Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Jeg er så drit lei grining, skriking, sutring og kjefting for hver minste j##@# ting for tiden. Spesielt firåringen, vet ikke hva jeg skal gjøre. Er ikke mye pedagog igjen i meg, når du for 13 gang i løpet av en halv dag har en 4 åring som legger seg ned og protesterer for det som skal skje. Barnet kan til og med få valg, men velger da ingen av valgene for de er ikke som barnet ønsker fordi den vil ha noe som ikke er mulig eller tilgjengelig. Skal virkelig en 4åring få lov til å diktatere hvorden dagen skal være? Nabone må tro vi holder på å banke ungene våre så mye sjau det er enkelte dager! Anonymkode: ffc29...460
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg er så drit lei grining, skriking, sutring og kjefting for hver minste j##@# ting for tiden. Spesielt firåringen, vet ikke hva jeg skal gjøre. Er ikke mye pedagog igjen i meg, når du for 13 gang i løpet av en halv dag har en 4 åring som legger seg ned og protesterer for det som skal skje. Barnet kan til og med få valg, men velger da ingen av valgene for de er ikke som barnet ønsker fordi den vil ha noe som ikke er mulig eller tilgjengelig. Skal virkelig en 4åring få lov til å diktatere hvorden dagen skal være? Nabone må tro vi holder på å banke ungene våre så mye sjau det er enkelte dager! Anonymkode: ffc29...460 Vær så snill å si at vi ikke er alene i verden om å ha det sånt? Å at det snart blir bedre? Tålmodigheten min har strekt seg så langt den klarer snart Anonymkode: ffc29...460
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Ikke alene! Sånn er det her og! Anonymkode: aee24...f88
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Husker det der. Er veldig lett å kjøre seg fast i et kjeftespor! Jeg fikk det råd å gi ekstra store og ekstra mange klemmer i de øyeblikkene hvor ingenting er galt. Det hjalp faktisk her. Alt ble ikke borte, men det hjalp. Slutt dagen med en klem og en kjærlighetserklæring hver kveld. Uansett hva som har vært den dagen. Og ikke minst: Det varer ikke evig! Anonymkode: 785d1...d90
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 Vi har så å si aldri hatt det sånn. Dette ønsket du kanskje ikke å høre, men sånn er det. Våre barn er nå 7 og 11 år, en gutt og en jente. Vet jo ikke hvorfor de så å si aldri har oppført seg sånn, for regner med det blant annet har med personligheter å gjøre. Vi har barn som er veldig medgjørlige. Kanskje FOR medgjørlige. De gjør det de får beskjed om, de tar nei for et nei uten å bråke om det. De kan selvfølgelig spørre to ganger, men aldri lagt seg ned å skreket fordi de ikke har fått viljen sin. Men vi har bestandig vært klare på hva som er greit å ikke greit. Jeg kjenner selvfølgelig foreldre som strever med det du beskriver, og det blir nok bedre hos dere som hos de aller fleste med de utfordringene! 😉😊 Anonymkode: 8c1cc...6c3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vær så snill å si at vi ikke er alene i verden om å ha det sånt? Å at det snart blir bedre? Tålmodigheten min har strekt seg så langt den klarer snart Anonymkode: ffc29...460 Dere er garantert ikke alene. Jeg jobber i bhg, og snakker stadig med frustrerte foreldre med hysterisk sinte unger. Anonymkode: c1bb1...3b0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #7 Skrevet 30. desember 2017 Hvor gamle er de andre ungene da? Nå er mine 4, 6 og 8 og jeg synes ting går ganske greit. Utbrudd fra fireåringen får lite oppmerksomhet. Hun får mene hva hun vil, men hun får ikke viljen sin. Og de lærer fort! klem til deg, det blir bedre etter hvert! Anonymkode: ce84e...37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå