Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Jeg er hjemme med mann og barn og vi ser på TV 😉 Anonymkode: cf639...b28
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Jeg er hjemme med ene barnet. Eldste barnet er på fest hos kjæresten. Meg og hun som er hjemme låser oss nok inn hos naboen etterhvert og passer på dyra tenker jeg. Vi kan se på tv like mye som vi gjør hjemme. Planen var egentlig å være hos ett vennepar, men de fikk besøk sv omgangsyken så det droppet vi glatt. Jentungen vsr igrunn bare glad, for da kunne hun kose med nabokatten som ikke er så glad i raketter. Hun ser sjeldent på raketter også, hun er ikke fasinert av de. Anonymkode: fb530...92c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Har nettopp lagt eldste. Har spilt spill med han. TV nå før Vi ser raketter og legger oss. Anonymkode: 70712...dac
Yellow Brick Road Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 I dag slapper vi bare av hjemme. Har spist god mat, snakket sammen og kost oss, og nå har vi en rolig stund med tv for oss voksne og jentene forsvant inn på rommene sine, sammen eller hver for seg. Regner med at de sitter og chatter med venner eller spiller. Så møtes vi igjen litt før klokka tolv for å feire det nye året.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 Barnløs i helgen. Og er blitt syk, men må få med meg fyrverkeriet. Så stuper jeg nok til sengs så snart som mulig etterpå. Anonymkode: c3bf7...d1c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Gleder oss til kvelden er over så vi kan legge ungene og oss selv. Gleder oss enda mer over at det er et år til beste gang! Utstår ikke nyttårsaften. Anonymkode: cebb5...27a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 Har spist god mat, spilt spill, vært ute og sett på rakettshow og nå slapper vi av. Jeg ser Madam Secretary og ungene leker. Venter på at det skal bli midnatt. Da skal vi ut med stjernefyrstikk og se raketter, igjen. Godt nyttår🎊🎉 Anonymkode: c2d2c...869
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 Ble enige om skilsmisse over middagen i ettermiddag og nå sitter vi i hver vår ende av stuen og gjør ingenting. Barna er lagt. Anonymkode: 5cdec...d5b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #9 Skrevet 31. desember 2017 Jeg er på jobb i kveld👌 Anonymkode: 17b9a...d66
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #10 Skrevet 31. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ble enige om skilsmisse over middagen i ettermiddag og nå sitter vi i hver vår ende av stuen og gjør ingenting. Barna er lagt. Anonymkode: 5cdec...d5b Håper ikke barna var tilstede da den avgjørelsen ble tatt? Anonymkode: c3144...1d3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #11 Skrevet 1. januar 2018 Har vært hjemme bare oss for første gang noensinne. Veldig deilig! Nabojenta kom over og var med oss til byen for å se rakettene ved midnatt. Minste på 4 la seg for en halvtime siden og de to største er enda våkne. Jeg derimot kapitulerer nuh! Anonymkode: b8a86...9ae
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #12 Skrevet 1. januar 2018 Vært hjemme, hadde to av de voksne barna våre med kjærester på middag og dessert. Kjørte noen på fest senere på kvelden. Etter minste var lagt og de andre dratt, ble det sex 👍🏻 Nå har vi funnet senga. Anonymkode: a2b21...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå