Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 Trenger ideer 😀 Anonymkode: b72ad...347
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 En klem og en suss (det får han som regel hver dag) og så sa jeg at jeg er glad for at vi fortsatt velger hverandre. Anonymkode: 26ccb...099
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Vi har vært gift i 10 år og var heldigvis så smarte at vi bestemte oss for IKKE å gi hverandre gaver på bryllupsdagen da vi giftet oss. Det hender vi går ut å spiser en skikkelig fin middag dersom det ellers passer seg sånn den dagen. Den aller første bryllupsdagen var vi på en skikkelig dyr restaurant. Og på 10 årsdagen reiste vi på tur sammen uten barn. Anonymkode: fbb36...6a8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 Blomster på bordet, en suss og "Gratulerer med bryllupsdagen kjære, 17 år, godt jobba" Vi gir ikke hverandre gave på bryllupsdagen, men da vi hadde 10 års jubileum hadde vi barnevakt, pyntet oss og spiste middag på en flott restaurant. Får se hva vi finner på når vi runder 20... Anonymkode: 53ee7...06a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 Ingenting. Vi pleier å glemme bryllupsdagen begge to og er meget imponert de få gangene en av oss husker å nevne den. Men gjør aldri noe ut av den. Da vi hadde 10 års bryllupsdag hadde vi tenkt å gå ut og spise alene for en gangs skyld, men så dukket det opp noe annet så det rant ut i sanden. Anonymkode: 975c4...57e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #7 Skrevet 30. desember 2017 Hvorfor svare på en tråd når man ikke har noe å bidra med? Hi ønsker tips, ikke å høre om alle som ikke gir hverandre gaver. Rare folk, altså. Anonymkode: 03f02...44d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #8 Skrevet 30. desember 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor svare på en tråd når man ikke har noe å bidra med? Hi ønsker tips, ikke å høre om alle som ikke gir hverandre gaver. Rare folk, altså. Anonymkode: 03f02...44d Og hvem gjorde deg til forumpoliti egentlig? Anonymkode: fbb36...6a8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #9 Skrevet 30. desember 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor svare på en tråd når man ikke har noe å bidra med? Hi ønsker tips, ikke å høre om alle som ikke gir hverandre gaver. Rare folk, altså. Anonymkode: 03f02...44d Fordi du synes at DU bidrar så mye mer konstruktivt i denne tråden med dette svaret, da eller? Kan ikke se et eneste gaveforslag i innlegget ditt heller. Hvor lenge har dere vært gift da, HI? Jeg sykes det er enklere å komme opp med ideer om jeg har flere opplysninger å jobbe utvfrav Anonymkode: fbb36...6a8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #10 Skrevet 30. desember 2017 Jeg får roser hvert år, og han får favorittkaka. Prøver som regel å få til en helgetur uten barn rundt den datoen. Var alene i syden da vi hadde vært gift i 10 år. Anonymkode: ee99c...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå