Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skjønner han godt. Teenage jenter er forferdelige (og før du biter hodet av meg så vit at jeg har være en selv).

Men kanskje det er andre gruner til de sa nei, men at mor valgte en "enkel" forklaring/unnskyldning/grunn frem for å fortelle de ikke har råd, ikke liker å feriere med dere osv.

Anonymkode: a892d...175

Fortsetter under...

La det ligge.

Gutten og mamman ønsker ikke å delta på turen fordi den 15-årige gutten ikke ønsket å bruke ferien sammen med 4 tenåringsjenter. Sånn kan det være i tenåra og årsakene kan være mange. 

Respekter valget og slutt å dvele ved det.

Anonymkode: 0fd2e...bdd

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg håper det bare er en unnskyldning, egentlig, og at de bare ikke har lyst.
Syns det blir feil å støtte opp om at det er kjedelig for gutter å være sammen med jenter.

hi

Anonymkode: b2efe...82f

....Jeg kan jo legge til at de vi fikk svaret, ble den andre gutten også spurt om han syntes det var dumt å reise på ferie med så mange jenter. Men han skjønte omtrent ikke spørsmålet: hvorfor skulle det være så ille - han så personene vi skal reise med, og det er bare kule, greie, morsomme personer han skal reise med, så hvilket kjønn de er, bryr han seg ikke om.

Annonse

Jeg synes det var en rar begrunnelse at det ville vært dårlig gjort mot gutten å feriere med masse jenter ja.

Mine tenåringer hadde synes det var kjempekjekt å dra på ferie med jevnaldrende, mye gøyere enn å dra bare med oss voksne.

Anonymkode: 9063e...efa

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor skal det være kjedelig? Hva er det gutter kan gjøre som ikke jenter kan?

Tenk deg selv på ferie i to uker med mannen din og hans kamerater. Ingen andre. Ville du ikke heller feriert bare med mannen eller med et litt mer blandet selskap? Ville du synes det var ok å bruke opp årets ferie på en slik tur?

Anonymkode: acbe2...980

Etter å ha sett hvor mye du kverner og kverner på dette HI, så får jeg en magefølelse av at det er noe mer bak.

Det er ikke opp til deg å vurdere denne gutten og hans mors valg. Om den andre gutten synes det er greit, er det sannsynligvis fordi han har andre relasjoner til jentene osv., men det er igjen HANS meninger.

Slutt å gruble, la det ligge. 

Anonymkode: 0fd2e...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...