Gå til innhold

Kanariøyene i mars? Anbefalinger? Tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri vært på Kanariøyene og har kjempe lyst til å dra dit i mars i år eller mars neste år. Det må være et sted hvor det ikke blåser så mye, er barnevennlig og rolig område og ikke "for norsk". Vi er to voksne og to små barn (under 5år).

Hvor bør vi reise? Hva anbefaler dere som har vært der? Hva bør vi holde oss unna? Alle råd og tips tas med STOR TAKK!! Jeg søker på nettet men blir ikke særlig klokere...

Anonymkode: 968ea...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold dere unna Bahia Feliz på Gran Canaria, og østsiden ellers, blåser mye der. Ville heller valgt Mogan eller Amadore, Tenerife er fint. Husk å velge hotell med oppvarmet basseng, det er kaldt i sjøen på den tiden og kan være kaldt i bassenget.

Skrevet

Arguineguin, Puerto Rico, Mogàn er best på den tiden pga det er mest solsikkert og blåser ikke så mye. 

Lei bil og se litt rundt på GC. Det er en utrolig vakker øy når en kommer ut av de verste turist stedene. Las Palmas er kjempefin by. Massevis av bra shopping på GC bare en tar turen bort fra sydsiden. 

Har bodd flere år der nede, så godt kjent. 

Anonymkode: e6092...ad4

Skrevet

Puerto Mogan er det eneste ok stedet på Kanariøyene.

Anonymkode: d30de...0ee

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Puerto Mogan er det eneste ok stedet på Kanariøyene.

Anonymkode: d30de...0ee

Absolutt ikke.. eller har du besøkt alle steder på alle kanariøyene? 

Anonymkode: e6092...ad4

Skrevet

Amadores 😊

Anonymkode: d7386...ce5

Skrevet

Prisene kommer opp i 20.000 nok for ei uke, all inclusive... Er det virkelig så mye man må ut med for to voksne og to barn for EN uke? :(

Anonymkode: 968ea...164

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prisene kommer opp i 20.000 nok for ei uke, all inclusive... Er det virkelig så mye man må ut med for to voksne og to barn for EN uke? :(

Anonymkode: 968ea...164

...?!

Tenk deg litt om, hva skal dekkes i den prisen? Gjør et lite overslag i hodet. Så kan du tenke over at sosial dumping er et stort problem, og at de som jobber der også skal en levelig lønn. Håper du blir litt flau.

Anonymkode: c0e2f...28d

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prisene kommer opp i 20.000 nok for ei uke, all inclusive... Er det virkelig så mye man må ut med for to voksne og to barn for EN uke? :(

Anonymkode: 968ea...164

Seriøst? Det er da dritbillig?

Anonymkode: 69f77...96c

Skrevet

Å ja det regnes som dritbillig... Ja vel ok. Vi reiser ikke mye, heller ikke hvert år. Så unnskyld meg for at jeg er litt blank på dette. Vi tjener heller ikke hva gjennomsnitts nordmannen tjener, derfor er 20.00nok mye for meg. Men dersom dette er billig så vet jeg hva vi må ut med. 

Da blir det ikke reise til Gran Canaria før neste år, da vi må begynne med sparingen nå. 

Forslag om steder en bør dra til tas fortsatt med stor takk. Jeg vil fortsatt besøke Kanariøyene 😊

Anonymkode: 968ea...164

Skrevet

20.000 er veldig billig. 

Det er langt å reise dit, og du skal ha fire flybilletter tur retur, alle måltider i 7 dager, syv dager på hotell.. Tenk for er maskineri, tenk alle som skal ha lønn. Du får veldig mye for pengene. 

Anonymkode: 874cb...4f5

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

20.000 er veldig billig. 

Det er langt å reise dit, og du skal ha fire flybilletter tur retur, alle måltider i 7 dager, syv dager på hotell.. Tenk for er maskineri, tenk alle som skal ha lønn. Du får veldig mye for pengene. 

Anonymkode: 874cb...4f5

Hi her. Ok. For meg så er det en månedslønn derfor synes jeg det var mye å betale for kun en uke når jeg her hjemme lever av den i en mnd. Og barna er små (en under 2 år). 

Men da bare begynner jeg sparingen nå og har ferie her hjemme i år så skal vi nok få til turen neste år. 😊 Gleder meg allerede 😊

Anonymkode: 968ea...164

Skrevet

Av Kanariøyene foretrekker jeg Lanzarote, men Mogan på GC er også fint. 

Skrevet
På 30.12.2017 den 22.57, Anonym bruker skrev:

Arguineguin, Puerto Rico, Mogàn er best på den tiden pga det er mest solsikkert og blåser ikke så mye. 

Lei bil og se litt rundt på GC. Det er en utrolig vakker øy når en kommer ut av de verste turist stedene. Las Palmas er kjempefin by. Massevis av bra shopping på GC bare en tar turen bort fra sydsiden. 

Har bodd flere år der nede, så godt kjent. 

Anonymkode: e6092...ad4

Hvis du har bodd der i flere år, hvorfor skriver du Mogàn?

Anonymkode: 9f36a...7c5

Skrevet
På 30.12.2017 den 22.57, Anonym bruker skrev:

Arguineguin, Puerto Rico, Mogàn er best på den tiden pga det er mest solsikkert og blåser ikke så mye. 

Lei bil og se litt rundt på GC. Det er en utrolig vakker øy når en kommer ut av de verste turist stedene. Las Palmas er kjempefin by. Massevis av bra shopping på GC bare en tar turen bort fra sydsiden. 

Har bodd flere år der nede, så godt kjent. 

Anonymkode: e6092...ad4

Hi her. Du har bodd der nede i flere år ja. Det må ha vært helt fantastisk. Sol og varme hver dag!

Anonymkode: 968ea...164

Skrevet

tenerife

Anonymkode: 9c9f3...7d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...