Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Før jul (adventstiden) var det såå koselig her inne med julekalender osv. Nå i romjulen har det jo tatt fullstendig av....tror aldri jeg har lest så mange råtne og surmagede svar her inne i stort sett alle tråder....det tar jo helt av. Hyles, skrikes og kritiseres om at ikke alle har julepynt fremme til 20. eller hvertfall 13.dag jul, om at noen lar barna være noen timer i bhg en dag selv om de har fri, om "dårlige" foreldre som tar med små barn på lange flyreiser eller varme steder, om mor som prøver å være bedre enn far pga 5 åringen ikke hadde det så greit hos BF i julen.....har aldri lest så mange stygge kommentarer i tråder før....noen må jo alltid kritisere og slenge stygge kommentarer uansett, men nå tar det helt av....hjelpes! Forøvrig så ønskes dere alle et godt nytt år ❤️🥂🎉 Anonymkode: 20484...c19
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Gjesp...... Anonymkode: ae77a...380
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Velkommen hjem! Anonymkode: 0c52c...aaa
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Før jul (adventstiden) var det såå koselig her inne med julekalender osv. Nå i romjulen har det jo tatt fullstendig av....tror aldri jeg har lest så mange råtne og surmagede svar her inne i stort sett alle tråder....det tar jo helt av. Hyles, skrikes og kritiseres om at ikke alle har julepynt fremme til 20. eller hvertfall 13.dag jul, om at noen lar barna være noen timer i bhg en dag selv om de har fri, om "dårlige" foreldre som tar med små barn på lange flyreiser eller varme steder, om mor som prøver å være bedre enn far pga 5 åringen ikke hadde det så greit hos BF i julen.....har aldri lest så mange stygge kommentarer i tråder før....noen må jo alltid kritisere og slenge stygge kommentarer uansett, men nå tar det helt av....hjelpes! Forøvrig så ønskes dere alle et godt nytt år ❤️🥂🎉 Anonymkode: 20484...c19 Jeg er helt enig med deg, tror ikke jeg heller har sett så mye hat, stygge svar og heksejakt som det har vært de siste dagene. Modereringen er ganske fraværende desverre Anonymkode: 96ef1...299
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 Mange som er slitne etter å ha stresset altfor mye for en jul som ikke ble slik de hadde ønsket eller forventet. Høytider og ferier er jo også høytid for ekteskapelige og familiære krangler og konflikter. Tror alt det negative kommer av at det er mange som egentlig ikke har det så fint inni seg disse dager likevel. Følger du med, Hi, så vil du se denne tendensen rundt alle ferier og høytider. Noen ganger er det verst når folk stresser på forhånd, men det kommer alltid en økning av div. problemtråder i eller rett etter ferier - og de som må krangle mer på forumet også. Eller kanskje vi bare skal skylde alt på Amazing spidermamma - etter at hun krøp i dvale etter den 24. luken i adventskalenderen mistet vi vårt felles prosjekt og daglige humørdose Vi bør kanskje unne henne det, det er tross alt bare 9 % av edderkoppene i Norge som er vinteraktive, så hun har gjort en solid innsats i vinter Anonymkode: dc8a5...8ac
Fandens Oldemor Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 Men sånn er det jo alltid her? Kanskje du var ny før jul?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #7 Skrevet 30. desember 2017 Akkurat nå, Fandens Oldemor skrev: Men sånn er det jo alltid her? Kanskje du var ny før jul? Jeg har vært her i mange år, og aldri sett det så ille. Ikke hi Anonymkode: 96ef1...299
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #8 Skrevet 30. desember 2017 Alt for mye familiebesøk og alt for lite pulings Anonymkode: 11b52...2b2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #9 Skrevet 30. desember 2017 8 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: Men sånn er det jo alltid her? Kanskje du var ny før jul? Nei, har vært her i åresvis sånn av og på....i år har det tatt helt av her 😜 Anonymkode: 20484...c19
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. desember 2017 #10 Skrevet 30. desember 2017 Det siste året har det vært kosemoseoverdose her inne. Begynner å ta seg opp litt nå 😀
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #11 Skrevet 30. desember 2017 5 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Det siste året har det vært kosemoseoverdose her inne. Begynner å ta seg opp litt nå 😀 Så du synes at heksejakt og personangrep i fleng er fint? Anonymkode: 96ef1...299
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. desember 2017 #12 Skrevet 30. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så du synes at heksejakt og personangrep i fleng er fint? Anonymkode: 96ef1...299 Nei! Men man kan ikke være hårsår her inne..
Mumua Skrevet 30. desember 2017 #13 Skrevet 30. desember 2017 Julekalenderen var som en felles sobril her inne, nå er den borte og da er helvete løs. Bare å spenne seg fast og finne frem spyttmaska. Vent til nyttårsforsettene går i vasken på torsdag, DA blir det leven.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #14 Skrevet 30. desember 2017 1 minutt siden, Mumua skrev: Julekalenderen var som en felles sobril her inne, nå er den borte og da er helvete løs. Bare å spenne seg fast og finne frem spyttmaska. Vent til nyttårsforsettene går i vasken på torsdag, DA blir det leven. Hahahaha, blir morsomt 😂 Anonymkode: 20484...c19
KellyTaylor Skrevet 30. desember 2017 #15 Skrevet 30. desember 2017 Vil nesten påstå at det var verre før her inne. Da mener jeg mange år siden og ikke i fjor. Da snakker vi heksejakt.
