Gå til innhold

bok til 11åring (gutt)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

kan noen nevne noen bøker som passer for en gutt på 11 år?

Han liker spenning.

ikke altfor tunglest/lang. max 200-300 sider.

Anonymkode: 99aa9...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ivo Tilos pelargonia, av Tor-Håkon G. Håvardsen. Akkurat noe for aldersgruppa; sjekk Kolofon forlag.

Og bøkene til Bjørn Sortland.

Anonymkode: a55a3...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bobbie Peers her også, Luridiumstyven heter den første, har kommet to til etter det.

Ishavspiratene slo også godt an.

Anonymkode: 09f59...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp tilbake i tid, så er Bobsey-barna og Hardy-gutta fine. Det finnes en bokserie som heter Kate og Anders også, men de sliter jeg selv med å få tak i. 

«Mens far satt på Grini» er en veldig fin bok, men kanskje ikke konstant spenning. 

Politimesterens Katrine er også morsom, men kanskje mer for jenter

Anonymkode: 4c105...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hopp tilbake i tid, så er Bobsey-barna og Hardy-gutta fine. Det finnes en bokserie som heter Kate og Anders også, men de sliter jeg selv med å få tak i. 

«Mens far satt på Grini» er en veldig fin bok, men kanskje ikke konstant spenning. 

Politimesterens Katrine er også morsom, men kanskje mer for jenter

Anonymkode: 4c105...f4a

Bobseybarna var jo kjedelig allerede i 1978. Husker jeg fikk en av dem i bursdag da jeg var 9. Gjeeeeeesp... Og Hardyguttene - altså, hallo. En serie der folk fortsatt får telegrammer? 

Anonymkode: a55a3...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bobseybarna var jo kjedelig allerede i 1978. Husker jeg fikk en av dem i bursdag da jeg var 9. Gjeeeeeesp... Og Hardyguttene - altså, hallo. En serie der folk fortsatt får telegrammer? 

Anonymkode: a55a3...e11

At du synes det var kjedelig da du var 9 fordi det ikke var moderne nok er jo en mening du har. Barn har godt av å vite hvordan ting fungerte før også. 

Anonymkode: 4c105...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bobseybarna var jo kjedelig allerede i 1978. Husker jeg fikk en av dem i bursdag da jeg var 9. Gjeeeeeesp... Og Hardyguttene - altså, hallo. En serie der folk fortsatt får telegrammer? 

Anonymkode: a55a3...e11

Jeg har 2 barn. Særlig den ene (10 år) eeeeeelsker Bobseybarna. Barn er forskjellige.

Anonymkode: 01b84...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edvard Rubikons mysterier

Amuletten (tegneserie)

Lars Mæhles bøker om Siri og Max

Faraos forbannelse

 

 

Anonymkode: f284b...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min elsket Clue-serien! De fleste finnes som billige pocket, tror også det finnes samlebøker med fire av bøkene i en. Evt gratis å låne på biblioteket. 

Anonymkode: 9821b...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min 11-åring elsker Kattekrigerne - bøkene! Han holder på med siste boka nå, og sier hanskal starte forfra igjen når han er ferdig 😁 Låner på biblioteket. 

Anonymkode: 0e761...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...