Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Noen som har vært alene på Sunwing i Alcudia med barn? Gikk det bra? Er redd for å bli syk eller at noen skal ta 1åringen min når vi for eks sover på rommet. Er jeg hysterisk? Bør jeg dra? Det kan jo bli en veldig fin opplevelse! Anonymkode: 68ac0...6f1
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Å tro at noen skal komme og ta 1-åringen din når dere sover er rimelig hysterisk, ja Dra og kos dere Anonymkode: d081c...603
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Jeg har reist flere ganger alene med datteren min og det har gått så fint. Kos dere😁
Twintipp Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 Jeg hadde ikke vært redd for noe annet enn å bli syk, når datteren din er så liten. Sist vi var på familiehotell traff vi ei mor som ble skikkelig syk og innlagt et par dager, og en annen snill svensk familie tok hånd om barnet hennes. Noe av det samme skjedde ei venninne av meg.. Så utelukkende derfor hadde jeg ventet til barnet ble større.
Stky1011 Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Det at jeg selv kan bli syk har jeg tenkt på ja, men samt så har jeg aldri blitt så syk i syden før. Men jeg er virkelig redd for det
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 Kunne fint reist dit alene med ungene. Men ville ikke reist med en 1-åring. Ville helker ventet til ungen var ihvertfall 2 år. Anonymkode: a4659...b30
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 Søsteren min skadet seg og måtte på sykehus da hun var i syden, måtte operere en hånd etter et fall. Jeg hadde ikke turt å reise alene... Anonymkode: 9dc84...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå