Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Hva gjør DU for at hverdagen skal føles OK? Mannen og jeg våknet kl 8.30 i dag. Barna sov fortsatt og mannen skulle på jobb. Fortsatt i feriemodus og planleggingsdag i dag. Mens vi lå der følte vi begge en slags hverdagsblues. Juleferien har vært så herlig med lange, late morgener og tid til å bare være. Får lyst til å gjøre noe radikalt som å dra på jordomseiling, flytte til et annet land eller noe.. Hverdagen er så traust. Klarer ikke å finne så mye glede. Vil helst være sammen med barna mine hele tiden og slippe å forholde meg til barnehage, skole, ukeplaner, fritidsaktiviter... Ååå! Hjelp meg opp av hullet!? Flere som har samme følelsen? I-landsproblem.. Smertelig klar over det! Anonymkode: be8f2...777
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Akkurat samme her: postjuldepresjonen slo inn i går kveld, som hvert eneste år! Julen vår er alltid magisk: vakker julepynt, julemat, selskap, pen i tøyet. Sene kvelder med julefilmer og sene morgener med Lego og julefrokosten. Vi er lærere, så har alltid lang juleferie. Er så luksus å ha fri fra skole, barnehage og jobb, bare kos kos kos. Forsøker å tviholde på jula litt til, men nå i formiddag må jeg erkjenne at julemagien er borte! * hulk * Anonymkode: f21c4...f7f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Akkurat samme her: postjuldepresjonen slo inn i går kveld, som hvert eneste år! Julen vår er alltid magisk: vakker julepynt, julemat, selskap, pen i tøyet. Sene kvelder med julefilmer og sene morgener med Lego og julefrokosten. Vi er lærere, så har alltid lang juleferie. Er så luksus å ha fri fra skole, barnehage og jobb, bare kos kos kos. Forsøker å tviholde på jula litt til, men nå i formiddag må jeg erkjenne at julemagien er borte! * hulk * Anonymkode: f21c4...f7f Ja, huff! En skikkelig grusom følelse😢😢 Anonymkode: be8f2...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå