Gå til innhold

Noen som er fosterforeldre til flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fostermor til ett barn å vurderer nå å ta på meg ett til men lurer litt på hvordan det er å ha to fosterbarn kontra ett? 

Gikk det lang tid mellom plasseringene til dere?  Hva anbefales?  

Det er jo mye møter m.m. i hverdagen når man har fosterbarn men givende er det jo virkelig❤ 

Anonymkode: ff525...146

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bekjent hadde to fosterbarn brødre. Så fikk de et biologisk barn og det eldste av fosterbarna var så krevende at han ikke kunne bli boende det lenger.

Går helt vondt inne i meg.

Anonymkode: 67acf...809

Skrevet

En nabo her har det, eller det ene barnet fikk de adoptere etterhvert da.

De var egentlig beredskapshjem, men to av barna som har vært der har blitt der for alltid.

Jenta kom vel til dem da hun var 3-4 år gammel, gutten kom som nyfødt (født av rusmisbruker) og han ble adoptert etterhvert. Jenta er nå voksen og har flytte hjemmefra, gutten er vel 17-18 år gammel.

Anonymkode: 38cc2...7e0

Skrevet

Jeg har 2 brødre på 1 og 2 år, hatt de ca 1 år nå, fikk minste når han var nyfødt, mor hadde mistet intressen for dem, og har heller ikke samvær i det hele tatt, far har aldri vert i bilde. hadde 3 biologiske jenter på 12,14 og 15 fra før.

Anonymkode: 24213...980

Skrevet

Vi har også ett fosterbarn. Og to biologiske. Vurderer selv å ta i mot et fosterbarn til. Du må nesten se hvor mye ditt fosterbarn krever og hva bvt. Syntes. Vi venter et års tid til, men så regner vi med at vi kan ta i mot en yngre søster eller bror. Vi har hatt vårt barn i snart 3 år og h*n er veldig velfungerende.

Anonymkode: 6ebe1...971

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...