Gå til innhold

Hvordan fortelle mannen at jeg er bifil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nok alltid vært det, men det er først de siste par årene jeg har innrømmet det ovenfor meg selv......

Anonymkode: 2b926...16c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes vel ingen feil eller rett måte, bare si det som det er. Forbered deg på 100 praktiske spørsmål som kanskje kommer. Svar ikke vet ikke på alle i hvert fall

Anonymkode: ed358...3f6

Skrevet

Har du tenkt til å bli i ekteskapet? Være monogam? Hvis du ikke har tenkt til å handle på det, er det vel liten vits å snakke om?! 

Man behøver jo ikke å ha en merkelapp på sin seksualitet. Det som spiller noen rolle, er hvor vidt du er fornøyd der du er... Hvis svaret er nei, må dere selvsagt snakke sammen, på samme måte alle par bør snakke samnen når bie skurrer. 

For meg er det irrelevant om min mann egentlig er hetero, bifil eller homo den dagen han ikke lenger vil ha meg. Da er det uansett meg han ikke vil ha lenger...

Anonymkode: 2f003...c41

Skrevet

Jeg ser heller ikke relevansen for denne informasjonen. Med mindre du vil være utro eller gå ut.

Jeg forteller da ikke mannen min om småforelskelser. 

Anonymkode: e38a9...e7f

Skrevet

Hvorfor i all verden skal du "si det?"

Anonymkode: e8bfa...2d5

Skrevet

Tenk heller på hvorfor vil du fortelle mannen din det. Vanskelig å svare når vi ikke vet dette, det er jo ganske sentralt for hva du ønsker å formidle her.

Anonymkode: 6ea52...4e4

Skrevet

Hvorfor skal du si det?

Anonymkode: 59745...963

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har nok alltid vært det, men det er først de siste par årene jeg har innrømmet det ovenfor meg selv......

Hvorfor skal du si det?

Anonymkode: 4b4d9...8fe

Skrevet

Å være bifil betyr at man kan bli forelsket i begge kjønn, du ble forelsket i en mann og giftet deg med han. 

Hvorfor i alle dager trenger han å vite at din livsledsager kunne vært en dame om du ikke falt for han? 

Ønsker du å gjøre han usikker? 

Han trenger da overhodet ikke vite dette! 

Anonymkode: 6477a...ed0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor trenger du si det egentlig? Du er jo sammen med ham nå så spiller liten rolle hvem du ellers kan like? Du skal vel ikke bytte ham ut eller?

Anonymkode: 7cf30...5b6

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du tenkt til å bli i ekteskapet? Være monogam? Hvis du ikke har tenkt til å handle på det, er det vel liten vits å snakke om?! 

Man behøver jo ikke å ha en merkelapp på sin seksualitet. Det som spiller noen rolle, er hvor vidt du er fornøyd der du er... Hvis svaret er nei, må dere selvsagt snakke sammen, på samme måte alle par bør snakke samnen når bie skurrer. 

For meg er det irrelevant om min mann egentlig er hetero, bifil eller homo den dagen han ikke lenger vil ha meg. Da er det uansett meg han ikke vil ha lenger...

Anonymkode: 2f003...c41

Dette. 

Du trenger ikke redegjøre for noe som helst, HI.

Anonymkode: 39002...302

Skrevet

Hvorfor i all verden er det relevant så lenge du har en partner?

Skrevet

Min samboer er min beste venn, en jeg deler alt med. Jeg hadde også villet fortalt det. det er jo faktisk en del av hvem man er. Vet at min samboer hadde tatt det fint,  og satt pris på at jeg fortalte det :) Men usikker på om alle menn "tåler"  å høre det. Så her må HI nesten vurdere dette. Er mannen usikker av seg, så ville jeg faktisk katt være.  

Anonymkode: a9a1a...917

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Min samboer er min beste venn, en jeg deler alt med. Jeg hadde også villet fortalt det. det er jo faktisk en del av hvem man er. Vet at min samboer hadde tatt det fint,  og satt pris på at jeg fortalte det :) Men usikker på om alle menn "tåler"  å høre det. Så her må HI nesten vurdere dette. Er mannen usikker av seg, så ville jeg faktisk katt være.  

Latt være. Ikke katt :P

Skrevet

Tråden er ryddet for ensidig meningspåvirkning.

Ann Christin, admin

Skrevet

Som de andre skriver, hvorfor skal du si det? Fordi du vil ut av forholdet? Om du bil bli hvorfor skal du da fortelle det?

Anonymkode: 71409...42a

Skrevet
7 minutter siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for ensidig meningspåvirkning.

Ann Christin, admin

Er ensidig meningspåvirkning mot forumreglene?

Anonymkode: 59745...963

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du fortelle han det? Det er jo han du har valgt å være sammen med? 

Anonymkode: 57e15...042

Skrevet

Jeg tror også jeg er bifil. Jeg er nå godt gift med en mann, har barn, og har ingen behov for å fortelle min mann at jeg tiltrekkes av kvinner også, det er tross alt min mann jeg har valgt å dele livet med.

Anonymkode: 3f816...193

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...