Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Hvem tror dere kan bli den neste lederen i Arbeiderpartiet? Anonymkode: f59d2...3da
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Det er hvert fall ei som jobber intenst med å bli det om dagen Tror Tajik kan være riktig leder nå etter denne runden. Støre har vært sjanseløs siden det elendige valget, dessverre. Nå har Tajik tatt noen strategiske råsjanser under Giskesaken og hun viser seg å være både selvstendig, tøff og alt annet enn konfliktsky. Anonymkode: d08e1...4e5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Hadja er jo upopulær i mange kretser. Konservative mennesker som har gutteklubben grei-mentalitet, mener jo nå at man skal slå ring om Giske. Da blir hennes handlinger i dag onde. Men hvordan skal de kunne diskutere disse sakene uten å vite innholdet? Hvorfor skal innholdet ties hel? Jeg mener at Hadja gjør helt riktig etisk sett, men at hun kanskje er for intellektuell for mange velgere. Så glad for at hun står opp for varslerne, jeg mener at det viser integritet. Anonymkode: 554cb...007
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Enig med begge dere! Anonymkode: 7840f...51f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 Jeg mener hele ledelsen bør byttes ut.. Jeg synes forøvrig hele saken har blitt en heksejakt. Hadde det vært snakk om 6 voldtektsanklager hadde jeg skjønt greia. Jeg har lest om en av varslingshistoriene. Den gikk på at en 18 år gammel auf’er festet sammen med blandt annet Giske. De bestemte seg for å dra på nach. Giske spurte om hun ville bli med han hjem og hente drikkevarer. Da de kom til leiligheten hadde Giske begynt å kysse henne og tafse. Hun hadde gitt uttrykk for ar hun ikke ville og hadde gått på badet og låst døren. Der tekstet hun en venninne at hun skulle hente henne om det tok lang tid. Året etter dro hun til Oslo som auf’er og hørte foredrag av Giske. Han hadde sendt endel tekstmeldinger til henne. Senere på kvelden hadde Giske blitt så full at hun hadde følt seg forpliktet til å følge han hjem. Tilbake i leiligheten hadde Giske begynt å kysse henne. Hvis de andre anklagene er av samme sort synes jeg det er for drøyt at et menneske skal få ødelagt livet på denne måten. Han er dømt kun på anklager.. Visst kunne han ha tenkt seg om flere ganger før han forsøkte seg på noen. Men jeg mener ingen bør få ødelagt livet sitt grunnet dårlig dømmekraft. Anonymkode: eebea...f43
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener hele ledelsen bør byttes ut.. Jeg synes forøvrig hele saken har blitt en heksejakt. Hadde det vært snakk om 6 voldtektsanklager hadde jeg skjønt greia. Jeg har lest om en av varslingshistoriene. Den gikk på at en 18 år gammel auf’er festet sammen med blandt annet Giske. De bestemte seg for å dra på nach. Giske spurte om hun ville bli med han hjem og hente drikkevarer. Da de kom til leiligheten hadde Giske begynt å kysse henne og tafse. Hun hadde gitt uttrykk for ar hun ikke ville og hadde gått på badet og låst døren. Der tekstet hun en venninne at hun skulle hente henne om det tok lang tid. Året etter dro hun til Oslo som auf’er og hørte foredrag av Giske. Han hadde sendt endel tekstmeldinger til henne. Senere på kvelden hadde Giske blitt så full at hun hadde følt seg forpliktet til å følge han hjem. Tilbake i leiligheten hadde Giske begynt å kysse henne. Hvis de andre anklagene er av samme sort synes jeg det er for drøyt at et menneske skal få ødelagt livet på denne måten. Han er dømt kun på anklager.. Visst kunne han ha tenkt seg om flere ganger før han forsøkte seg på noen. Men jeg mener ingen bør få ødelagt livet sitt grunnet dårlig dømmekraft. Anonymkode: eebea...f43 Dårlig dømmekraft ville kanskje være å gjøre dette en gang.. men gjentatte ganger, mot flere unge AUF-jenter er jo et mønster. Det er en eldre mann som ikke er sitt ansvar som innehaver av en maktposisjon bevisst. Anonymkode: ab14a...a4b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener hele ledelsen bør byttes ut.. Jeg synes forøvrig hele saken har blitt en heksejakt. Hadde det vært snakk om 6 voldtektsanklager hadde jeg skjønt greia. Jeg har lest om en av varslingshistoriene. Den gikk på at en 18 år gammel auf’er festet sammen med blandt annet Giske. De bestemte seg for å dra på nach. Giske spurte om hun ville bli med han hjem og hente drikkevarer. Da de kom til leiligheten hadde Giske begynt å kysse henne og tafse. Hun hadde gitt uttrykk for ar hun ikke ville og hadde gått på badet og låst døren. Der tekstet hun en venninne at hun skulle hente henne om det tok lang tid. Året etter dro hun til Oslo som auf’er og hørte foredrag av Giske. Han hadde sendt endel tekstmeldinger til henne. Senere på kvelden hadde Giske blitt så full at hun hadde følt seg forpliktet til å følge han hjem. Tilbake i leiligheten hadde Giske begynt å kysse henne. Hvis de andre anklagene er av samme sort synes jeg det er for drøyt at et menneske skal få ødelagt livet på denne måten. Han er dømt kun på anklager.. Visst kunne han ha tenkt seg om flere ganger før han forsøkte seg på noen. Men jeg mener ingen bør få ødelagt livet sitt grunnet dårlig dømmekraft. Anonymkode: eebea...f43 Du kjenner ikke til halve fakta en gang... Anonymkode: ee090...370
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #8 Skrevet 2. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kjenner ikke til halve fakta en gang... Anonymkode: ee090...370 Hvis dette var alt som skjedde, var det likevel overtramp mot jenta. Anonymkode: 7b134...d03
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #9 Skrevet 2. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvis dette var alt som skjedde, var det likevel overtramp mot jenta. Anonymkode: 7b134...d03 Ja, enig - jeg mente hi....han er en godt voksen mann og har gjort maaaaaange overtramp mot unge jenter. Synes ikke dette er en heksejakt, han må ta konsekvenser av sine handlinger. En ting er å drite seg ut en gang. Men dette har skjedd mange gange over flere år og gan har fått advarsler. Opptil flere! Anonymkode: ee090...370
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 Dårlig dømmekraft? Han vil jo styre hele partiet og landet, da kan han ikke inneha den dårlige dømmekraften han har vist her. Anonymkode: 18dc0...572
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #11 Skrevet 2. januar 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener hele ledelsen bør byttes ut.. Jeg synes forøvrig hele saken har blitt en heksejakt. Hadde det vært snakk om 6 voldtektsanklager hadde jeg skjønt greia. Jeg har lest om en av varslingshistoriene. Den gikk på at en 18 år gammel auf’er festet sammen med blandt annet Giske. De bestemte seg for å dra på nach. Giske spurte om hun ville bli med han hjem og hente drikkevarer. Da de kom til leiligheten hadde Giske begynt å kysse henne og tafse. Hun hadde gitt uttrykk for ar hun ikke ville og hadde gått på badet og låst døren. Der tekstet hun en venninne at hun skulle hente henne om det tok lang tid. Året etter dro hun til Oslo som auf’er og hørte foredrag av Giske. Han hadde sendt endel tekstmeldinger til henne. Senere på kvelden hadde Giske blitt så full at hun hadde følt seg forpliktet til å følge han hjem. Tilbake i leiligheten hadde Giske begynt å kysse henne. Hvis de andre anklagene er av samme sort synes jeg det er for drøyt at et menneske skal få ødelagt livet på denne måten. Han er dømt kun på anklager.. Visst kunne han ha tenkt seg om flere ganger før han forsøkte seg på noen. Men jeg mener ingen bør få ødelagt livet sitt grunnet dårlig dømmekraft. Anonymkode: eebea...f43 Du har jo ikke forstått noenting! Giske er en maktperson. Når du har makt og innflytelse over de øvrige medlemmene i partiet kan du faktisk ikke utvise dårlig dømmekraft på jenter som er halvparten av din egen aldre. Du leser dette som en dårlig sjekkehistorie mellom to likeverdige parter. Det er det altså ikke. Anonymkode: 7f712...861
Anarkali Skrevet 2. januar 2018 #12 Skrevet 2. januar 2018 (endret) 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener hele ledelsen bør byttes ut.. Jeg synes forøvrig hele saken har blitt en heksejakt. Hadde det vært snakk om 6 voldtektsanklager hadde jeg skjønt greia. Jeg har lest om en av varslingshistoriene. Den gikk på at en 18 år gammel auf’er festet sammen med blandt annet Giske. De bestemte seg for å dra på nach. Giske spurte om hun ville bli med han hjem og hente drikkevarer. Da de kom til leiligheten hadde Giske begynt å kysse henne og tafse. Hun hadde gitt uttrykk for ar hun ikke ville og hadde gått på badet og låst døren. Der tekstet hun en venninne at hun skulle hente henne om det tok lang tid. Året etter dro hun til Oslo som auf’er og hørte foredrag av Giske. Han hadde sendt endel tekstmeldinger til henne. Senere på kvelden hadde Giske blitt så full at hun hadde følt seg forpliktet til å følge han hjem. Tilbake i leiligheten hadde Giske begynt å kysse henne. Hvis de andre anklagene er av samme sort synes jeg det er for drøyt at et menneske skal få ødelagt livet på denne måten. Han er dømt kun på anklager.. Visst kunne han ha tenkt seg om flere ganger før han forsøkte seg på noen. Men jeg mener ingen bør få ødelagt livet sitt grunnet dårlig dømmekraft. Anonymkode: eebea...f43 Jeg syntes "bare" dette er ett grovt overtramp og langt fra hva man bør kunne forvente av en topp-politiker. Om han har såpass dårlig dømmekraft at han gjør disse tingene gjentatte ganger bør han absolutt ikke sitte i en maktposisjon, det er han rett og slett da ikke tilliten verdig. Det bør da være ett minimum å forvente av en politiker på Giske sitt nivå at de ikke drikker seg så drita og gang etter gang legger seg etter ungjenter fra AUF. Heksejakten du omtaler burde han tenkt over før alle disse handlingene, ingen tvil om at dette ville bli blåst opp om og når det kom frem, som vi nå ser. Dessverre har han nok hatt en holdning om at han kommer unna med det og kan oppføre seg slik han føler for. En god venninne av meg var i AUF for 10-15 år siden og allerede da var det vident kjent at Giske likte å drikke seg altfor full og legge an på, ta på og prøve å kysse auf jenter. Jeg syntes derimot svært synd på kona og tenåringsdatteren hans nå, han burde skamme seg! Endret 2. januar 2018 av Anarkali
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #13 Skrevet 2. januar 2018 Det er synd på Haddy. Anonymkode: f3206...98c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #14 Skrevet 3. januar 2018 For meg er AP blitt synonymt med hvite priviligerte gubber i dress. Jeg mener at de trenger et skikkelig ansiktsløfte og håper Hadja kan bidra til det. Jeg synes hun virker både ordentlig og dyktig. Anonymkode: 6a6d1...9d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå