Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Altså. Etter at jeg ble gravid med denne mannen jeg har nå har jeg blitt mye mer kåt og brystvortene skriker etter å bli lekt med og slikket osv. Var ikke så svak for det før svangerskap men nå «dør» jeg nesten uten. Snart 20 uker på vei og lurer på hva som skjer mellom meg og min mann når jeg etterhvert får melk. Det verste er at jeg tenner på tanken på at han tenner på melk i brystene 🙉😳😳😳😳😳 Ikke diskutert dette med ham. Hva skjedde med sexlivet ditt under svangerskapene? Ble magen etterhvert et hinder? Fikk dere nye måter å elske på (som hos oss hvor brystvortene plutselig er pri en, han tenner på at jeg tenner på det og vi har masse, masse bra sex, tross en liten på 2 år som krever sitt). I forrige svangerskap rygget mannen unna straks testen var positiv, han tente åpenbart ikke på gravide... Kjekt med mann som ikke er prippen! Anonymkode: 5caa3...482
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Magen var aldri et hinder. Ja, fikk også lyst på mer sex i svangerskapet. Kan ikke huske om jeg tennte på noe spesielt da, sikkert ikke siden jeg ikke husker. På slutten syntes mannen det var litt turnoff, og følte han kjørte penis opp i hodet på baby. Anonymkode: 5b0d3...7c7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Hadde økt sexlyst da jeg var gravid med nummer 1, hadde masse sex, mer en normalt for meg. Med nummer to var det ganske labert på den fronten. Anonymkode: 7ab38...247
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Sist jeg ammet tente jeg også på at mannen slikket på/drakk av puppene mine. Tror det var fordi jeg følte at han aksepterte kroppen min hundre prosent når han gjorde det ☺ Anonymkode: 19701...4da
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 Aldri vært så kåt som når gravid. I mitt 2. sv.skap nå hadde jeg sex til den dagen jeg fødte, med rier 😂🙈 Brystene derimot har jeg ikke likt at blir lekt med... Jeg har heller ikke fått melk før fødsel. Jeg er liten og tynn, men får gigantisk mage, og vil anbefale "stjerne" som stilling etterhvert 😉 Anonymkode: 83918...43a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå