Gå til innhold

Hvilket av barna krangler du mest med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som ligner mest på deg selv, eller det som er mest forskjellig? 

Anonymkode: f58f6...f92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han jeg overhodet ikke forstår meg på ;)

Har en 16-åring som er veldig lik meg i personlighet, vi har vel aldri kranglet

Har også en 14-åring som er veldig ulik meg både i tankemåte og personlighet, vi har stadig div uenigheter og diskusjoner.

Anonymkode: 26033...898

Skrevet

Han på 10 med adhd.

Anonymkode: cbbba...1ae

Skrevet

Omtrent likt men om litt forskjellige ting og i litt forskjellige situasjoner.

De er også begge litt lik meg og litt lik faren på litt forskjellige punkter.

Anonymkode: 515f7...cb9

Skrevet

Hi her

Jeg krangler mest med eldste, som har ADHD. Minst med han jeg føler er likest meg. Men så lurer jeg av og til på om jeg egentlig ligner mest på han jeg krangler mest med, og at grunnen er at jeg irriterer meg over de tingene ved han som minner om meg selv?

Anonymkode: f58f6...f92

Skrevet

Jeg har vel aldri kranglet med eldste som er 7 år nå. Men han og pappaen ryker i totten på hver andre hele tiden. Pappaen er klar over problemet og jobber veldig mye med at det ikke skal bli mye krangling, men likevel skjer det. Og det er nok fordi de er prikk lik. De er helt lik i tankemåte, oppførsel og temperament. Dersom en blir sint på den andre så kan du banne på at den andre blir like sint tilbake. Minste er veldig liten enda, men har noen andre personlighetstrekk. Han og pappaen går veldig godt over ens og krangler aldri. Spent å se om det fortsetter.

Anonymkode: 94e92...e2a

Skrevet

Må man krangle med barna sine?

Anonymkode: a963a...d23

Skrevet
11 minutes ago, Anonym bruker said:

Må man krangle med barna sine?

Anonymkode: a963a...d23

Nei, det må man selvsagt ikke, og man bør vel heller ikke det, men mine stakkars barn har dessverre ikke en perfekt mor, så det hender vi krangler. Jeg krangler mest med 13-åringen (eldst) som jeg selv synes er veldig ulik meg men min mann synes er veldig lik meg..

Anonymkode: f6aa0...663

Skrevet

Jwg har flest diskusjoner med jentene. De er 17 og 9 år og det blir minst en diskusjon daglig. Gutten på 7 diskuterer ikke. Han får en beskjed og sier ok eller unnskyld eller noe slikt, mens jentene argumenterer. Av jentene er en lik meg og en ulik meg.

Anonymkode: 85770...48a

Skrevet

Eldste på 13 som er prikk lik faren. Kjenner ikke meg igjen i reaksjonsmønsteret hennes i det hele tatt.. minste er mer lik meg og vi krangler svært sjeldent.. 

Anonymkode: 26e1c...1ec

Skrevet

Mitt ene barn på 12 som likner meg som barn noe veldig

Anonymkode: da117...395

Skrevet

Krangler ikke med de. Men kjenner hun som er klin lik meg kan provosere meg mest. Hun vet nøyaktig hva som skal til.

Anonymkode: 9117e...c00

Skrevet

Jeg har tre sønner... eldste og yngste er veldig lik meg. 

Mellomste veldig ulik, han er lik sin far i væremåte og reaksjonsmønster. Jeg har alltid følt at det har vært vanskelig å forstå seg på mannen og sånn kan jeg føle med sønnen vår til tider også. 

Anonymkode: b4f9b...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...