Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Jeg hadde pinnekjøttmiddag her den 28.des, ble raskt nedkjølt og står i kjøleskapet godt pakket inn. Er snakk om pinnekjøtt, kålrotstappe (med fett fra pinnekjøttet, ikke fløte), og poteter... fikk så lyst på det nå, men så begynte jeg å telle dagene, da Det lukter elt fint av det, men er det galskap å varme det opp og spise det nå? 😬 Anonymkode: 5f092...fd5
hysterika Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Kjøttet er helt sikkert ok, det andre må du se ekstra nøye på.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Helt greit så lenge det har stått kaldt og ikke lukter eller smaker rart. Bare husk å varme opp rotmosen skikkelig og la den koke 10 minutter. Anonymkode: c075e...413
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Tusen takk for svar! Tok også vare på fettet, det kan kanskje også brukes? 😜 Anonymkode: 5f092...fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå