Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Og julebuttpluggengelen min har gått og lagt seg og blitt erstattet av min forakt for gratismusikkgenerasjonen. Forandring fryder.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 6 timer siden, sug lut skrev: Og julebuttpluggengelen min har gått og lagt seg og blitt erstattet av min forakt for gratismusikkgenerasjonen. Forandring fryder. Liker du ikke Ed Sheeran? 😱 Anonymkode: b1883...f68
sug lut Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Liker du ikke Ed Sheeran? 😱 Anonymkode: b1883...f68 Ed Sheeran er blodfattig.
Superdolly Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 Jeg har også skiftet. Til sivile klær, ikke superheltdrakten denne gangen.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 Dette er uhørt! Julen varer helt til påsken! Og sånn er det med den saken!
Fru Banderas Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2018 30 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev: Dette er uhørt! Julen varer helt til påsken! Og sånn er det med den saken! Det er kun i julesangene. Vi vet jo også at visse julesanger hevder at vi feirer jul for "da ble Jesus født". Kall meg gjerne pirkete, men altså jeg nekter å innrette meg etter kilder som kommer med påstander uten at det har blitt foretatt langvarig og upartisk forskning på feltet. Det blir som å sitere Wikipedia på en masteroppgave. Jeg siterer ikke Wikipedia ass. Julen er over, våren er her! Antonio hilser.
soleia Skrevet 3. januar 2018 #10 Skrevet 3. januar 2018 Vurderte å lage ein tråd med "Når hiv de ut juleprofilbiletet?" men her kom du altså. Eg tviheld nok på 13. eller 20. dag jul for min del. Men må eg leite etter eit nytt blomebilete, eller er det greit å gå attende til gamlekjolen?
sug lut Skrevet 3. januar 2018 #11 Skrevet 3. januar 2018 17 minutter siden, soleia skrev: Vurderte å lage ein tråd med "Når hiv de ut juleprofilbiletet?" men her kom du altså. Eg tviheld nok på 13. eller 20. dag jul for min del. Men må eg leite etter eit nytt blomebilete, eller er det greit å gå attende til gamlekjolen? Gamlekjolen er helt innafor, stilfull og klassisk, rett og slett den lille sorte (gule).
Fru Banderas Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2018 3 timer siden, soleia skrev: Vurderte å lage ein tråd med "Når hiv de ut juleprofilbiletet?" men her kom du altså. Eg tviheld nok på 13. eller 20. dag jul for min del. Men må eg leite etter eit nytt blomebilete, eller er det greit å gå attende til gamlekjolen? Jeg har spist så mye i jula at den røde julekjolen sprakk på langs og på tvers. Eneste stedet den ikke revnet var i utringningen, men der var den jo åpen må maks fra før.
gale damen Skrevet 3. januar 2018 #13 Skrevet 3. januar 2018 Jeg tenkte å skifte 13. Dag jul, når resten av jula skal pakkes bort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå