Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Jeg synes at den er den mest overvurderte filmen noensinne, Jeg synes at den er langkjedelig og uten handling. Det er mange gode scener/effekter i filmen som var foran sin tid da den kom ut i 1997, Men ikke min type film nei.. Anonymkode: 8234e...8a9
Helene Harepus Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Den må være på 10 på topp, med bl.a Braveheart..
Marriet Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Enig med Harepus her. Den er liksom ikke "wow" nå lenger, men det kan ha noe med at jeg har sett den en del ganger. Da den kom derimot, gjorde den noe med meg. Samme med Braveheart. Sukk mitt hjerte. Cold mountain også. Kanskje jeg må ha en filmkveld med gamle gode slagere snart.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 7 minutter siden, Helene Harepus skrev: Den må være på 10 på topp, med bl.a Braveheart.. Virkelig? Jeg synes at Titanic og Braveheart er to helt ulike type filmer og kan ikke helt kan sammenlignes. Braveheart er mer som Gladiatoren eller Ringenes Herre, Mens Titanic er en typisk romantisk drama. Anonymkode: 8234e...8a9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 Enig, den båten sank jo faen meg aldri, dronedrap kjedelig Anonymkode: b67b2...e89
KellyTaylor Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 Tror jeg gikk på kino 4 ganger da den kom, og grina like j**** hver bidige gang da han druknet.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #8 Skrevet 2. januar 2018 Den filmen er helt fantastisk og jeg går aldri lei! Jeg har sikkert sett den 40 ganger og er fremdeles trist, glad, nervøs og alt 😂 Jeg er ganske interessert i den ekte historien også da. Har lest bøker om den, sett dokumentarer osv Anonymkode: c9bb5...3de
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #9 Skrevet 2. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den filmen er helt fantastisk og jeg går aldri lei! Jeg har sikkert sett den 40 ganger og er fremdeles trist, glad, nervøs og alt 😂 Jeg er ganske interessert i den ekte historien også da. Har lest bøker om den, sett dokumentarer osv Anonymkode: c9bb5...3de Da er vi to! Hadde en periode hvor jeg så filmen hver fredag og lørdag i ett år 😂 Elsker alt som har med Titanic å gjøre, da, så er over snittet interessert! Anonymkode: 937bc...e02
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 Titanic var langkjedelig, ja. Syntes Braveheart var spennende, men ville selv ha klippet litt mer i slagscenene. Det er grenser for hvor mange øksekløvne hodeskaller man trenger å se. Men hvilke filmer som er mest oppskrytt; da syns jeg Cinema Paradiso, Sjokolade, Den fabelaktige Amélie fra Montmartre og en del andre. Enkelt innhold, kunne ha vært fortalt i en kortfilm, samt naive personkarakteristikker og banalt innhold. Anonymkode: 6a746...db6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #11 Skrevet 2. januar 2018 Har faktisk aldri sett den Men det er alltid merkelig å se en film 20 år etterpå, alt blir liksom litt merkelig. Det kom faktisk også en til Titanic film (mini-serie) i 1996 med Catherine Zeta-Jones i hovedrollen Anonymkode: a569c...467
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #12 Skrevet 2. januar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ganske interessert i den ekte historien også da. Har lest bøker om den, sett dokumentarer osv Jeg er også svært interessert i den virkelige historien om Titanic. Og filmen Titanic viser mye som ikke har med virkeligheten og gjøre, Og de fleste Titanic historikere er kritiske til James Cameron`s Titanic. Anonymkode: 8234e...8a9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #13 Skrevet 2. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har faktisk aldri sett den Men det er alltid merkelig å se en film 20 år etterpå, alt blir liksom litt merkelig. Det kom faktisk også en til Titanic film (mini-serie) i 1996 med Catherine Zeta-Jones i hovedrollen Anonymkode: a569c...467 Du har ikke gått glipp av noe Anonymkode: 8234e...8a9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #14 Skrevet 2. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er også svært interessert i den virkelige historien om Titanic. Og filmen Titanic viser mye som ikke har med virkeligheten og gjøre, Og de fleste Titanic historikere er kritiske til James Cameron`s Titanic. Anonymkode: 8234e...8a9 Det var en hollywood filmatisering og de pleier alltid å dikte ganske fritt på historien. Anonymkode: a569c...467
*Miss Marple* Skrevet 2. januar 2018 #15 Skrevet 2. januar 2018 Den var kjempegod den gang den ble laget, men ikke alle filmer tåler tidens tann. Den blir langdryg og svulstig, men jeg griner fremdeles på slutten.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #16 Skrevet 2. januar 2018 Kan noe forklare meg hvorfor de ikke delte den biten hun lå på???? Hun kunne ha ligget oppå han! Eller faktisk plass nok ved siden av! Anonymkode: 22754...028
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #17 Skrevet 2. januar 2018 Når den kom, så synes jeg den var helt fantastisk, og det var jo virkelig en storslagen film på den tiden. Man måttejo se den, hvis ikke så var man jo helt ute Men nå synes jeg egentlig den er litt kjedelig og langtekkelig Anonymkode: af8ff...e96
cherry coke Skrevet 2. januar 2018 #18 Skrevet 2. januar 2018 Helt enig med HI. Utrolig kjedelig film. Eneste som var sprekt med den var billy zane
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #19 Skrevet 2. januar 2018 5 minutter siden, cherry coke skrev: Helt enig med HI. Utrolig kjedelig film. Eneste som var sprekt med den var billy zane Hvem var det igjen? Anonymkode: af8ff...e96
soleia Skrevet 2. januar 2018 #20 Skrevet 2. januar 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig, den båten sank jo faen meg aldri, dronedrap kjedelig Anonymkode: b67b2...e89 Usikker på kva du meiner med "dronedrap kjedelig", men ellers er vi einige Det tok fleire timar frå skipet kolliderte med isfjellet til det gjekk ned, men eg syntes dei forferdelege scenene med folk som drukna blei tværa ut, og eg har ikkje orka å sjå den omatt. Lovestoryen var ganske klissete, og ikkje så stor højdare for min del.
Fru Banderas Skrevet 2. januar 2018 #21 Skrevet 2. januar 2018 Den gikk på TV i går (natt) og da måtte jeg jo se den - for første gang på 20 år. Det eneste som slo meg var at Leonardo DiCaprio så ut som et barn, eller i beste fall en prepubertal tenåring. Og hans om var såååå voksen og kjekk og mannlig da jeg så den for 20 år siden. Innser at jeg har blitt gammel.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #22 Skrevet 2. januar 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var en hollywood filmatisering og de pleier alltid å dikte ganske fritt på historien. Anonymkode: a569c...467 Jada, Det var en Hollywood film og ikke en dokumentar. Men de brukte mange historiske figurer som var ombord på Titanic i 1912, Og i de fleste tilfeller så setter filmen de historiske figurene i dårlig lys og viser mange ting som i virkeligheten ikke fant sted. Anonymkode: 8234e...8a9
soleia Skrevet 2. januar 2018 #23 Skrevet 2. januar 2018 7 minutter siden, Fru Banderas skrev: Den gikk på TV i går (natt) og da måtte jeg jo se den - for første gang på 20 år. Det eneste som slo meg var at Leonardo DiCaprio så ut som et barn, eller i beste fall en prepubertal tenåring. Og hans om var såååå voksen og kjekk og mannlig da jeg så den for 20 år siden. Innser at jeg har blitt gammel. Kor gamal var du for 20 år sidan? Eg var 26, og syntes den gongen at han såg altfor barnsleg ut for rolla.
Fru Banderas Skrevet 2. januar 2018 #24 Skrevet 2. januar 2018 7 minutter siden, soleia skrev: Kor gamal var du for 20 år sidan? Eg var 26, og syntes den gongen at han såg altfor barnsleg ut for rolla. Under halvparten av det jeg er nå, i alle fall! Og Leonardo var så mann. Det var tider.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #25 Skrevet 2. januar 2018 Den var jo bra, dengang da. Jeg var vel 17 da den kom ut. Yiiks, jeg begynner å bli gammel! En av mine forelesere på universitetet fortalte at han alltid begynner å gråte når han så den filmen. Dessverre for han er det konas favorittfilm, så han har måtte lide seg igjennom både filmen og en del tårer en del ganger . Anonymkode: 376f4...670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå