Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hopp tilbake i tid, så er Bobsey-barna og Hardy-gutta fine. Det finnes en bokserie som heter Kate og Anders også, men de sliter jeg selv med å få tak i. 

«Mens far satt på Grini» er en veldig fin bok, men kanskje ikke konstant spenning. 

Politimesterens Katrine er også morsom, men kanskje mer for jenter

Anonymkode: 4c105...f4a

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hopp tilbake i tid, så er Bobsey-barna og Hardy-gutta fine. Det finnes en bokserie som heter Kate og Anders også, men de sliter jeg selv med å få tak i. 

«Mens far satt på Grini» er en veldig fin bok, men kanskje ikke konstant spenning. 

Politimesterens Katrine er også morsom, men kanskje mer for jenter

Bobseybarna var jo kjedelig allerede i 1978. Husker jeg fikk en av dem i bursdag da jeg var 9. Gjeeeeeesp... Og Hardyguttene - altså, hallo. En serie der folk fortsatt får telegrammer? 

Anonymkode: a55a3...e11

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bobseybarna var jo kjedelig allerede i 1978. Husker jeg fikk en av dem i bursdag da jeg var 9. Gjeeeeeesp... Og Hardyguttene - altså, hallo. En serie der folk fortsatt får telegrammer? 

At du synes det var kjedelig da du var 9 fordi det ikke var moderne nok er jo en mening du har. Barn har godt av å vite hvordan ting fungerte før også. 

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 2 barn. Særlig den ene (10 år) eeeeeelsker Bobseybarna. Barn er forskjellige.

Anonymkode: 01b84...3de

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...