Nordisk Skrevet 2. januar 2018 #26 Skrevet 2. januar 2018 Juletre og innepynt blir til 13. dag jul. Utelys på veranda, rundt ytterdøra og i små busker, blir til 20. dag jul. Elsker det koslige lyset som juletreet gir på kvelden. 🎄
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #27 Skrevet 2. januar 2018 Jeg har vurdert å begynne, men har egentlig ikke lyst. Tenker jeg begynner så smått, men husker at jeg som barn syntes det var koselig å ha noen dager med jul etter at vi begynte på skolen så det skal ungene mine få også. Jeg rydder nok litt og litt gjennom uka. Litt trist igrunn... Elsker jul 🎄 Anonymkode: 556dc...955
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #28 Skrevet 2. januar 2018 Her blir pynten så lenge som mulig!! Det ryker 20. dag jul.. Anonymkode: 78d25...cb2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #29 Skrevet 2. januar 2018 Nei, for faen! Hva er det med dibbere og alle disse julepynttrådene!!! Anonymkode: 13007...ab2
*Miss Marple* Skrevet 2. januar 2018 #32 Skrevet 2. januar 2018 Nei, her står det meste til lørdag som er 13 dag jul. Noen nisser og duker har blitt ofret av praktiske årsaker, men stort sett er julen intakt. Det er kjempevemodig å rydde bort alt det fine og når jeg blir 96 år skal jeg alltid gå med hatt, ha knallrød leppestift og har julepyntet hus fra oktober til april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå