Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Aldri vært på Kanariøyene og har kjempe lyst til å dra dit i mars i år eller mars neste år. Det må være et sted hvor det ikke blåser så mye, er barnevennlig og rolig område og ikke "for norsk". Vi er to voksne og to små barn (under 5år). Hvor bør vi reise? Hva anbefaler dere som har vært der? Hva bør vi holde oss unna? Alle råd og tips tas med STOR TAKK!! Jeg søker på nettet men blir ikke særlig klokere... Anonymkode: 968ea...164
Ayn Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Hold dere unna Bahia Feliz på Gran Canaria, og østsiden ellers, blåser mye der. Ville heller valgt Mogan eller Amadore, Tenerife er fint. Husk å velge hotell med oppvarmet basseng, det er kaldt i sjøen på den tiden og kan være kaldt i bassenget.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Arguineguin, Puerto Rico, Mogàn er best på den tiden pga det er mest solsikkert og blåser ikke så mye. Lei bil og se litt rundt på GC. Det er en utrolig vakker øy når en kommer ut av de verste turist stedene. Las Palmas er kjempefin by. Massevis av bra shopping på GC bare en tar turen bort fra sydsiden. Har bodd flere år der nede, så godt kjent. Anonymkode: e6092...ad4
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Puerto Mogan er det eneste ok stedet på Kanariøyene. Anonymkode: d30de...0ee
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Puerto Mogan er det eneste ok stedet på Kanariøyene. Anonymkode: d30de...0ee Absolutt ikke.. eller har du besøkt alle steder på alle kanariøyene? Anonymkode: e6092...ad4
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Amadores 😊 Anonymkode: d7386...ce5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 Prisene kommer opp i 20.000 nok for ei uke, all inclusive... Er det virkelig så mye man må ut med for to voksne og to barn for EN uke? Anonymkode: 968ea...164
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #8 Skrevet 1. januar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Prisene kommer opp i 20.000 nok for ei uke, all inclusive... Er det virkelig så mye man må ut med for to voksne og to barn for EN uke? Anonymkode: 968ea...164 ...?! Tenk deg litt om, hva skal dekkes i den prisen? Gjør et lite overslag i hodet. Så kan du tenke over at sosial dumping er et stort problem, og at de som jobber der også skal en levelig lønn. Håper du blir litt flau. Anonymkode: c0e2f...28d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #9 Skrevet 1. januar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Prisene kommer opp i 20.000 nok for ei uke, all inclusive... Er det virkelig så mye man må ut med for to voksne og to barn for EN uke? Anonymkode: 968ea...164 Seriøst? Det er da dritbillig? Anonymkode: 69f77...96c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 Å ja det regnes som dritbillig... Ja vel ok. Vi reiser ikke mye, heller ikke hvert år. Så unnskyld meg for at jeg er litt blank på dette. Vi tjener heller ikke hva gjennomsnitts nordmannen tjener, derfor er 20.00nok mye for meg. Men dersom dette er billig så vet jeg hva vi må ut med. Da blir det ikke reise til Gran Canaria før neste år, da vi må begynne med sparingen nå. Forslag om steder en bør dra til tas fortsatt med stor takk. Jeg vil fortsatt besøke Kanariøyene 😊 Anonymkode: 968ea...164
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #11 Skrevet 2. januar 2018 20.000 er veldig billig. Det er langt å reise dit, og du skal ha fire flybilletter tur retur, alle måltider i 7 dager, syv dager på hotell.. Tenk for er maskineri, tenk alle som skal ha lønn. Du får veldig mye for pengene. Anonymkode: 874cb...4f5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #12 Skrevet 2. januar 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: 20.000 er veldig billig. Det er langt å reise dit, og du skal ha fire flybilletter tur retur, alle måltider i 7 dager, syv dager på hotell.. Tenk for er maskineri, tenk alle som skal ha lønn. Du får veldig mye for pengene. Anonymkode: 874cb...4f5 Hi her. Ok. For meg så er det en månedslønn derfor synes jeg det var mye å betale for kun en uke når jeg her hjemme lever av den i en mnd. Og barna er små (en under 2 år). Men da bare begynner jeg sparingen nå og har ferie her hjemme i år så skal vi nok få til turen neste år. 😊 Gleder meg allerede 😊 Anonymkode: 968ea...164
Blondzilla Skrevet 2. januar 2018 #13 Skrevet 2. januar 2018 Av Kanariøyene foretrekker jeg Lanzarote, men Mogan på GC er også fint.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #14 Skrevet 2. januar 2018 På 30.12.2017 den 22.57, Anonym bruker skrev: Arguineguin, Puerto Rico, Mogàn er best på den tiden pga det er mest solsikkert og blåser ikke så mye. Lei bil og se litt rundt på GC. Det er en utrolig vakker øy når en kommer ut av de verste turist stedene. Las Palmas er kjempefin by. Massevis av bra shopping på GC bare en tar turen bort fra sydsiden. Har bodd flere år der nede, så godt kjent. Anonymkode: e6092...ad4 Hvis du har bodd der i flere år, hvorfor skriver du Mogàn? Anonymkode: 9f36a...7c5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #15 Skrevet 2. januar 2018 På 30.12.2017 den 22.57, Anonym bruker skrev: Arguineguin, Puerto Rico, Mogàn er best på den tiden pga det er mest solsikkert og blåser ikke så mye. Lei bil og se litt rundt på GC. Det er en utrolig vakker øy når en kommer ut av de verste turist stedene. Las Palmas er kjempefin by. Massevis av bra shopping på GC bare en tar turen bort fra sydsiden. Har bodd flere år der nede, så godt kjent. Anonymkode: e6092...ad4 Hi her. Du har bodd der nede i flere år ja. Det må ha vært helt fantastisk. Sol og varme hver dag! Anonymkode: 968ea...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå