Gå til innhold

Hva var det beste som skjedde dere i 2017?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg var det kjøp av leilighet.

Anonymkode: 8efe1...5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble mamma for 3.gang til en herlig liten gutt som virkelig har gjort oss mer sammensveiset som familie. Han er virkelig prikken over i’en❤️

Anonymkode: f8e02...804

Skrevet

Ingenting som helst

Anonymkode: bc846...d8d

Skrevet

Det beste som skjedde meg var at jeg ble gravid ❤️👶🏼

Anonymkode: 3469b...134

Skrevet

Ny jobb - ny bil - ble gravid - hadde flotte turer med familien

Anonymkode: 31d96...c75

Skrevet

Hadde sex en gang

Anonymkode: 6cef0...c12

Skrevet

Det kan jeg ikke skrive om her for da blir jeg gjenkjent! 😄 (Det ble omtalt i media)

Anonymkode: 18213...3d7

Skrevet

Fast jobb, kjøpt leilighet, giftet meg med mannen i mitt liv og blitt gravid :strix: Kan trygt si at 2017 har vært et fantastisk år og gleder meg stort til å bli mamma i 2018 ❤️

Anonymkode: 7b480...358

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jeg ikke skrive om her for da blir jeg gjenkjent! 😄 (Det ble omtalt i media)

Anonymkode: 18213...3d7

Ja, vi alle kommer til å kjenne deg igjen på et anonymt forum.... 😱

Anonymkode: 248f2...807

Skrevet

Haha, det er sikkert Vendela😄

Anonymkode: fe785...c85

Skrevet (endret)

Ble gift med favorittpersonen min, og ble bærer av den nye favorittpersonen min 💗🌟

Endret av Mandys
Skrevet

En fantastisk hjemmefødsel som resulterte i en frisk og sunn gutt nummer to 😁✨💕

Skrevet

Det må være de tre ukene familien hadde i California.

Ellers var året helt ordinært og anonymt.

Anonymkode: fc44c...eff

Skrevet

At partneren min og jeg fant tilbake til hverandre etter flere år med sykdom, utbrenthet, skranglete forhold og null sex. Vi nådde bunnen og snakket om skilsmisse og fant på den måten ut at vi vil være sammen. Ny glød og nærhet mellom oss, er så glad og lettet på våre og ungenes vegne.

Anonymkode: 6fb3e...aa0

Gjest lilleannette
Skrevet

Oppdaget en snapchat som får meg til å le hardt, hver eneste dag! Dagens høydepunkt! Den heter momsunplugged. Jeg anbefaler den til alle jeg kjenner, for det er så morro!!! Ble faktisk det beste som hendte for meg i 2017, kanskje fordi den får meg i godt humør hver eneste dag :D

Skrevet

Hadde intim/nærkontakt med en person 3 ganger. 😊

Ble dessverre ikke mer. 😔

Anonymkode: 49db1...d9d

Skrevet

Ny jobb!! 😄

Anonymkode: a1027...a66

Skrevet

Begynte på jobb igjen etter fødselpermisjon og fikk med det jobbet meg ut av fødselsdepresjonen. Hehe. Så glad og takknemlig for fantastiske kolleger som alltid får meg glad og får meg til å glemme at livet mitt ellers er et slit, ork og rør :D

Anonymkode: db601...4f0

Skrevet

2017 er det verste året noen sinne, med trakassering på jobb, problemer på skolen for ene barnet, dårlig helse og utsikter til å blir arbeidsledig. Men i løpet av november/desember ble han som trakasserte meg sagt opp, jeg fikk ny fantastisk jobb, jeg ble frisk og barnet fikk en diagnose som forhåpentligvis vil gjøre skolen lettere for ham. 

Anonymkode: 1a952...293

Skrevet

Jeg ble mor for andre gang ❤️

Holdt på å miste et nært familiemedlem, men heldigvis skjedde det et mirakel, og vi har personen med oss enda. 

Anonymkode: 33794...5dd

Skrevet

Ny utdannelse og stilling på jobb, forlovelse😄

Anonymkode: cf20e...90d

Skrevet

Giftet meg med mannen i mitt liv i et intimt bryllup i Provence i Frankrike, og fikk positiv gravidtest ganske nøyaktig 14 dager senere. 

Sønnen min er ekstatisk over å bli storebror til ei lita jente om noen mnd💞

Skrevet

Jeg syklet til jobb hver eneste dag uansett føre og værforhold 😀 Nå er jeg friskere og mer opplagt enn jeg noen gang har vært i mitt voksne liv 👍👍 9 km hver vei bare, så helt overkommelig. Skulle ønske jeg begynte lenge før med det ☺

Anonymkode: 0af65...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...