Annanym Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Begynte i november, typisk virus og litt oppkast. Mannen og minstemann hanglet om en annen. Jenta i midten med en del hodeverk. Kryss i taket, gjengen var frisk til juleferien!! Da fikk vi julebesøk. Først en kamerat av mannen, hostet og harket. Når han reiste videre, kom familie på besøk. De var også syke. Når besøket nå har reist, går det to døgn, så ligger mannen og minstemann IGJEN!! Der ryker nok den nyttårsfeiringen😫. Er bare SÅ lei!!! Dagens utblåsning.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 God bedring til "gjengen" din Håper du holder deg frisk også Jeg har redusert immunforsvar og fikk i januar i fjor influensa. Tok meg tre måneder å komme meg igjen, og har egentlig enda ikke kommet meg dit jeg var før den influensaen. Husk at sukker er mat for slike infeksjoner, så om det er mye utskeielser i julen så bedrer ikke det immunforsvaret. Etter et "større" sukkerinntak er immunforsvaret redusert i flere timer etterpå. Anonymkode: 9946e...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå