Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Vi blir alene på nyttårsaften og trenger tips til hva vi kan finne på som er stas for en på 5 og en på 1 (Ok, han er fornøyd uansett). Alle vi kjenner har planer så det blir bare oss, men har lyst å gjøre noe ekstra slik at det ikke blir en ordinær dag hjemme. Anonymkode: 264fb...72e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Vi brukte å ha en bolle med masse små pakker i på nyttårskvelden. Så spilte de voksne spill med oss og hver gang man vant fikk man ta en pakke i premie. Og så hadde vi ballonglek med de voksne. Jeg tror kvelden var så spesiell fordi vi fikk være oppe så lenge vi orket og de voksne var med å lekte hele kvelden. Anonymkode: 6089b...65c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 Ha god middag og dessert, gjerne både middag og dessert som er barnevennlig. Dekk gjerne på med fine fat og servietter, gjerne duk på bordet og levende lys, gjør det litt utenom det vanlige. Gå ut en tur før leggetid og se på fyrverkeri med ungene, det er gjerne stas bare å få holde stjerneskudd i handa. Anonymkode: 31be4...9aa
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Dra og se fellesfyrverkeri. Hvis noen by i nærheten av dere har det. Anonymkode: c4515...66e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 Vi har vært bare oss i mange år, og jeg syns det er veldig fint! Det blir en kveld på barnas premisser, og en rolig kveld for oss voksne. Vi dekker alltid et heidundrende nyttårsbord til fire, men duk og lys og dekorasjoner. Maten er festmat som barna liker. Vi går nyttårsbukk og har fyrverkeri. Anonymkode: 64cc5...c62
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 Midt på dagen går vi tur/ Aker og lignende. I 18 tiden er det felles fyrverkeri her i bygda. Før vi går hjem også sier middag. Så får vi se hvor lenge barna orker å være oppe (1 år og 4 år) Spiller spill med 4 åringen og tv/film på oss voksne når de legger seg.. Anonymkode: 64a73...c4b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #7 Skrevet 29. desember 2017 Vi tenner bål i bålpanna, griller pølser, lyser med lommelykt, har stjerneskudd osv så fort det blir mørkt på ettermiddagen. Når vi blir lei går vi inn og drikker kakao med krem, og koser oss med en film, brettspill e.l Anonymkode: 17be1...392
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #8 Skrevet 29. desember 2017 Her er nyttårsaften som en helt vanlig dag.. Er bare meg og et lite barn, så noe nyttårsmiddag skjer ikke. Jeg forklarer selvfølgelig at det er nyttårsaften, og hun kjenner til fyrverkerier osv.. Men her jeg bor ser man svært lite uansett forhold. Hun legger seg til normal tid som alle andre dager, og sover pent gjennom natten. Anonymkode: a6aa6...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå