Gå til innhold

Noen som vet hva dette er? *bilder*


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min datter har sånn over hele kroppen. Mest på bein, men er liksom over hele. Vi prøver å få time til lege men har ikke time før 12 så kanskje noen av dere vet?  Se bilder.

20180102_201007.jpg

20180102_200929.jpg

20180102_200902.jpg

Anonymkode: be707...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minner veldig om utslettet til min med atopisk eksem. 

Hvis du kan være enig i at det likner eksem, så smør med fet fuktighetskrem morgen og kveld frem til legetimen. Spør på apoteket om hvilken type de anbefaler.  Vi bruker mye apobase og locobase repair. (Og reseptbelagte kremer, men det får jo legen vurdere)

Anonymkode: e0506...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner på utslettet som sønnen min fikk da han brukte ull. Fikk beskjed at det atopisk eksem. 

Anonymkode: 547c1...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som atopisk eksem ja. :) Smør med fet krem morgen og kveld, så burde det bli bedre. Locobase for eksempel, men hør med apoteket, de kan gi råd frem til legetimen. :)

Anonymkode: e27ef...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som flere sier, det ser helt likt ut som toåringen min med atopisk eksem :)

Anonymkode: ce6db...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

atopisk eksem :) Du kan kjøpe mildison på apoteket og begynne å smøre før legetimen. Kjøp også litt canoderm (anbefales for atopisk eksem for å holde utbrudd vekk etter kortison har tatt det). 

Anonymkode: 3e27b...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Slutt å bruke ull, i tillegg til å smøre. Pass på å ikke ha på for mye klær generelt så hun ikke blir for varm, det kan også gjøre det verre. 

Anonymkode: 98974...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på de som sier atopisk eksem. Min sønn slet med det da han var yngre.

Anonymkode: 236a7...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

atopisk eksem :) Du kan kjøpe mildison på apoteket og begynne å smøre før legetimen. Kjøp også litt canoderm (anbefales for atopisk eksem for å holde utbrudd vekk etter kortison har tatt det). 

Anonymkode: 3e27b...ae4

Canoderm bør ikke brukes mens det er utbrudd, svir noe helt forferdelig i eksemet.

Anonymkode: 11212...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...