Gå til innhold

Syk og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Diskuterte med venninner på fest. Mannen er kåt og vil gjerne ha sex når  han er syk eller forkjølet,, og han tenner fortsatt like mye på meg om jeg er forkjølet med snørrende nese og jeg føler jeg meg usexy. Det er greit for meg også å ha sex da. Vi ligger jo allerede halvnakne i sengen, så hvorfor ikke? Jeg kan også bli kåt selv om jeg er pjusk og noen ganger enda mer fordi jeg kjenner økt behov for nærhet.. Det kan jo ikke akkurat gjøre meg verre heller og har faktisk hørt at det kan være sunt for kroppen. Jeg snakker her ikke om alvorlig sykdom og sånt som gjør at sex ikke er gjennomførbart. Noen av venninnene mine reagerte veldig på at vi har sex når vi eller en av oss er syke/forkjøla/influensa mens en støttet meg, men med tanke på smitte så tenker jeg at i et forhold så vil vi bli smittet uansett om vi har sex eller ikke. hvorfor ikke gjøre noe som kjennes godt ut for kroppen i en sånn situasjon? Selv om jeg kan føle meg usexy så gir det en god følelse når mannen likevel vil ha meg da, og jeg vil ha han. Noen syntes dette var veldig rart og ekkelt. Som om sex liksom skal være ekkelt. Er det flere som tenker sånn?

Anonymkode: 0bced...79d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det så mange som har så stort behov for at alle skal være enige? Er det ikke greit at vi er forskjellige da?

Anonymkode: 1bd25...b14

Skrevet

Det er vel ikke ekkelt å ha sex om man er litt forkjølet?? 

Det ville jo tilsi at jeg knapt kunne ha sex i vinterhalvåret.. :-/

Anonymkode: 851ef...4ad

Skrevet

Lurer mest på hvorfor i all verden du diskuterer detaljer fra sexlivet ditt med uvedkommende? Vet mannen din det?

Anonymkode: 1862f...569

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Lurer mest på hvorfor i all verden du diskuterer detaljer fra sexlivet ditt med uvedkommende? Vet mannen din det?

Anonymkode: 1862f...569

Hvorfor har du noe med det da? Folk har ulike syn på slikt, ingenting tilsier at ditt syn er allmengyldig 

Anonymkode: 0975d...298

Skrevet

Så lenge jeg vil ha sex er det greit, vil jeg ikke er det ugreit. Så enkelt :nigo:

Men enig med hun over her, er virkelig dette noe å diskutere med venner?? Jeg hadde blitt skikkelig sur om jeg hadde funnet ut at mannen hadde diskutert sexlivet vårt med kompisene sine!!! 

Anonymkode: 6d611...ff2

Skrevet

Hvis du orker sex når du har influensa, da har du ikke influensa!! 

Anonymkode: 07bbf...bbc

Skrevet

Vi hadde fortsatt sex selv om jeg hadde ett dren inn i leveren og ett dren inn i bukhulen, og poser som hang med gul og brun væske, fikk intravenøs antibiotika og hadde hull i levera! En forkjølelse er jo et sjarmøretappe å regne... 

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat dette reagerte jeg også på!! 😂😂 

Anonymkode: b9379...c18

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Joda, det er fullt mulig. Kanskje ikke det verste døgnet, men ellers går det fint an. Jeg har høy sexlyst, så lite som kan stoppe meg om jeg er i et godt forhold med en mann som tenner meg. Hadde sex med vannkopper som jeg var langt dårligere av enn jeg noengang har vært med influensa. Sex med brudd i bekkenet gikk også fint så lenge vi bare tok hensyn til stillinger som ikke ga meg smerter.

Enig med HI om at den nærheten er god også når man er syk.

Anonymkode: dcbd6...607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...