Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Forventer dere en mld/tlf fra han ved midnatt? Når han vet at du er våken? Vi hadde et vennepar på middag i kveld. Vi har tre små, så det ble rolig her. Venneparet dro videre til en felles venn og min samboer ville drikke så han ble med. Jeg ble hjemme med barna og la de. Kjenner jeg er litt skuffet, har ikke fått noe mld/tlf fra han. Jeg la alle tre, han drikker, og gidder ikke sende mld og si godt nyttår. Mulig jeg er veldig sensitiv på det nå, forholdet går ikke bra, han gir meg aldri noe oppmerksomhet, vi kysser eller klemmer ALDRI, og han er blitt som en bror/venn. Mulig jeg overreagerer, men synes han kunne sendt mld. Vår største skulle få se rakettene før hun la seg, så han vet at jeg var våken og opptatt. Nå, 35 minutter senere har jeg fortsatt ikke hørt noe.😓 Anonymkode: 57e5e...b01
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Forstår at du reagerer som du gjør når forholdet ikke er særlig bra for tiden. Men husk også at det er helt enormt med trafikk på telefon/sms-nettet akkurat nå. Ofte jeg ikke får noe før et par timer etter midnatt selv om folk har sendt sms tidligere. Noen ganger har jeg fått nyttårsmeldinger (sendt rundt midnatt) når jeg har slått på mobilen neste morgen også. Håper dere finner ut av det. Kanskje dere kan gi dere selv parterapi som et nyttårsforsett? Godt nyttår Anonymkode: e263e...ffc
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Han hadde ikke sendt. Jeg skrev tilslutt mld og sa godt nyttår. Hvor han da svarer det samme tilbake igjen.. Jeg er her alene med barna så han kan feste og kose seg.. Synes jeg fortjener litt oppmerksomhet. 😓 Er aldri noe fint å høre.. Anonymkode: 57e5e...b01
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han hadde ikke sendt. Jeg skrev tilslutt mld og sa godt nyttår. Hvor han da svarer det samme tilbake igjen.. Jeg er her alene med barna så han kan feste og kose seg.. Synes jeg fortjener litt oppmerksomhet. 😓 Er aldri noe fint å høre.. Anonymkode: 57e5e...b01 Da synes jeg det er dårlig gjort, ja. Parterapi på nyttåret, ring familievernkontoret og ta det derfor. Dere har jo barn sammen, så da bør dere i hvert fall forsøke. Anonymkode: e263e...ffc
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Jeg stusser på at en voksen familiefar stikker og drikker på nyttårsaften og lar partner og barn være igjen...🤔 Anonymkode: 246cb...dec
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg stusser på at en voksen familiefar stikker og drikker på nyttårsaften og lar partner og barn være igjen...🤔 Anonymkode: 246cb...dec Jeg og Anonymkode: c377e...831
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 Jeg hadde MINST forventa en tlf på slaget kl tolv om jeg var hjemme å la barna VÅRE. Skam seg. Anonymkode: 19474...f53
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 Har ikke hørt noe fra kjæresten nei, men det blir noe annet siden han er i tjeneste i utlandet. Vil nok få godt nyttårs melding etterhvert når han har mulighet igjen Anonymkode: eb88d...32c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #9 Skrevet 1. januar 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Har ikke hørt noe fra kjæresten nei, men det blir noe annet siden han er i tjeneste i utlandet. Vil nok få godt nyttårs melding etterhvert når han har mulighet igjen Anonymkode: eb88d...32c Så ufattelig irrelevant for hi sin problemstilling! Anonymkode: cce1c...f32
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #10 Skrevet 1. januar 2018 Jeg gikk og la med 23.. Så sende heller ikke god nyttårs melding til mannen.. Og han satt til og med alene oppe Anonymkode: b3f0c...73e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #11 Skrevet 1. januar 2018 Hvis han aldri gir deg oppmerksomhet i hverdagen så tror jeg ikke at du skal forvente stort på nyttårsaften heller. Og der er vel ikke denne manglende meldingen som er det største problemet her. Anonymkode: 4bacd...5f4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #12 Skrevet 1. januar 2018 Forventet du å få meld da? Vi har det ikke så bra for tiden, så jeg forventer ingenting.. Det er bedre å bli overrasket enn skuffet tenker jeg. Anonymkode: bd07b...528
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #13 Skrevet 1. januar 2018 Mannen min hadde aldri reist fra meg og barna og latt meg sitte alene på nyttårsaften. Jeg hadde heller ikke dratt fra ham. Han var alene med barna i går, fordi jeg var på jobb. Men det er noe annet enn å dra på fest. Jeg ringte selvsagt mann og barn på FaceTime og ønsket dem godt nytt år❤️ Anonymkode: d565b...e2e
Yellow Brick Road Skrevet 1. januar 2018 #14 Skrevet 1. januar 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Han hadde ikke sendt. Jeg skrev tilslutt mld og sa godt nyttår. Hvor han da svarer det samme tilbake igjen.. Jeg er her alene med barna så han kan feste og kose seg.. Synes jeg fortjener litt oppmerksomhet. 😓 Er aldri noe fint å høre.. Anonymkode: 57e5e...b01 Det minste problemet i det forholdet må være en melding med ønske om godt nytt år. Jeg synes det er helt uhørt at en trebarnsfar forlater sin partner for å måtte "ut å drikke". Regner med at dere ikke er 16 år og akkurat fått trillinger, i såtilfelle kan kanskje en sånn oppførsel (bort)forklares.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #15 Skrevet 1. januar 2018 Senk forventningene og få et bedre liv. Hva med å kun forvente det du vet vil bli oppfylt? Anonymkode: c7810...6b8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #16 Skrevet 2. januar 2018 hadde jeg virkelig ikke brydd meg om Anonymkode: 2432f...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå