Gå til innhold

Hvor lenge holder julematen seg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde pinnekjøttmiddag her den 28.des, ble raskt nedkjølt og står i kjøleskapet godt pakket inn. Er snakk om pinnekjøtt, kålrotstappe (med fett fra pinnekjøttet, ikke fløte), og poteter... fikk så lyst på det nå, men så begynte jeg å telle dagene, da :P Det lukter elt fint av det, men er det galskap å varme det opp og spise det nå? 😬

Anonymkode: 5f092...fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttet er helt sikkert ok, det andre må du se ekstra nøye på.

Skrevet

Helt greit så lenge det har stått kaldt og ikke lukter eller smaker rart. Bare husk å varme opp rotmosen skikkelig og la den koke 10 minutter.

Anonymkode: c075e...413

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Tok også vare på fettet, det kan kanskje også brukes? 😜

Anonymkode: 5f092...fd5

Skrevet

mars/april

Anonymkode: ac674...7d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...