Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Der jeg jobber nå har vi ikke flextid egentlig, men det går ofte bra å for eksempel få fri noen timer for å dra til lege, frisør osv, og heller jobbe litt lengre utover kvleden. Går også relativt greit å ta langhelg osv. Om man spør i god tid. Elsker denne ordningen som passer vår familie bra. Hvordan er det hos dere? Anonymkode: 74779...132
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Jeg underviser, så tilnærmet 0 fleksibilitet i undervisningstiden. I tiden utenom varierer det litt etter hvilke gjøremål det ligger akkurat da. Enkelte små møter kan evn flyttes på, store møter kan ikke. Er det mye forberedelse en periode kan tiden ikke sjongleres med. Forrige sjefen var ganske grei til å la folk få fri så lenge jobben ble gjort til tiden. Nå har vi ny sjef som ikke er fleksibel. Anonymkode: 27386...db9
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Kontorjobb i statlig virksomhet. Masse fleksibilitet! Kommer og går når jeg vil. Jobber hjemmefra når det er aktuelt. Kan utføre ærend i arbeidstiden ved behov. Arbeidsgiver er veldig fleksibel mot meg og jeg er fleksibel i retur! Anonymkode: 776c7...f4a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 1 minutt siden, sug lut skrev: Akademia er generelt fleksibelt. Off the topic: det er ingen som er så arrogante som akademia da! Anonymkode: 776c7...f4a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 Jobber i barnehage, og kan da selvfølgelig ikke forskyve arbeodstiden utover kvelden. Men jeg har en veldig fleksibel sjef som alltid prøver å finne løsninger ved behov. Men man får ikke fri midt på dagen for å gå til frisør, eller andre ting man kan gjøre utenom arbeidstid. Å få en fridag for langhelg eller annet er som regel ikke så vanskelig Anonymkode: 24e87...2ca
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #7 Skrevet 30. desember 2017 Saksbehandler i kommunen. Avtaler mine egne møter, og da må jeg være på jobb. Drifter ellers mine egne saker, og det forventes at jeg har kontroll og forholder meg til frister. Ellers kan jeg flexe, avspasere, komme og gå når det passer meg. Avspaserer nesten alt av skolens ferier og planleggingsdager, men jobber til gjengjeld ofte et par timer hjemmefra på kveldstid. Anonymkode: 5a9c2...d8c
sug lut Skrevet 30. desember 2017 #8 Skrevet 30. desember 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Off the topic: det er ingen som er så arrogante som akademia da! Anonymkode: 776c7...f4a Fantastisk økseskaftsvar. Og sier definitivt mest om deg.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #9 Skrevet 30. desember 2017 Akkurat nå, sug lut skrev: Fantastisk økseskaftsvar. Og sier definitivt mest om deg. Javel??? Anonymkode: 776c7...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå