Gå til innhold

Har du ryddet ut julen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Juletre og innepynt blir til 13. dag jul.

Utelys på veranda, rundt ytterdøra og i små busker, blir til 20. dag jul. 

Elsker det koslige lyset som juletreet gir på kvelden. 🎄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vurdert å begynne, men har egentlig ikke lyst. Tenker jeg begynner så smått, men husker at jeg som barn syntes det var koselig å ha noen dager med jul etter at vi begynte på skolen så det skal ungene mine få også. Jeg rydder nok litt og litt gjennom uka. Litt trist igrunn... Elsker jul 🎄

Anonymkode: 556dc...955

Skrevet

Her blir pynten så lenge som mulig!! Det ryker 20. dag jul.. 

Anonymkode: 78d25...cb2

Skrevet

Nei, for faen! Hva er det med dibbere og alle disse julepynttrådene!!!

Anonymkode: 13007...ab2

Skrevet

Nei, her står det meste til lørdag som er 13 dag jul. 

Noen nisser og duker har blitt ofret av praktiske årsaker, men stort sett er julen intakt. 

Det er kjempevemodig å rydde bort alt det fine og når jeg blir 96 år skal jeg alltid gå med hatt, ha knallrød leppestift og har julepyntet hus fra oktober til april. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...