Gå til innhold

Hjelp.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sex med både riktig og feil mann. og tror jeg er gravid. hvem er faren?? hadde sex med min mann dagene før og samme dag som jeg hadde positiv eggløsningstest. men 2 dager etter eggløsning så hadde jeg sex med en annen, vi hadde på kondom, men lekte litt uten, så den var inni meg noen ganger, men han kom aldri. Hjelp :( ps  : dere trenger ikke å fortelle meg hvor dum jeg har hvert for det vet jeg selv.

Anonymkode: 54f49...239

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsningstester blir positive før selve eggløsningen så det er helt umulig å vite uten å ta en DNA test etter fødsel 

Anonymkode: b8eb7...fc8

Skrevet

Mest sannsynlig din mann, men man vet jo aldri.

Anonymkode: e5127...4fd

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eggløsningstester blir positive før selve eggløsningen så det er helt umulig å vite uten å ta en DNA test etter fødsel 

Jeg hadde ikke positiv eggløsningstest den morgningen jeg hadde sex med feil mann og 30 min etterpå så tok jeg også en angrepille.. 

Skrevet

Det er faktisk umulig å svare på. Men du og mannen er prøvere?? Hvorfor vil du ha barn med en du ikke klarer å være trofast mot..? 

Og "leke" seg uten kondom når du er i et forhold er aller verst mtp sykdommer. 

Anonymkode: 1bfb3...9bd

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mest sannsynlig din mann, men man vet jo aldri.

Anonymkode: e5127...4fd

Jeg hadde ikke positiv eggløsningstest den morgningen jeg hadde sex med feil mann og 30 min etterpå så tok jeg også en angrepille.. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mensen kan bli forsinket av angrepillen (om det er derfor du tror du er gravid). Ta en test så vet du.

også bestemmer du deg for hvilken mann du vil ha før du velger å få barn..

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk umulig å svare på. Men du og mannen er prøvere?? Hvorfor vil du ha barn med en du ikke klarer å være trofast mot..? 

Og "leke" seg uten kondom når du er i et forhold er aller verst mtp sykdommer. 

Som sagt jeg vet jeg har hvert dum, så du trenger ikke å være spydig

Skrevet

Angrepille når du og mannen er prøvere? Sex uten kondom med andre enn mannen? 

Anonymkode: ceecf...37d

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Angrepille når du og mannen er prøvere? Sex uten kondom med andre enn mannen? 

Anonymkode: ceecf...37d

Les det jeg skriver... jeg vet jeg har hvert dum så du trenger ikke være spydig

Skrevet

Det er umulig å vite. Mest sannsynlig mannen din. 

Uansett, ble du gravid med angrepille??

Skrevet

Angrepille virker bare om den tas før eggløsning, om egget allerede er sluppet fungerer den ikke.

Ingen er spydig her, men det høres jo ut som du prøver få barn med en mann du ikke elsker og ikke har intensjoner om å være trofast mot. Det er i de flestes øyne veldig feil. Får virkelig håpe (for mannen din sin skyld) at du ikke er gravid og at du bruker dette som en vekker og går fra mannen før dere får barn. Han fortjener bedre enn dette.

Du kommer uansett ikke unna nå uten å fortelle mannen din at du har vært utro og at du ikke vet hvem som er faren til barnet du evt. venter. Det må tas en dna test etter fødsel.

Skrevet

er det mulig :/ 

Anonymkode: db559...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...