Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Et år straks siden vi hadde sex sist. Et år! Og det var vel da vi kysset sist og. Har en baby på 3 mnd, og vi ga vel et kyss til hverandre når hun ble født. Thats it. I jula og så kysset vi ikke etter julegavene, han gikk forbi og jeg skulle ta rundt han, men det ble bare en stryk over ryggen som takk. Barna har ofte spurt om vi ikke kan kysse på munnen. Trist når de kommenterer det. Jeg har heller ikke lyst å kysse han, og det virker som om det er gjensidig. Sex frister null, jeg blir jo nesten uvel av tanken. Vi har lite romantikk i hverdagen og, aldri noen blomster, aldri noe skryt. Etter fødselen ser jeg andre skryte av sine kjære, så flinke og sterke de var. Jeg vet jeg var knalltøff, men han sier ikke noe. Satt bare i vinduskarmen under fødselen. Lå og snakket med broren i tlf når vi lå på rommet etter fødselen. For hver dag som går og har jeg mindre og mindre lyst på han. Kan noen ha noen tips? Anonymkode: a43c3...f26
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 De første årene etter fødsel er de minst lykkelige for de fleste parforhold faktisk. Etter 3-års alder tar det seg opp for mange. Akkurat dette burde vært allmennkunnskap. Ville antakelig unngått en del premature skilsmisser. Så hold ut! 3mnd baby er egentlig unntakstilstand Anonymkode: 16301...d46
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: De første årene etter fødsel er de minst lykkelige for de fleste parforhold faktisk. Etter 3-års alder tar det seg opp for mange. Akkurat dette burde vært allmennkunnskap. Ville antakelig unngått en del premature skilsmisser. Så hold ut! 3mnd baby er egentlig unntakstilstand Anonymkode: 16301...d46 Eh....så man har ikke behov for omsorg, kjærlighet og oppmerksomhet i en så viktig og sårbar periode. Det er da man trenger den som mest og hvis man ikke evner og gi hverandre det, hvorfor planlegger man barn sammen? Anonymkode: 7d240...1a6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Du må fortelle han dette. Snakke sammen! Anonymkode: 56fb5...7d6
Pengetreet Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 Kom dere i parterapi. Den veien dere kjører nÃ¥ er en dead end stop.Â
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 Nærmer seg 7 mnd her... Men vi snakker om det, er enige om at det er leit, og at vi ikke ønsker å ha det slik. Hadde sex i svangerskapet, men ikke etter fødsel. Årsaken er at jeg er så utrolig sliten, har en baby som er som et klistremerke døgnet rundt, og som ikke tar flaske. Har to eldre barn, som også krever sitt. Jeg tenker at første skritt er å prate sammen. Å ikke ha sex tre mnd etter fødsel er HELT vanlig, men å ikke gi hverandre kjærtegn eller positiv oppmerksomhet er veldig uheldig. Anonymkode: 4241b...93d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå