Gå til innhold

Hvilke arbeidsplasser er mest flexible?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Der jeg jobber nå har vi ikke flextid egentlig, men det går ofte bra å for eksempel få fri noen timer for å dra til lege, frisør osv, og heller jobbe litt lengre utover kvleden. Går også relativt greit å ta langhelg osv. Om man spør i god tid. Elsker denne ordningen som passer vår familie bra. Hvordan er det hos dere?

Anonymkode: 74779...132

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg underviser, så tilnærmet 0 fleksibilitet i undervisningstiden. I tiden utenom varierer det litt etter hvilke gjøremål det ligger akkurat da. Enkelte små møter kan evn flyttes på, store møter kan ikke. Er det mye forberedelse en periode kan tiden ikke sjongleres med. Forrige sjefen var ganske grei til å la folk få fri så lenge jobben ble gjort til tiden. Nå har vi ny sjef som ikke er fleksibel. 

Anonymkode: 27386...db9

Skrevet

Kontorjobb i statlig virksomhet. Masse fleksibilitet! Kommer og går når jeg vil. Jobber hjemmefra når det er aktuelt. Kan utføre ærend i arbeidstiden ved behov. 

Arbeidsgiver er veldig fleksibel mot meg og jeg er fleksibel i retur!

Anonymkode: 776c7...f4a

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Akademia er generelt fleksibelt.

Off the topic: det er ingen som er så arrogante som akademia da!

Anonymkode: 776c7...f4a

Skrevet

Jobber i barnehage, og kan da selvfølgelig ikke forskyve arbeodstiden utover kvelden. Men jeg har en veldig fleksibel sjef som alltid prøver å finne løsninger ved behov. Men man får ikke fri midt på dagen for å gå til frisør, eller andre ting man kan gjøre utenom arbeidstid. Å få en fridag  for langhelg eller annet er som regel ikke så vanskelig

Anonymkode: 24e87...2ca

Skrevet

Saksbehandler i kommunen. Avtaler mine egne møter, og da må jeg være på jobb. Drifter ellers mine egne saker, og det forventes at jeg har kontroll og forholder meg til frister. 

Ellers kan jeg flexe, avspasere, komme og gå når det passer meg. 

Avspaserer nesten alt av skolens ferier og planleggingsdager, men jobber til gjengjeld ofte et par timer hjemmefra på kveldstid. 

Anonymkode: 5a9c2...d8c

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Off the topic: det er ingen som er så arrogante som akademia da!

Anonymkode: 776c7...f4a

Fantastisk økseskaftsvar. Og sier definitivt mest om deg.

Skrevet
Akkurat nå, sug lut skrev:

Fantastisk økseskaftsvar. Og sier definitivt mest om deg.

Javel???

Anonymkode: 776c7...f4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...