Fandens Oldemor Skrevet 30. desember 2017 #16 Skrevet 30. desember 2017 5 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Nei! Men man kan ikke være hårsår her inne.. Enig, men jeg synes det er bra. Liker at man ikke går rundt grøten.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #17 Skrevet 30. desember 2017 Akkurat nå, Fandens Oldemor skrev: Enig, men jeg synes det er bra. Liker at man ikke går rundt grøten. Helt enig, men syntes de siste dagene har folk vært skikkelig stygge i kommentarene....greit at ikke alle er enige til enhver tid, men går vel ann å svare nogenlunde normalt, hvertfall om det er ømtåelige innlegg. Anonymkode: 20484...c19
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #18 Skrevet 30. desember 2017 Dette er ingenting i forhold til hvordan det var før i tiden😉 Anonymkode: 6ef6e...9cf
Nordisk Skrevet 30. desember 2017 #19 Skrevet 30. desember 2017 (endret) 1 time siden, Mumua skrev: Julekalenderen var som en felles sobril her inne, nå er den borte og da er helvete løs. Bare å spenne seg fast og finne frem spyttmaska. Vent til nyttårsforsettene går i vasken på torsdag, DA blir det leven. Haha! 😂 DIB i et nøtteskall. Etter at de brutte nyttårsforsettene er heftig debattert og forlatt i brann, så begynner de vanlige trådene om vinterferien. Hvor kan man egentlig reise i vinterferien med mine-dine-våre barn? Her blir det lange diskusjoner om de stakkars skilsmissebarna som ikke får dra på ferie med biomor, udugelige eksmenn, og selvsagt blir «på hue og ræva» ropt ut mer enn én gang. Vinterferien inkluderer også alltid tråder om noen som har en svigerinne som alltid tar over familiehytta i ferien, og hvilken bruker som har den verste svigermorheksa. 😁 DIB - Dagens Irritasjon og Bitterhet. Endret 30. desember 2017 av Nordisk
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #20 Skrevet 30. desember 2017 58 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: Enig, men jeg synes det er bra. Liker at man ikke går rundt grøten. Det er jo helt fint, det må være litt takhøyde her inne. Men det er ikke nødvendig å være ondskapsfull for ikke gå rundt grøten Anonymkode: 96ef1...299
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. desember 2017 #21 Skrevet 30. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Alt for mye familiebesøk og alt for lite pulings Anonymkode: 11b52...2b2 Dette!
Mumua Skrevet 30. desember 2017 #22 Skrevet 30. desember 2017 17 minutter siden, Nordisk skrev: Haha! 😂 DIB i et nøtteskall. Etter at de brutte nyttårsforsettene er heftig debattert og forlatt i brann, så begynner de vanlige trådene om vinterferien. Hvor kan man egentlig reise i vinterferien med mine-dine-våre barn? Her blir det lange diskusjoner om de stakkars skilsmissebarna som ikke får dra på ferie med biomor, udugelige eksmenn, og selvsagt blir «på hue og ræva» ropt ut mer enn én gang. Vinterferien inkluderer også alltid tråder om noen som har en svigerinne som alltid tar over familiehytta i ferien, og hvilken bruker som har den verste svigermorheksa. 😁 DIB - Dagens Irritasjon og Bitterhet. Personlig gleder jeg meg til alle "hva skal du i vinterferien"-trådene startet av hun som bare drar til Mauritius med ungene fordi det kun er det som er akseptabelt som ferie, som da blir møtt av alle de "bare" skal på hytta. De blir så kontret med innlegg fra de uten hytte som bare må være hjemme og få tips om hvor gøy unger synes det er med telttur i nærområdet. *post link til nærmeste hytteutleie her* Akk ja, og jeg som kom hit den gangen for å kosesnakke med andre prøvere og gravide 😅
Nordisk Skrevet 31. desember 2017 #23 Skrevet 31. desember 2017 1 time siden, Mumua skrev: Personlig gleder jeg meg til alle "hva skal du i vinterferien"-trådene startet av hun som bare drar til Mauritius med ungene fordi det kun er det som er akseptabelt som ferie, som da blir møtt av alle de "bare" skal på hytta. De blir så kontret med innlegg fra de uten hytte som bare må være hjemme og få tips om hvor gøy unger synes det er med telttur i nærområdet. *post link til nærmeste hytteutleie her* Akk ja, og jeg som kom hit den gangen for å kosesnakke med andre prøvere og gravide 😅 Jepp. Som de fleste andre kom du for graviditessnakket, og ble igjen for dramaet. 😉
Mumua Skrevet 31. desember 2017 #24 Skrevet 31. desember 2017 10 timer siden, Nordisk skrev: Jepp. Som de fleste andre kom du for graviditessnakket, og ble igjen for dramaet. 😉 Korrekt
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #25 Skrevet 31. desember 2017 De fikk ikke det de ville ha i julegave av mannen. Anonymkode: 632f6...d67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå