Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Jeg har tre aktive barn som elsker at det blir tatt bilder av de så de får se på i ettertid. Problemet er bare at siden de alle har mark i rumpa blir mobilbildene for dårlige. Ser jo bare fartstriper over hele skjermen. Ønsker meg et kamera da jeg elsker interiør og gjerne vil legge til litt bedre bilder på instagramkontoen min også. Helst et kamera som kan kobles mot mobilen via wifi eller bluetooth eller lignende. Noen tips? Anonymkode: e67be...408
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #3 Skrevet 5. januar 2018 Jeg tenker sånn umiddelbart på EOS serien til Canon. Canon 1100D er jo en super inngangsbillett til gode bilder, som nybegynner. Trenger jo ikke nødvendigvis å kjøpe nytt, jeg solgte mitt med veldig mye utstyr til 3000 (verdi ca. 12 000) nå har jeg gått over til Nikon. Anonymkode: d9dd6...c83
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 Jeg leste beste kamerat i stedet for kameraet, og lurte på hva i all verden slags menneske som hadde laget denne tråden. Forøvrig har jeg ikke svar på spm ditt😄 Anonymkode: 1e499...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå