Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Jeg skjønner det ikke. Ikke svir det, klør det, ikke er det utflod og ingenting føles unormalt, utenom at det lukter for jævlig. Har lurt på om det kan være noe jeg spiser, men jeg vet ikke hva det skulle vært. Kan jeg ha en infeksjon selv om det ikke er andre symptomer enn lukt? Hva kan jeg gjøre, noen med gode tips? Anonymkode: 53bc0...47b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Bakteriell vaginose. Kom deg til legen og få Flagyl vagiatorer (antibiotika). Dette går ikke over av seg selv, så du må til legen. Anonymkode: fb2f0...eab
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Bakteriell vaginose. Kom deg til legen og få Flagyl vagiatorer (antibiotika). Dette går ikke over av seg selv, så du må til legen. Anonymkode: fb2f0...eab Jeg trodde man hadde masse utflod da? Hmm, skal til legen til uka uansett, bør kanskje nevne det da. Hvorfor får man bakteriell vaginose tro? Anonymkode: 53bc0...47b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bakteriell vaginose. Kom deg til legen og få Flagyl vagiatorer (antibiotika). Dette går ikke over av seg selv, så du må til legen. Anonymkode: fb2f0...eab Man trenger ikke underlivsundersøkelse for det vel? Beklager at jeg ikke aner, har aldri hatt noe sånt før Hi Anonymkode: 53bc0...47b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 Selvsagt må du ta en underlivsundersøkelse hvis grotten din stinker!! Anonymkode: 419dc...33c
Eliseflisa Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Se mitt innlegg fra tidlig i dag. Du må kjøpe deg VIVAG. Jeg har hatt samme problem de siste dagene, mnd. Og to tabletter så er det vekk.. skal bruke de i 8 dager. Les om det
me_87 Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 3 minutter siden, Eliseflisa skrev: Se mitt innlegg fra tidlig i dag. Du må kjøpe deg VIVAG. Jeg har hatt samme problem de siste dagene, mnd. Og to tabletter så er det vekk.. skal bruke de i 8 dager. Les om det Det selges på apoteket?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 4 minutter siden, Eliseflisa skrev: Se mitt innlegg fra tidlig i dag. Du må kjøpe deg VIVAG. Jeg har hatt samme problem de siste dagene, mnd. Og to tabletter så er det vekk.. skal bruke de i 8 dager. Les om det Takk for tips. Er det reseptfritt? hi Anonymkode: 53bc0...47b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #9 Skrevet 31. desember 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt må du ta en underlivsundersøkelse hvis grotten din stinker!! Anonymkode: 419dc...33c Greit det. Men jeg visste ikke om de gjør det, eller bare går ut i fra det pasienten beskiver. Derfor jeg spurte Anonymkode: 53bc0...47b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #10 Skrevet 31. desember 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Greit det. Men jeg visste ikke om de gjør det, eller bare går ut i fra det pasienten beskiver. Derfor jeg spurte Anonymkode: 53bc0...47b Hvis man har bakteriell vaginose og behandler med flagyl, så bør man ha påvist at det faktisk dreier seg om faktisk det. Flagyl er antibiotika, og bør ikke benyttes unødvendig. Vivag inneholder melkesyrebakterier, og er med på å rette opp i bakteriell ubalanse dom kan komme av for god hygiene, hormonendringer osv. Anonymkode: adb1f...c28
Eliseflisa Skrevet 31. desember 2017 #11 Skrevet 31. desember 2017 2 timer siden, me_87 skrev: Det selges på apoteket? Ja=)
Eliseflisa Skrevet 31. desember 2017 #12 Skrevet 31. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips. Er det reseptfritt? hi Anonymkode: 53bc0...47b Ja =) 200 kr for en kur... Jeg har slitt med dette i tja sikkert 3 mnd nå. Vært sånn at jeg har dusjet og utover dagen har jeg kjent lukten hvis jeg har tatt bena fra hverandre. Nå har jeg tatt disse vaginalkapslene 2 kvelder, og det er seriøst helt vekk. Etter første dag. Jeg dusjet i går, og da pleier det stinke etter noen timer. Nå dusjet jeg, altså over 24 timer etter sist. Og satt meg på huk til og med, for kjente ikke noe lukt. OG IKKE DA ENGANG LUKTET DET... HEHE. Kjempe fornøyd =) Den nøytraliserer ubalansen og grunnen til lukten. jeg har ikke hatt noe kløe eller spes mye utflod heller, bare lukt.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #13 Skrevet 31. desember 2017 1 minutt siden, Eliseflisa skrev: Ja =) 200 kr for en kur... Jeg har slitt med dette i tja sikkert 3 mnd nå. Vært sånn at jeg har dusjet og utover dagen har jeg kjent lukten hvis jeg har tatt bena fra hverandre. Nå har jeg tatt disse vaginalkapslene 2 kvelder, og det er seriøst helt vekk. Etter første dag. Jeg dusjet i går, og da pleier det stinke etter noen timer. Nå dusjet jeg, altså over 24 timer etter sist. Og satt meg på huk til og med, for kjente ikke noe lukt. OG IKKE DA ENGANG LUKTET DET... HEHE. Kjempe fornøyd =) Den nøytraliserer ubalansen og grunnen til lukten. jeg har ikke hatt noe kløe eller spes mye utflod heller, bare lukt. Det høres veldig likt ut som jeg har det. Tusen takk for tips Da blir det apotektur på tirsdag Anonymkode: 53bc0...47b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #14 Skrevet 31. desember 2017 4 minutter siden, Eliseflisa skrev: Ja =) 200 kr for en kur... Jeg har slitt med dette i tja sikkert 3 mnd nå. Vært sånn at jeg har dusjet og utover dagen har jeg kjent lukten hvis jeg har tatt bena fra hverandre. Nå har jeg tatt disse vaginalkapslene 2 kvelder, og det er seriøst helt vekk. Etter første dag. Jeg dusjet i går, og da pleier det stinke etter noen timer. Nå dusjet jeg, altså over 24 timer etter sist. Og satt meg på huk til og med, for kjente ikke noe lukt. OG IKKE DA ENGANG LUKTET DET... HEHE. Kjempe fornøyd =) Den nøytraliserer ubalansen og grunnen til lukten. jeg har ikke hatt noe kløe eller spes mye utflod heller, bare lukt. Ble det noe bedre etter en kapsel? Jeg skal i begravelse på onsdag, må kjøre mange timer i bil først (fikk vite om det i går kveld), så jeg er redd for at det skal lukte da. Rekker bare en kapsel innen da Anonymkode: 53bc0...47b
Eliseflisa Skrevet 1. januar 2018 #15 Skrevet 1. januar 2018 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Ble det noe bedre etter en kapsel? Jeg skal i begravelse på onsdag, må kjøre mange timer i bil først (fikk vite om det i går kveld), så jeg er redd for at det skal lukte da. Rekker bare en kapsel innen da Anonymkode: 53bc0...47b På meg hjalp det etter første natta. Jeg synes det var helt vekk etter første natta faktisk... Det ha vært sånn at jeg dusjer kveld da, men på morgen hvis jeg tar beina fra hverandre så har det luktet surt/fisk tja ikke godt i allefall. Sjenerende, og det var vekk dagen etter. Jeg var på en sånn aktivitetsdag med jobben, og da tenkte jeg jo på dette. Vi skulle krype over hverandre osv. HJELP. Dette var før jeg tok medisin da. Og da tok jeg å satt i en OB. Det kan du jo gjøre nå? Det er jo utfloden i trusa det lukter av, så da vil den ikke komme ut =) Men kjenn etter du, kanskje det er vekk dagen etter for deg også. Vært artig å få en oppdatering. For min del har det vært helt utrolig bra =)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #16 Skrevet 1. januar 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Man trenger ikke underlivsundersøkelse for det vel? Beklager at jeg ikke aner, har aldri hatt noe sånt før Hi Anonymkode: 53bc0...47b Tror ikke du trenger underlisvundersøkelse, jeg skulle til gu, og sa på forhånd at jeg mente jeg hadde bakteriell vaginose (hadde kun lukt på slutten av mens). Lege tok ingen prøver av dette, skrev ut resept på flagyl før jeg satt meg i stolen. men det kan jo være forskjellig fra lege til lege. Anonymkode: a5d62...e1a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #17 Skrevet 1. januar 2018 1 time siden, Eliseflisa skrev: På meg hjalp det etter første natta. Jeg synes det var helt vekk etter første natta faktisk... Det ha vært sånn at jeg dusjer kveld da, men på morgen hvis jeg tar beina fra hverandre så har det luktet surt/fisk tja ikke godt i allefall. Sjenerende, og det var vekk dagen etter. Jeg var på en sånn aktivitetsdag med jobben, og da tenkte jeg jo på dette. Vi skulle krype over hverandre osv. HJELP. Dette var før jeg tok medisin da. Og da tok jeg å satt i en OB. Det kan du jo gjøre nå? Det er jo utfloden i trusa det lukter av, så da vil den ikke komme ut =) Men kjenn etter du, kanskje det er vekk dagen etter for deg også. Vært artig å få en oppdatering. For min del har det vært helt utrolig bra =) Jeg har ikke utflod. Skal på apotek i morra, så skal teste og oppdatere Hi Anonymkode: 53bc0...47b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #18 Skrevet 1. januar 2018 Hi, du kan maskere problemet en periode med vivag. Men du burde komme deg til legen. Er helt sikkert bakteriell vaginose. Og det kan man ha uten utflod. Hvis det er så ille at du er redd det skal lukte gjennom klærne er det ikke bare en liten ubalanse i skjedefloraen. Anonymkode: fb2f0...eab
Eliseflisa Skrevet 1. januar 2018 #19 Skrevet 1. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hi, du kan maskere problemet en periode med vivag. Men du burde komme deg til legen. Er helt sikkert bakteriell vaginose. Og det kan man ha uten utflod. Hvis det er så ille at du er redd det skal lukte gjennom klærne er det ikke bare en liten ubalanse i skjedefloraen. Anonymkode: fb2f0...eab Sånn har det vært hos meg... Huff... Jeg er helt fin nå, kommer det tilbake får jeg ta kontakt med lege. Jeg byttet spiral for noen mnd siden , og det er visst vanlig å få litt ubalanse da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå