Gå til innhold

Noen som har hatt rosen i ansiktet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble innlagt rett før jul. Nettopp ferdig på antibiotika og formen er fortsatt slapp. 

Ble sykemeldt ut året av sykehuset men kjenner at kroppen er sliten rett og slett. 

Om jeg kan få videre sykemelding med fastlege ?

Anonymkode: 0a219...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det. Sykemeldt ei uke, aldri snakk om innleggelse. Sykemelding utover det jeg fikk var ikke nødvendig. 

Anonymkode: d45f3...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke det, men jeg har atopisk eksem som er verst i ansiktet, jeg har og hatt infeksjon i eksemen, da var hele ansiktet og kroppen som ett eneste stort sår, men bli lagt inn var det aldri snakk om. Jeg blir jo svært syk av det og. En dag uten eksem i ansiktet skjer maks en dag i måneden.

Hvorfor ble du lagt inn?

Anonymkode: 9c8db...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde over 40 i feber.

Anonymkode: 0a219...c36

Men hva jobber du med? Litt greit å vite :)

Anonymkode: 76610...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har d noe å si???

Anonymkode: 0a219...c36

Om jobb ja? Er vel mer slitsomt å jobbe i en fysisk krevende jobb enn på kontor 

Anonymkode: 76610...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har hatt en så alvorlig infeksjon at du måtte legges inn på sykehus, Hi, så kan kroppen trenge tid på å komme seg igjen. Hvor lang tid er individuelt og avhengig av mye, bl.a. hvordan allmenntilstanden var tidligere, hvor kraftig infeksjonen var, hvordan kroppen takler antibiotikaen m.m. Det er ikke alltid like heldig å presse kroppen for mye hvis man er blitt for svekket.

Jeg synes du skal ringe fastlegen din med det samme den åpner mandag og be om akuttime den dagen. Det er uansett lurt siden formen din fremdeles er såpass redusert, så er du sikker på at det ikke fremdeles er behov for behandling.

Regner med at det er ganske heftig antibiotika du fikk på sykehuset og tatt hjemme. Husk å kjøpe gode tarmbakterier som er ment for bruk etter antibiotikakurer. Du får de beste på helsekosten, mer bedspektret og høyere antall bakterier enn de man får på apoteket. Bruk dette noen måneder fremover slik at du får bygget opp igjen bakteriefloraen din.

God bedring :)

Anonymkode: 94426...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...