Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Trivelig start på året.. Anonymkode: 9449f...3d3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Spørsmålet blir da hva dere tenker gjøre med det. Tar dere tak i problemene så går det nok oppover etter denne starten Anonymkode: 2d48b...482
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Herlig.. og samme her. Eller dvs fikk beskjed om at han er lei og vil at jeg skal flytte ut. Dette sa han i går. I dag arrangerte jeg nyttårsfeiring for hele hans familie, lett å holde masken da. Men HI, håper det var en bagatell og at dere ordner ut. Godt nyttår. Anonymkode: 3e081...92b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herlig.. og samme her. Eller dvs fikk beskjed om at han er lei og vil at jeg skal flytte ut. Dette sa han i går. I dag arrangerte jeg nyttårsfeiring for hele hans familie, lett å holde masken da. Men HI, håper det var en bagatell og at dere ordner ut. Godt nyttår. Anonymkode: 3e081...92b Hvorfor arrangerte du nyttårsfeiring for hele hans familie om han gjorde det slutt i går? For en dritt... Anonymkode: 2d48b...482
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Her også. Seperasjon neste. Jippi Anonymkode: 74259...bd3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor arrangerte du nyttårsfeiring for hele hans familie om han gjorde det slutt i går? For en dritt... Anonymkode: 2d48b...482 Fordi de har reist ett stykke for å komme hit. Det gikk faktisk ganske greit. Men dagen i dag blir vel ikke fullt så koselig . 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor arrangerte du nyttårsfeiring for hele hans familie om han gjorde det slutt i går? For en dritt... Anonymkode: 2d48b...482 Anonymkode: 3e081...92b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 Hva kranglet dere om? Vi har ikke stått opp ennå en gang vi. For tidlig å krangle. 😊 Anonymkode: a9c15...0a4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 Ikke krangel, men ei heller god stemning. Vi har nok en gang havnet i et dårlig spor, der vi nok begge «anklager» den andre for å ha skylda. Dårlig kommunikasjon sa du... Men vi er så ulike som vi kan bli, og motsetninger tiltrekker ikke hverandre i dette tilfellet hvertfall. Har vurdert å gå mange ganger, men så har det blitt bedre, og nå føles det som vi fyker inn i en dårlig periode igjen. Vi har ulike meninger om til dels store ting. Jeg er hysterisk da. Jeg kan ikke si noe om mine bekymringer til han, han spør aldri hvordan jeg har det. Hvordan det går med meg. Men jeg forsøker så godt jeg kan å ta hensyn til hans angstanfall og depresjon. Tar ikke jeg tak blir minimalt gjort. Derfor er jeg også masete og sur hele tiden. Vel, ja, jeg blir irritert når det alltid ender opp med å være meg som tar initiativ til å pante flasker, ordne med klærne (jeg legger de ofte i en kurv eller i trappa så det blir lettvint å ta med opp og legge på plass), rydde, vaske, skifte pærer, batteri, lage middag, handler mer enn det JEG behøver der og da, dra frem søppeldunkene på tømmingsdager. Han skrever fint over det aller meste. Jo mer jeg skriver, og mer kunne jeg skrevet, så skjønner jeg ikke at jeg blir. Anonymkode: 50bbb...4d3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #9 Skrevet 1. januar 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke krangel, men ei heller god stemning. Vi har nok en gang havnet i et dårlig spor, der vi nok begge «anklager» den andre for å ha skylda. Dårlig kommunikasjon sa du... Men vi er så ulike som vi kan bli, og motsetninger tiltrekker ikke hverandre i dette tilfellet hvertfall. Har vurdert å gå mange ganger, men så har det blitt bedre, og nå føles det som vi fyker inn i en dårlig periode igjen. Vi har ulike meninger om til dels store ting. Jeg er hysterisk da. Jeg kan ikke si noe om mine bekymringer til han, han spør aldri hvordan jeg har det. Hvordan det går med meg. Men jeg forsøker så godt jeg kan å ta hensyn til hans angstanfall og depresjon. Tar ikke jeg tak blir minimalt gjort. Derfor er jeg også masete og sur hele tiden. Vel, ja, jeg blir irritert når det alltid ender opp med å være meg som tar initiativ til å pante flasker, ordne med klærne (jeg legger de ofte i en kurv eller i trappa så det blir lettvint å ta med opp og legge på plass), rydde, vaske, skifte pærer, batteri, lage middag, handler mer enn det JEG behøver der og da, dra frem søppeldunkene på tømmingsdager. Han skrever fint over det aller meste. Jo mer jeg skriver, og mer kunne jeg skrevet, så skjønner jeg ikke at jeg blir. Anonymkode: 50bbb...4d3 Herregud, har jeg skrevet innlegg i søvne i natt??? Anonymkode: 5bd01...27e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #10 Skrevet 1. januar 2018 Jeg har lenge hatt lyst til å gå, men ungene holder meg tilbake. Mannen er en egoistisk dust, og jeg har rett og slett ikke samvittighet til å sende de 50/50 til en mann som alltid tenker på seg selv først. (Han kommer til å kreve 50/50, så det er ikke noe alternativ med annen løsning). Anonymkode: 9449f...3d3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #11 Skrevet 1. januar 2018 Det kreves to for å krangle. Anonymkode: 6e2cd...045
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #12 Skrevet 1. januar 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kreves to for å krangle. Anonymkode: 6e2cd...045 Har noen her gitt uttrykk for noe annet? Anonymkode: 50bbb...4d3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #13 Skrevet 1. januar 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har lenge hatt lyst til å gå, men ungene holder meg tilbake. Mannen er en egoistisk dust, og jeg har rett og slett ikke samvittighet til å sende de 50/50 til en mann som alltid tenker på seg selv først. (Han kommer til å kreve 50/50, så det er ikke noe alternativ med annen løsning). Anonymkode: 9449f...3d3 Det betyr ikke at han vil få de 50% om han ikke klarer foreldrerollen og det som følger med å ha barn. Anonymkode: 3a603...596
Eliseflisa Skrevet 1. januar 2018 #14 Skrevet 1. januar 2018 Det hørtes ut som mitt liv, men det går helt fint. Jeg gjør ALT hjemme, absolutt alt. Fra husarbeid til logistikk rundt unger. Han roter ikke da, og tar vare på barn og hjem de dagene jeg jobber kvelder. Vi jobber 100% begge to, turnus så oppg i hjemmet er skjevfordelt som bare f. Men vi har det helt supert allikevel. Helt uten tvil. Han er bortskjemt som en unge hjemmefra, og jeg har tatt over. hehe... Men som sagt, det er alltid ryddig etter han, så jeg må ikke rydde etter han,men etter oss. Det er andre problemer til grunn hvis du har lyst å dra fra din mann, og miste dine barn annenhver uke. Ikke missforstå, det er absolutt sikkert et riktig valg. Men jeg håper det er mer enn at du må gjøre alt i huset sin skyld.
cherry coke Skrevet 1. januar 2018 #15 Skrevet 1. januar 2018 1 time siden, Eliseflisa skrev: Det hørtes ut som mitt liv, men det går helt fint. Jeg gjør ALT hjemme, absolutt alt. Fra husarbeid til logistikk rundt unger. Han roter ikke da, og tar vare på barn og hjem de dagene jeg jobber kvelder. Vi jobber 100% begge to, turnus så oppg i hjemmet er skjevfordelt som bare f. Men vi har det helt supert allikevel. Helt uten tvil. Han er bortskjemt som en unge hjemmefra, og jeg har tatt over. hehe... Men som sagt, det er alltid ryddig etter han, så jeg må ikke rydde etter han,men etter oss. Det er andre problemer til grunn hvis du har lyst å dra fra din mann, og miste dine barn annenhver uke. Ikke missforstå, det er absolutt sikkert et riktig valg. Men jeg håper det er mer enn at du må gjøre alt i huset sin skyld. Oi, all ære til deg som orker det. Jeg hadde aldri orket å være sammen med en «mann» som ikke bidro noe hjemme i det hele tatt. Det hadde vært en stor dealbreaker for meg og absolutt god nok grunn til å gå. Til og med barna mine bidrar hjemme og det skulle bare mangle at mannen gjør det også. En bortskjemt mann.. finnes det noe mer turnoff? Og til deg HI, det går ingen automatikk i at han får 50%. Her vill jeg satt hardt mot hardt. Enten begynner han å bidra eller s går du. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #16 Skrevet 1. januar 2018 2 timer siden, Eliseflisa skrev: Det hørtes ut som mitt liv, men det går helt fint. Jeg gjør ALT hjemme, absolutt alt. Fra husarbeid til logistikk rundt unger. Han roter ikke da, og tar vare på barn og hjem de dagene jeg jobber kvelder. Vi jobber 100% begge to, turnus så oppg i hjemmet er skjevfordelt som bare f. Men vi har det helt supert allikevel. Helt uten tvil. Han er bortskjemt som en unge hjemmefra, og jeg har tatt over. hehe... Men som sagt, det er alltid ryddig etter han, så jeg må ikke rydde etter han,men etter oss. Det er andre problemer til grunn hvis du har lyst å dra fra din mann, og miste dine barn annenhver uke. Ikke missforstå, det er absolutt sikkert et riktig valg. Men jeg håper det er mer enn at du må gjøre alt i huset sin skyld. Ikke sikkert at andre liker å være hushjelp og dørmatte Anonymkode: b2b9a...65b
Eliseflisa Skrevet 1. januar 2018 #17 Skrevet 1. januar 2018 37 minutter siden, cherry coke skrev: Oi, all ære til deg som orker det. Jeg hadde aldri orket å være sammen med en «mann» som ikke bidro noe hjemme i det hele tatt. Det hadde vært en stor dealbreaker for meg og absolutt god nok grunn til å gå. Til og med barna mine bidrar hjemme og det skulle bare mangle at mannen gjør det også. En bortskjemt mann.. finnes det noe mer turnoff? Og til deg HI, det går ingen automatikk i at han får 50%. Her vill jeg satt hardt mot hardt. Enten begynner han å bidra eller s går du. Lykke til Sikkert for noen, men ikke for meg... Han tar ansvar for bilene og båten vår da =) Ikke noe turn off for min del. Jeg har stø på hjernen, og liker ha kontroll selv. Som sagt han kjører unger og er flink da jeg er på jobb for eksempel altså, men ellers er det jeg som har kontroll. OBS; han steker sin egen biff også =)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #18 Skrevet 1. januar 2018 Et tips: få vaskehjelp!! Vi begynte med det i sommer og det har letta så mye for oss, først og fremst for meg. Bare det psykiske: å vite at jeg ikke må bruke det siste av krefter på å tørke støv, vaske gulv etc. Lørdager er fri til aktiviteter med barna og avslapping. Mannen litt skeptisk men han har ansvar for alt utendørs og er flink det men har ingen anelse hvor mye jobb det er i klesvask, oppfølging av skole og bhg, husarbeid på 180 kvm i tillegg til 100% jobb. Beste investering jeg har gjort på leenge! Anonymkode: 389a8...7b3
Eliseflisa Skrevet 1. januar 2018 #19 Skrevet 1. januar 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke sikkert at andre liker å være hushjelp og dørmatte Anonymkode: b2b9a...65b Haha, jeg er tilfreds med å ha det slik. Og jeg er absolutt INGEN dørmatte. Hushjelp muligens, men ikke noe dørmatte. Vi har et meget godt samliv, og vi har en positiv og harmonisk hverdag. Noen kvinner i dag er så opptatt av denne likevekten i hjemmet, at det blir mer en kamp om rett og galt og hvem som gjør mest enn å få dagene til å fungere. Hos oss fungerer det helt fint.... man er ikke en dørmatte når man synes ting fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå