Gå til innhold

Sunwing Alcudia alene med barn!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært alene på Sunwing i Alcudia med barn? Gikk det bra? Er redd for å bli syk eller at noen skal ta 1åringen min når vi for eks sover på rommet. Er jeg hysterisk? Bør jeg dra? Det kan jo bli en veldig fin opplevelse! 

Anonymkode: 68ac0...6f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å tro at noen skal komme og ta 1-åringen din når dere sover er rimelig hysterisk, ja ;)

Dra og kos dere :)

Anonymkode: d081c...603

Skrevet

Jeg har reist flere ganger alene med datteren min og det har gått så fint. Kos dere😁

Skrevet

Jeg hadde ikke vært redd for noe annet enn å bli syk, når datteren din er så liten. 

Sist vi var på familiehotell traff vi ei mor som ble skikkelig syk og innlagt et par dager, og en annen snill svensk familie tok hånd om barnet hennes. Noe av det samme skjedde ei venninne av meg.. Så utelukkende derfor hadde jeg ventet til barnet ble større.

Skrevet

Det at jeg selv kan bli syk har jeg tenkt på ja, men samt så har jeg aldri blitt så syk i syden før. Men jeg er virkelig redd for det 

Skrevet

Kunne fint reist dit alene med ungene. Men ville ikke reist med en 1-åring. Ville helker ventet til ungen var ihvertfall 2 år. 

Anonymkode: a4659...b30

Skrevet

Søsteren min skadet seg og måtte på sykehus da hun var i syden, måtte operere en hånd etter et fall.

Jeg hadde ikke turt å reise alene...

Anonymkode: 9dc84...f87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...