Gå til innhold

Har/skal du bytte noen julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset skal mannen bytte en turbukse han fikk av meg til en tykkere type, ellers er vi strålende fornøyd med alle gaver. 

Anonymkode: 6081a...281

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk 3 tykke ullgensere. Jeg skal bytte den ene til en jakke. Ellers er det ingenting som skal byttes.

Anonymkode: 28460...b41

Skrevet

Ene sønnen min måtte bytte ei bok han hadde fra før, ellers er vi glade for alt vi har fått.

Anonymkode: 8dbd5...2a2

Skrevet

Et spill som datteren allerede har, og noen bøker i en serie hun har, til andre bøker i samme serie😊

Og vi fikk et pledd av en tante som vi skal bytte i noe annet siden vi allerede har minst 10 fra før🙈

Vi var veldig fornøyd med julen og gavene😊

Anonymkode: 84560...55d

Skrevet

Nei 

Anonymkode: 7cd96...198

Skrevet

Bør man ikke helst bytte i romjula...?

Anonymkode: c6f2a...673

Skrevet

Nei. Ingen bytting her.

Anonymkode: c0fbb...e3c

Skrevet

Tenker ikke å bytte noe, skulle gjerne byttet en sjokolade som jeg ikke liker, og sokker i en type som jeg ikke bruker. Skulle også ha byttet 2 par sengesett i en størrelse vi ikke bruker dyner til og som dessuten ikke var noe fint mønster på, men har ikke butikken de er kjøpt på i nærheten. Vi får evt bruke til gjester,  selv om vi egentlig har nok. 

Bortsett fra dette fikk vi bare nyttige ting som vi trengte.

Anonymkode: bf387...da4

Skrevet

Eneste som  ble byttet, var en bok minsten fikk som vi hadde fra Før.  Ble byttet i en annen bok 😊

Anonymkode: 1f08d...868

Skrevet

Nei. Kunne tenkt meg å bytte noen litt mindre pene figurer, men det har jeg ikke hjerte til.

Anonymkode: 6d52a...0c3

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Nei. Bytter aldri.

Ikke hvis du får 3 like bøker en gang?

Skrevet

Mannen byttet en skjorte han fikk av meg(hadde den fra før😜)

Fikk en kahler lysestake som jeg ikke trenger eller har mer av, dem gies bort til svigerinnen min i bursdagsgave da hun har flere av disse fra Kahler.

Anonymkode: 75426...b65

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke hvis du får 3 like bøker en gang?

Det har aldri skjedd. Men antakelig hadde to gått i gavelageret.

Skrevet
4 minutter siden, sug lut skrev:

Det har aldri skjedd. Men antakelig hadde to gått i gavelageret.

Er det noe bedre å gi gaven videre enn å bytte til noe man kan ha? Å gi gaven videre synes jeg er dritfrekt

Skrevet

Bytter egentlig aldri, men denne gangen skal vi bytte en gave sønnen min fikk. Hadde 2 fra før. 

Anonymkode: 7b984...e1d

Skrevet

Fikk et klesplagg som måtte byttes for å passe meg. Mannen måtte bytte ene longsen han fikk fordi den var litt for liten.  Slik bytting er greit, gaven må jo passe i klestørrelsen. 

Anonymkode: 392f2...bb5

Skrevet

Nei, fikk riktignok en Kaj Bojesen nisse jeg var fristet til å bytte, siden jeg liker nissepynt dårlig. Men til slutt gadd jeg ikke styre med det. Bytter nesten aldri. 

Anonymkode: c92ea...332

Skrevet

Ja, skal bytte noen for datteren min... hun får som vanlig fotballspill, ishockeyspill og andre typiske gutteting som hun ikke bryr seg om. Hun ønsker seg vanligvis lego, playmo o.l men morfar velger å kjøpe nøyaktig det samme til henne som søskenbarnet ( gutt) får og da blir det å bytte som vanlig.

Anonymkode: be3d6...74e

Skrevet

Skal bytte 3 bøker sønnen min fikk i noen andre, siden han har lest de før. Bortsett fra det er det ingenting som skal byttes 

Anonymkode: a8c83...48d

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det noe bedre å gi gaven videre enn å bytte til noe man kan ha? Å gi gaven videre synes jeg er dritfrekt

Jeg gidder ikke stresse med  bytting, og bøker er alltid fine gaver. Om jeg bytter eller kjøper meg ei  ny bok neste gang jeg er i bokhandel er jo ett fett, jeg gidder ikke dra enkom.  Og er det ei bok jeg har ønska meg nok til at jeg får tre av den har jeg alltid venner som også vil like den.

Skrevet

Byta nokre sengesett, då vi allereie har for mykje. Fekk tilgodelapp, så no gjeld det å hugse på den lappen når eg skal kjøpe påskedukar/pynt.

Eg bytar sjelden gåver, men er ikkje prinsipielt motstander av byting.

Skrevet

Nei, ingen bytting. Når er omtrent halvparten av gavene fra England (fra mannens familie), så hadde vel ikke akkurat vært mulig å få byttet dem heller. 

Anonymkode: c52f6...491

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...