Gjest Hercule Poirot Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Da takker jeg for meg i dette forum. Ungene er store og egentlig har jeg ingenting her å gjøre. Kjenner også at jeg nok er for gammel og kjedelig til å henge sammen med alle dere unge, moderne og motebevisste damer. Til tross for nicket, så er jeg altså kvinne - dog med fascinasjon for den eksentriske detektiven. Godt nytt år, alle!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Jaha. Vet ikke hvem du er, men godt nytt år! Anonymkode: d1cbf...bcb
KellyTaylor Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Slutt med deg... kan du ikke skryte på deg et barnebarn, svigerdatter som du kan skrive mindre hyggelig om o.l? Nå fortsetter du som oss alle andre her inne. Men GODT NYTT ÅR iallefall.
☆☆☆ Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 Trist at du forlet oss, men alle gode ting har ein ende. Takk for ditt bidrag i diskusjonar, og godt nytt år utan DIB 🎉🎆🎊🎇
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 Neinei, Poirot, du kan IKKE si takk for deg! Du kan ikke la oss andre oldiser med dårlig motesans i stikken! Tenk deg nøye om! Vi trenger deg! Anonymkode: 859d0...485
Superdolly Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Godt nytt år, Hercule. Jeg burde sikkert følge ditt eksempel, men klarer av en eller grunn ikke å rive meg løs herfra.
frk Nilsen Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 Det var jo dumt, vi er flere gamliser som fortsatt henger her - du vil bli savnet!
Nordisk Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neinei, Poirot, du kan IKKE si takk for deg! Du kan ikke la oss andre oldiser med dårlig motesans i stikken! Tenk deg nøye om! Vi trenger deg! Anonymkode: 859d0...485 Enig. Her på DIB trenger vi både rosabloggerene, «kan jeg være gravid?»-damene, oldisene, trollene og «hvem bil er best»-bertene. Hurra for variasjon!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #9 Skrevet 31. desember 2017 Og jeg som trodde DIB var for oss oldiser?? Anonymkode: 98e70...04d
Gullunger Skrevet 31. desember 2017 #10 Skrevet 31. desember 2017 Tror ikke noen har lagt merke til meg... Men jeg har vært med i mange år og lagt merke til deg 😁 Jeg hører vel også med den eldre garden og synes det er synd hvis alle de klokeste damene forsvinner...😉
sug lut Skrevet 31. desember 2017 #11 Skrevet 31. desember 2017 Takk for deg, Hercule Poirot, du vil bli savnet. Du er en av dem som har tyngde.
MollyOdd Skrevet 31. desember 2017 #12 Skrevet 31. desember 2017 Har også vært med i mange år, uten å bli lagt merke til. Har satt stor pris på deg og vil (merkelig nok) savne deg. Har selv tenkt tanken mange ganger men kommer alltid tilbake. Håper du vil gjøre det samme.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #13 Skrevet 31. desember 2017 Du vil bli savnet som en av de jeg alltid ser frem til svarene til. Gjør det som er best for deg - men synes begrunnelsen din er tynn, altså... Ung, moderne og motebevisst? Jeg stryker på alle og selv om jeg stadig tenker på å redusere bruken så henger jeg med enda her inne. Husk Fjellvettregel nr. 8 om det skulle knipe på eller abstinensene blir for store Godt nytt år til deg Anonymkode: 50a16...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå