Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Har 2 barn og føler akt er så vidt og åpent. Ikke fin sprek her lengre. 😔 Anonymkode: 36206...799
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Nei, merker ingen forskjell og er like trang som før barna ble født. Gjorde noe knipeøvelser, men mest er det nok flaks. Har ikke fått noen strekkmerker eller annet etter 2 graviditeter, så har nok den vevstypen som tåler svangerskap og fødsler godt. Anonymkode: 2ccba...b44
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Nei er akkurat som før. Har født 3 barn og det 4 er på vei😊 når jeg stikker en finger inni vagina strammer de rundt fingeren, kan ikke stramme masse når jeg har sex for da skyver jeg penisen ut i visse stillinger😅 Anonymkode: 8416a...b69
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Lik her selv etter traumatisk fødsel med klipp og masse sting 😊 Anonymkode: 32902...cb5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 Har revet av hele skinnet ved klitten, så det ser helt ommøblert ut der nede. Men alt funker tipp topp og har ikke hørt noen klager Anonymkode: c5bd3...cb8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 Etter første fødsel var jeg litt for stram i skjedeåpningen. Jordmor sydde et sting for mye. Etter andre fødsel som var en tvillingfødsel rettet dette seg igjen og nå føler jeg meg nesten som før. 😊 Anonymkode: b29db...509
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 Har blitt litt videre. Men siden sexen funker like fantastisk som før gjør det ingenting! Anonymkode: ef369...eba
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #8 Skrevet 2. januar 2018 Føler meg som ett åpent krater.Får lett to fingre inn ,Er det vanlig? Anonymkode: 2633d...b5a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #9 Skrevet 2. januar 2018 E fødsel bak meg. Har ingen følelse under sex lengre, og mannen kjenner fint lite friksjon selv. Vært hos lege, men de mener alt er normalt og at jeg "ikke kan regne med å bli som normal". Dermed har jeg ikke sex. Ett år siden sist jeg prøvde, i håp om at det skulle bedret seg. Nå orker jeg ikke mer Anonymkode: e06a9...a2c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 Selvfølgelig enda trangere en før jeg fikk barn. Hilsen nesten alle som svarer på disse spørsmålene her inne.. Anonymkode: 076f1...3f8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #11 Skrevet 3. januar 2018 Ja er naturlig vis blitt videre enn jeg var før jeg fødte barnet mitt. Helt naturlig. Og det forstår nok menn også:) Vil tørre påstå at de fleste damer som har født barn blir det, bare her på DIB det ikke er sånn som den over her påpekte😂 Anonymkode: e03e8...e02
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #12 Skrevet 3. januar 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: E fødsel bak meg. Har ingen følelse under sex lengre, og mannen kjenner fint lite friksjon selv. Vært hos lege, men de mener alt er normalt og at jeg "ikke kan regne med å bli som normal". Dermed har jeg ikke sex. Ett år siden sist jeg prøvde, i håp om at det skulle bedret seg. Nå orker jeg ikke mer Anonymkode: e06a9...a2c Du kan få hjelp! Gå til en privat gynekolog. INGEN skal behøve å ha nedsatt livskvalitet pga slikt. Jeg var hos lege og gyn. Fikk operasjon siden det gikk utover min livskvalitet. Jeg er sikker på at du også kan få det. Til dere andre: hvordan i huleste er det fysisk mulig å bli strammere etter en fødsel? (med unntak av de som blir sydd igjen feil/for mye.). Eksisterer nok bare her på forumet 🙊😂 Anonymkode: 32403...0c6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #13 Skrevet 3. januar 2018 Akkurat som før. Anonymkode: d09dc...216
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #14 Skrevet 3. januar 2018 Kjenner ingen endring innover, men blitt mye videre ved inngangen. Mannen merker ingen endring ved sex (sier han..), men jeg merker stor forskjell selv. Anonymkode: 657b8...126
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #15 Skrevet 3. januar 2018 Ja, absolutt forandret! Anonymkode: 16e75...e45
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #16 Skrevet 3. januar 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: E fødsel bak meg. Har ingen følelse under sex lengre, og mannen kjenner fint lite friksjon selv. Vært hos lege, men de mener alt er normalt og at jeg "ikke kan regne med å bli som normal". Dermed har jeg ikke sex. Ett år siden sist jeg prøvde, i håp om at det skulle bedret seg. Nå orker jeg ikke mer Anonymkode: e06a9...a2c Da kan du få dekket operasjon. Det fikk jeg. Ting blir jo aldri som før allikevel, men nå er jeg iallefall skikkelig sydd. Forklar i detalj for fastlegen din. Anonymkode: 16e75...e45
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #17 Skrevet 3. januar 2018 Jeg merker ingen forskjell og har født to barn. Anonymkode: 3472e...aa5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #18 Skrevet 3. januar 2018 Etter 3 barn er nok indre lepper noe preget av å være oppsvulmet over så lange perioder, men ellers er det som det skal. Mulig at området har blitt noe mørkere i farge også, mistenker jeg. Men ikke noe som syns noe særlig uten at man leter😉 Anonymkode: b6c56...15a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #19 Skrevet 3. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Da kan du få dekket operasjon. Det fikk jeg. Ting blir jo aldri som før allikevel, men nå er jeg iallefall skikkelig sydd. Forklar i detalj for fastlegen din. Anonymkode: 16e75...e45 Ja, jeg må vel snart ta en ny tur til legen. Var der for et år siden, og da kjente han etter og påstod at det var trangt nok, og at de "uansett ikke opererer før man er ferdig med alle barn", og de ville ikke operere meg siden jeg er i tjueårene og kun har fått et barn. Anonymkode: e06a9...a2c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #20 Skrevet 3. januar 2018 Fremfall av fremre skjedevegg, urinblæren detter delvis ut ved anstrengelser. Ble klippet og sydd ved første fødsel, en del arrvev etter det. Etter andre fødsel ble jeg sydd før løst sammen og har en stor hudflenge som henger ut av skjedeåpningen Anonymkode: c2c86...df2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #21 Skrevet 3. januar 2018 Jeg pleide å være fint og rosa, har blitt tydelig mørkere etter 3 barn. Slapp og slapp, jeg kniper mye og når jeg bevisst spenner musklene er det stramt nok, men hvis jeg bare slapper av og nyter under sexen er jeg videre enn før. Tror det er helt normalt. Og ikke glem at alderen har en del å si. 15åring som nettopp har debutert er som en silkehåndske mens en 35åring og 3barnsmor er i beste fall en silkepute. Anonymkode: 1bb63...97a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #22 Skrevet 4. januar 2018 blitt veldig trang,men ikke noe mer enn det Anonymkode: e0fc0...30d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #23 Skrevet 4. januar 2018 Blitt mye tørrere og trangere. Ingen god kombinasjon, men ingen har råd for tørrheten, så blir lite sex. Tåler ikke glidemiddel. Anonymkode: c9311...b64
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #24 Skrevet 4. januar 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: Blitt mye tørrere og trangere. Ingen god kombinasjon, men ingen har råd for tørrheten, så blir lite sex. Tåler ikke glidemiddel. Anonymkode: c9311...b64 Jeg går alltid på badet før sex, vasker meg litt nedentil og dæljer på en god sprut mandelolje. Den er så godt som helt luktfri og inneholder ingenting annet. Men kan vel ikke brukes med kondom. Anonymkode: c5bd3...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå