Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Både jeg og mannen ble tette i pusten og jeg nøs også. Merkelige greier. Flere som plutselig ikke tåler juletreet? Har spylt det, hjalp litt, men ikke helt. Anonymkode: d0e6c...7f0
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 "Vær" skulle være "var" Anonymkode: d0e6c...7f0
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Det kalles forkjølelse og har ingenting med juletreet å gjøre. Anonymkode: 552bf...eb1
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 Mannnen min reagerte plutselig på juletreet for noen år siden. Da måtte vi kaste det ut 2.juledag og kjøpe kunstig tre dagen etterpå. Anonymkode: d18f9...961
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kalles forkjølelse og har ingenting med juletreet å gjøre. Anonymkode: 552bf...eb1 selvfølgelig kan det være juletreet Anonymkode: fe8a0...f10
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Jeg reagerer på juletreet, blir litt tett og nyser med en gang det kommer i hus. Men jeg tåler ikke å ta noe særlig på det heller, blir full av utslett. Men med allergitabletter så går det greit enda Anonymkode: fe8a0...f10
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kalles forkjølelse og har ingenting med juletreet å gjøre. Anonymkode: 552bf...eb1 Hehe. Der tar du feil gitt får til og med kløende utslett. Vært (pollen-)allergiker siden jeg var 6 år så har lært meg forskjell mellom forkjølelse og allergi 🤣😂 Anonymkode: d0e6c...7f0
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg reagerer på juletreet, blir litt tett og nyser med en gang det kommer i hus. Men jeg tåler ikke å ta noe særlig på det heller, blir full av utslett. Men med allergitabletter så går det greit enda Anonymkode: fe8a0...f10 Heldig! Går på 2 tbl Aerius hele året, hjelper ikke Anonymkode: d0e6c...7f0
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #9 Skrevet 31. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannnen min reagerte plutselig på juletreet for noen år siden. Da måtte vi kaste det ut 2.juledag og kjøpe kunstig tre dagen etterpå. Anonymkode: d18f9...961 Sa til mannen at det blir plasttre neste år. Men han har hatt en intern "krig" med sin får hele oppveksten der han og broren ønsket ekte tre, faren ønsket seg plasttre. Så han så at da blir det ikke juletre. Høh.. holdt ut fra 23.12 til idag. Tror ikke vi kjøper ekte tre neste år i hvert fall. Anonymkode: d0e6c...7f0
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #10 Skrevet 31. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe. Der tar du feil gitt får til og med kløende utslett. Vært (pollen-)allergiker siden jeg var 6 år så har lært meg forskjell mellom forkjølelse og allergi 🤣😂 Anonymkode: d0e6c...7f0 Hvis to personer i samme husstand får forkjølelsessymptomer samme dag etter å ha hatt juletreet i hus i minst en uke, er forkjølelse en vesentlig mer sansynlig årsak enn juletrealergi. Anonymkode: 552bf...eb1
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #11 Skrevet 31. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Heldig! Går på 2 tbl Aerius hele året, hjelper ikke Anonymkode: d0e6c...7f0 Det hjelper ikke mot det kløende utslettet som kommer hvis jeg er borti det. Men det hjelper litt mot snørrete nese, tung pust og nysing. Jeg går og på allergimedisner hele året, i tillegg til astmamedisiner. Men jeg er litt trassig da, som ikke vil ha uekte tre. Jeg kjøpte fjellgran i fjor, og det var helt fantastisk Ikke fikk jeg kløende utslett av å pynte det, ikke var jeg tett eller noe som helst. Men de er dyre, så i år så hadde jeg ikke råd til det. Men kanskje dere skulle prøve det Anonymkode: fe8a0...f10
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #12 Skrevet 31. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvis to personer i samme husstand får forkjølelsessymptomer samme dag etter å ha hatt juletreet i hus i minst en uke, er forkjølelse en vesentlig mer sansynlig årsak enn juletrealergi. Anonymkode: 552bf...eb1 Hvis man er vant til allergi, så kan man som regel lett skille mellom allergi og forkjølelse. Hos meg er det veldig tydelig Anonymkode: fe8a0...f10
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #13 Skrevet 31. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis to personer i samme husstand får forkjølelsessymptomer samme dag etter å ha hatt juletreet i hus i minst en uke, er forkjølelse en vesentlig mer sansynlig årsak enn juletrealergi. Anonymkode: 552bf...eb1 Dette... Anonymkode: 318b1...4a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå